Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tyypillinen näky lasten paikoissa...komea hyväkroppainen mies ja....

Vierailija
28.07.2009 |

vyötäröltä lihava vaimo vierellä-saattaa joskus olla kauniskin.

Itselläni komea ja hyväkroppainen mies ja oma kroppakin kunnossa, joten en kadehdi muiden miehiä, mutta ihmettelen suomalaisten miesten naismakua. Pettäjiä on varmasti pilvin pimein.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä heillä on ihana luonne toisin kuin tuollaisella ulkonäkööntuijottajalla mikä sinä olet.

Vierailija
2/58 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei palaudu niin nopeasti synnytyksestä...itelläni onneks palautu omiin mittoiihin 4 kuukaudessa..imettäminen on paras tapa saada kilot karsittua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luopunut omasta ajastaan ml urheiluharrastuksensa kun taas mies on rankkaa lapsiperhe-elämää paetakseen käynyt salilla entistäkin ahkerammin. Tuossa sen sitten näkee.

Vierailija
4/58 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mäkin tuon huomannut, mutta olen ajatellut, että naisilla on pieniä lapsia ja kilot jäljellä raskauksista. Mä en kylläkään kuulu siihen koulukuntaan, jonka mielestä naisen pitää olla vanhassa kuosissa max puoli vuotta viimeisestä synnytyksestä. Äidillä voi olla parempaakin tekemistä kuin treenata kaiken päivää. Itselläni on sen verran hyvät geenit, että kroppa palautui nopeasti, mutta tiedän itsekin olevani onnekas.

Vierailija
5/58 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis herran jumala millaisia selluliittisia valaita oli suurin osa naisista...

Ei se, että saa lapset tarkoita sitä, ettei voisi enää pitää huolta itsestään. Minun mielstäni ainakaan. Ei saa olla liian epäitsekäs, jos mies ei tajua antaa omaa aikaa, niin sitten se otetaan vaikka väkisin. Ei ole kenenkään etu, jos äiti ei voi hyvin ja ole kunnossa.

Vierailija
6/58 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehiä joiden naiset käyttävät meikkiä. joutuvat rumien kanssa elelemään, voi voi.

Vierailija
7/58 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen läskeinensä ja läysät paikat-sehän ei kyllä houkuttele ketään pidemmän päälle.

Kyllä tarvitaan muutakin kuin henkinen puoli, että syttyy.

Vierailija
8/58 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen hyvässä kunnossa, joten turha syyttää kateudesta.

Mutta en yksinkertaisesti käsitä mistä näitä idiootteja sikiää!!! Siis näitä jotka arvostelevat koko ajan toisten äitien ulkonäköä. Siis mikä hitto teidän motiivinne on? Mitä haluatte saavuttaa sillä että haukutte lihavia tai homssuisia tai mitä milloinkin? En voi ymmärtää. Minulla ei ole siihen mitään tarvetta. Valaiskaa nyt, haluan vihdoinkin tajuta???

Vierailija
9/58 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muuallakin koko paikassa ihmetytti ylipainoisten miesten, lasten ja naisten pötsit.

Ihan kun siellä olisi jotenkin keskimääräistä lihavampaa poppoota?

Vierailija
10/58 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakaan halua kasvaa ikinä jos minusta tulee kaltaisenne.

Vierailija
11/58 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeria akkoja, jotka ei voi ymmärtää, että kaikki miehet eivät lankeakaan heidän jalkoihinsa. Kaikista eniten oman napansa lumoissa olevat tuntemani ihmiset eivät ole siitä viehättävimmästä päästä. Tiedä sitten mikä riivaa niin kuvittelemaan...

Nämä ihmiset eivät ymmärrä rakkautta, tai sitoutumista, tai erilaisia elämäntyylejä kuin omansa, eivät persoonien eroja jne.

olen hyvässä kunnossa, joten turha syyttää kateudesta.

Mutta en yksinkertaisesti käsitä mistä näitä idiootteja sikiää!!! Siis näitä jotka arvostelevat koko ajan toisten äitien ulkonäköä. Siis mikä hitto teidän motiivinne on? Mitä haluatte saavuttaa sillä että haukutte lihavia tai homssuisia tai mitä milloinkin? En voi ymmärtää. Minulla ei ole siihen mitään tarvetta. Valaiskaa nyt, haluan vihdoinkin tajuta???

Vierailija
12/58 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiha viettää senkin ajan itseään hoitaen punttiksella tai lenkillä.

Miksi ette anna ihmisten olla sellaisia, kuin ovat?

Vierailija
13/58 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laiha on sen ajan punttiksella :).

Itse olen hyvässä kunnossa ja niin vaan olin koko eilisen päivän puuhamaassa. Uima-altailla en voinut olla ihmettelemättä sitä lihavien ihmisten määrää. Ja sitä, miten kaikki karvatkin saavat rehottaa. Ei kai sitten vaan äideillä ole intressejä pitää itsestään yhtään huolta?

Minä ainakin jaksan paljon paremmin lastenin kanssa, kun pääsen viikon aikana puntille tyhjentämään pääni ja siinä sivussa kroppani voi hyvin, päästä puhumattakaan.

Vierailija
14/58 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehiäkään suomen suvessa näkyy.

Vierailija
15/58 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettäjämies, joka pettää, vaikka vierellä olisi missi.

Luonnekysymys.

Vierailija
16/58 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laiha on sen ajan punttiksella :).

Itse olen hyvässä kunnossa ja niin vaan olin koko eilisen päivän puuhamaassa. Uima-altailla en voinut olla ihmettelemättä sitä lihavien ihmisten määrää. Ja sitä, miten kaikki karvatkin saavat rehottaa. Ei kai sitten vaan äideillä ole intressejä pitää itsestään yhtään huolta?

Minä ainakin jaksan paljon paremmin lastenin kanssa, kun pääsen viikon aikana puntille tyhjentämään pääni ja siinä sivussa kroppani voi hyvin, päästä puhumattakaan.

Aika tyhjäpäiseltä sinä vaikutatkin. Harmi ettei viisautta ja sivistystä saa salilla. Itsekkin olen joutunut hankkimaan sen muualta.

Vierailija
17/58 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten mies pettää, jos vaimo on lauta ja ruma, lyhyt ja karvainen, tyhmä ja aknekasvoinen jne.

No joo. Eiköhän mies petä, jos on pettääkseen.

Yleensä mallimiehet, joilla mallivaimot, pettävät molemmat, kun mikään ei riitä, aina on kauniimpia/komeampia.

Ja läskin saa pois, muut toimenpiteet vaativat plastiikkakirurgia :D

*ex-läski, aina kaunis*

Vierailija
18/58 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kaunis, upea nainen ja onnelliset lapset.

Mutta olen nähnyt myös tällaisen:

Hyväkroppaisen miehen vieresää kyllä ihan kropaltaan passeli nainen. Tosin turpa kurtussa. Miettii, mitä ilkeää taas aihe vapaalle kirjottaisi.

Vierailija
19/58 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mielummin lihava nainen kuin tyhmä?

niinkö se meneekin? lihava nainen = fiksu nainen, laiha nainen = tyhmä nainen

Vierailija
20/58 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä hyvin voisi sanoa, että mies pettää, koska vaimo on kuiva, kärttyinen, muodoton lauta ja naamakin vielä ruma, kun valintana olisi huippukaunis, iloinen, muodokas, hyväihoinen vaikkakin pulska.

Eli lopetetaan toisten haukkuminen. Koska pettämistä ei oikeuta mikään ja sellainen mies joka on uskollinen, on sitä aina, kun taas pettäjämies pettää heti kun tilanne tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä