Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leggingsit, tykkäättekö oikeesti?

Vierailija
28.07.2009 |

Minusta leggingsit on niin yököttävä vaatekappale kuin olla voi. Ne näyttää hirveiltä ja jalkaterät ihan veneiltä sellasten kanssa. Enkä osaa nähdä sitä estetiikkaa, mikä ilmeisesti liittyy leggingsien ja kenkien yhdistelmään. Minun silmään näyttää vain rumalta.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuisilla näyttää aivan naurettavalta.

Vierailija
22/28 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..vain niistä capripituisista... Ne, jotka menee nilkkoihin asti, näyttää talvisilta välihousuilta ja niitä TODELLAKAAN ei pitäisi kenenkään käyttää... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin yöpyjama jos on yhdistetty tiukat leggarit ja löysä tunika. Tollaisen yhdistelmän näin Itäkeskuksessa jonkun mamman päällä, enää puuttui yömyssy päästä.

Vierailija
24/28 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rehellisesti voin sanoa, et ei ne legginssit kaikkien päällä näytä hyvältä..sori vaan..

Paksut jalat ja sääret ni hyi yäk..

Ja siksipä en ite edes katso tarpeelliseks hankkia niitä kalsarihousuja..ku sen verta on siankinkun-mallinen..ni ei kehtaa kovin sokeerata muita..

Et niin ku joku edellä totes..onko tosiaan ne pyöräilyhousut tulossa seuraavaks muotiin..nehän pukee vielä enemmän näitä pölkky-jalkoja, joita suurin osa suomalaisista edustaa..

Vierailija
25/28 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rehellisesti voin sanoa, et ei ne legginssit kaikkien päällä näytä hyvältä..sori vaan..

Paksut jalat ja sääret ni hyi yäk..

Ja siksipä en ite edes katso tarpeelliseks hankkia niitä kalsarihousuja..ku sen verta on siankinkun-mallinen..ni ei kehtaa kovin sokeerata muita..

Et niin ku joku edellä totes..onko tosiaan ne pyöräilyhousut tulossa seuraavaks muotiin..nehän pukee vielä enemmän näitä pölkky-jalkoja, joita suurin osa suomalaisista edustaa..

Legginsseillä paljon rumemmat on selluliitti näpyt sänki ja mustelmat. Kesällä ei viitsi sukkiksiakaan hameen kanssa käyttää.

Vierailija
26/28 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leggarit on tosi kivat!

niin tyhmä, että luen tätä palstaa ja tiedän palstan ansiosta, että jotkut suhtautuu niihin ihan fanaattisen vihamielisesti.

Vierailija
27/28 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla on paksut jalat ja leggingsit, niin oikeastiko olette sitä mieltä että paksut jalat näyttäisivät PAREMMILTA paljaina?

Jos niin luulette niin ette ole näitä pylväitä nähneetkään. Jos mulla on mekko ja ei leggingsejä (mikä on toki yleisempää kuin leggingsien käyttäminen kesällä) niin jalkani ovat selluliittiset, kalpeat, mustelmaiset ja hyttysenpuremaiset, usein myös lievästi sänkäiset. Lisäksi paksut. Kun taas jos pistän leggingsit niin jalkani ovat enää vain paksut.

Vierailija
28/28 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että legginsit ei sovi kaikille MUN MIELeSTÄ, mutta eipä se mun maailmaa hetkauta, jos joku, jolle MUN MIELESTÄ legginsit ei sovi, niitä pitää. Jos itte on tyytyväinen joko ulkonäköön tai mukavuuteen, niin hienoa! Meiton moneen junaan. Antaa kaikkien kukkien kukkia tässä asiassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi