Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On se vaan kauheen vaikeeta maksaa osa bensasta, mutta ilmanen kyyti kyllä kelpaa.

Vierailija
28.07.2009 |

Tän olen huomannut. Nyt varsinkin ottaa yks pummi päähän ihan urakalla.

Samaan paikkaan ollaan menossa, n. 300 kilsan päähän. Kysy pääseekö kyydissä? sanoin että "pääsette, mutta kai nyt otatte bensakuluihin vähän osaa"?

Toiselle kaverille oli sitten tilittänyt sitä miten mä kehtaan pyytää rahaa vaikka kuitenkin itse ajan sinne jokatapauksessa!

Tekis mieli jättää koko akka ja sen ukko pois kyydistä, menköön bussilla, ei sekään ilmasta ole.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olit joka tapauksessa menossa samaan paikkaan.

Perhana kun ärsyttää tuollaiset lokit! Autottomat kuten sinä selvästikin olet eivät tajua kuinka paljon autoon menee rahaa, bensa ei ole ainoa kustannus, on vakuutukset, hemmetin kalliit määräaikaishuollot, katsastukset jne. Arvokysymys, minä haluan että minulla on auto ja maksan siitä, en ole kenellekään ilmainen taksikuski!

Vierailija
42/44 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin menossa häihin ja morsiammen kaverit piti hakea älyttömän aikain kyytiin ja viedä kyydissä sinne ja takaisin eikä maksaneet mitään bensoista, vaikka miten yritin ehdottaa. Törkeetä bummi-kanssaa. Morsian ilmeisesti juhlissa tajusi tämän ja tarjoutui maksamaan niiden matkaosuuden, mutta en tieteenkään morsiammelta rahaa ottanut, eihän se hänen vikansa ole jos kaverinsa ovat noin moukkia. Jos en heitä olisi kyytiin ottanut olisivat joutuneet menemään bussilla tai junalla, joten ilmaiseksi eivät olisi silloinkaan päässeet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mennään hänen autolla jonnekin, niin jälkikäteen tulee sähköpostitse tarkat laskelmat siitä, minkä verran kukakin on velkaa. Ja nämä ei ole mitään bensarahat puoliksi -juttuja, vaan joskus on pistänyt kilometrikorvaukseen perustuvan laskelman, toisinaan mukana on ollut ties mitä renkaiden kulumisesta tuulilasinpyyhkijään, kun satoi.... !! Kun taas mennään meidän autolla, niin en ole ikinä pyytänyt bensasta mitään, eikä veli ole ikinä tarjonnut.

Huvittavinta tässä on, että veljeni tienaa konsulttina monta tonnia kuussa, kun taas minä olen vuorotellen ollut äitiyslomalla ja hoitovapaalla viimeiset 6 v ;-DDD

Vierailija
44/44 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kyllä yrittänyt muistaa tarjota bensarahaa silloin kun olen jonkun kyydissä jonnekin päässyt. Pointtina se, että enhän minä ikinä voi tarjota sitä omaa kyytiä kellekään, kun ei ole autoa. Joten kohtuullista maksaa edes jotain.

Toki joskus on tilanteita joissa kyyti on kuskillekin "ilmaista", esim. kaveri ajaa isän työsuhdeautolla ja ne pensat menevät isän työnantajan piikkiin, silloin ei kaverikaan ole bensarahaa ottanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi