Leggingsit, tykkäättekö oikeesti?
Minusta leggingsit on niin yököttävä vaatekappale kuin olla voi. Ne näyttää hirveiltä ja jalkaterät ihan veneiltä sellasten kanssa. Enkä osaa nähdä sitä estetiikkaa, mikä ilmeisesti liittyy leggingsien ja kenkien yhdistelmään. Minun silmään näyttää vain rumalta.
Kommentit (28)
mutta näin viimesillään kesällä on hyvä vaihtoehto. Ei oo kuumat eikä purista.
olen myös 40 v. puen itsellenikin esim. tunikan kanssa tai pitkän farkkuhameen kanssa. Talvellakin kätsyt hameen kanssa kun eivät oo niin kylmät...
Olen pienijalkainen pituuteeni nähden (176 cm ja 38-39 jalka), joten ei näytä veneeltä.
On niin ihanat housut jalassa, kun eivät purista. En tykkää pitää hameita paljain jaloin, joten legginsit antavat minulle mahdollisuuden pitää hameitakin..
Voin hyvin kuvitella ettei ole pukeva (olen 36v. ja bmi 26, joten mikään nuori keijukainen ei ole kyseessä), mutta kun ne on oikeasti niin älyttömän mukavat. En viihdy housuissa, mutta mekossa ei välttämättä tarkene Suomen säissä. Lisäksi leggingsit peittävät mukavasti sen että mun jaloissani on aina kesäisin hyttysenpuremia, kaiken maailman mustelmia jne.
No, tarhaikäisillä voi olla ihan jees mutta silloinkin vaan jos on tarkkaan mietitty koko asu.
Hame pidetään hameena ja housut housuina. Korkeintaan kotona menisivät, tai raskaana, mutten ole tullut ostaneeksi.
nainen 30v.
Kamalat, eivätkä mun mielestä sovi minkään kanssa.
Keskisuomalaisen lyhyissä ainakin joku halusi kieltää ne yli 18-v, koska kuulemma näyttävät "makkaralta" :DD
Siis hei, ei yli 18-v ole yhtäläisyysmerkki ylipainoisuuden kanssa.
Legginsit on naisten pelastus ainaisilta paksuilta/vetoketjutetuilta/löysiltä/joustamattomilta housuilta. Aivan ihanat ja tosi mageet, jos ihmisellä on kauniit jalat. Ei yläosan tarvitse silti olla teinimuodin huipulta, vaan joku kaunis tunika tai mekko vaikka. Miksi aikuisten naisten pitäisi peittää jalkansa jollain pönköillä housuilla tai vastaavasti kulkea "ilman housuja", kysyn vaan.
Legginsit on tosi jees.
niin tyhmä, että luen tätä palstaa ja tiedän palstan ansiosta, että jotkut suhtautuu niihin ihan fanaattisen vihamielisesti.
Ja taatusti johtavat vain pyöräilyshortsien uuteen tulemiseen. Siinä vaiheessa mä pakenen maasta.
herätä minussa mitään suuria tunteita mihinkään suuntaan. Ihan kivat oikeassa yhdistelmässä. Itselläni niitä ei ole, mutta voisin hyvin kuvitella niitkin käyttäväni.
t: 38v
Nilkkaan asti menevät on rumat, puoleen sääreen nätit.
En ole mikään kovin lihava, mutta jalkani ovat niin paksut että ne hankaavat ilman leggareita. Aikaisemmin oli pakko käyttää sukkiksia. Olen 30 v
En muutenkaan ymmärrä tätä yöpukumuotia.
Sukkahousuja en ikinä pidä, mutta en suostu ikinä pitämään kalsareitakaan näkyvissä ihmisten ilmoilla.
mutta aikuisella naisella korkeintaan kotiasuna. Junttimainen vaatekappale.
Polvipituiset voi olla ihan nätit lyhyen farkkuhameen kanssa, nilkkapituiset on rumia.
t: 40 v