Mulla on niin ihana tyttö :-)
on 3 v 10 kk. Mulla on huono olo (oon raskaana). Hän sanoi tuossa illansuussa, että auttaa äitiä kun äitillä on pipi olo. Kiittelin, mutta sanoin että riittää jos vähän leikkii itsekseen että saan levätä.
Luulin että meni leikkimään vesileikkejään kun heiti vaatteet veke ja meni pesuhuoneeseen. Mutta ei, tyttö siivosi, pesi vessan pesualtaan, otti ihan luutun ja pesi kunnolla sen, hanankin kiillotti.
Pesuaineena oli marseillesaippua siitä alktaan vierestä tasolta...
Oli kyllä ansainnut jätskit pakkasesta, pikku emäntäni :).
Kommentit (5)
Hänestä on varmasti iloa vanhempanakin.
Olen ollut sikainfluenssassa 9 päivää, tänään jo parempi. Tyttö halinut (kääk, mutta paha estää, kun mies reissuhommissa ja minä yksin lasten kanssa) ja huolehtinut, että tuleeko äidille parempi olo halimisesta ja että lähteekö pipi jo pois.
Ei ole halimisesta ainakaan vielä tarttunut.
siis kun mä siivoan annan hänelle aina rätin ja pyyhkii pölyjä ja kun tiskaan astioita mitä ei voi tiskata koneessa, hän pyyhkii tiskiaineen kanssa keittiön metallista tasoa. Ja seuraa hyvin kiinnostuneena vessan pesua jne. (onneksi ei mennyt vessanpönttöä pesemään :-))
Osaa kyllä olla uhmaikäinen pikku riiviökin, mutta ilmeiseti tajuaa että oon oikeasti kipeänä. Mulla oli ekassakin raskaudessa pahoinvointia alussa pitkin päivää, ei vaan aamuisin, ja nyt on näemmä myös... huokaua.
Ihastuttava tyttö!