Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 175cm pitkä ja painan 66kg. Onko se paljon vai vähän?

Vierailija
28.07.2009 |

Kiitos!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu lihasten koosta ja luuston koosta.

Minusta sopiva.

Vierailija
2/5 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki yli 55 kg menevät painot laukaisee noissa painofasisteissa jonkun ihme automaattireaktion, vaikka pituus olis 180 cm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin ala-asteella kuviksen tunnilla tytöt rutisevat toisilleen, että: "Mun työ on niin ruma. En mä osaa piirtää. Sun työ on tosi hieno". Kun haluavat kehuja kanssatovereiltaan, että sun työ on oikeasti paljon hienompi kuin mun...

Ihan sama. On se.

Vierailija
4/5 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n painoindeksi on 21,6. HIRVEEE TANKKI!!!!11111

Vierailija
5/5 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko läski, laiha, sopiva, kaunis, ruma, tavallinen, älykäs, tyhmä, haska, tylsä, yksinkertainen, itsetunnoltaan huono, koulutukseltaan, palkkatasoltaan tai asumismuodoltaan arvostettu ym. Sosiaalinen vertailuryhmä jokaisen ympärillä ja mediassa on niin suuri, etteikö kukaan normaaliälyinen aikuinen tietäisi omaa viitekehystään suhteessa toisiin. Siltä ei pysty välttymään.

Et ole liian laiha, mutta et missään määrin tukevakaan. Koska et kertonut rasvaprosenttiasi, ei lihaksistosi määrästä voi sanoa mitään. Noilla kiloilla voi olla laiha löysästi, tai hoikka lihaksikkaasti.

Koska täällä asiaa kyselet, luulen että olet ainakin epävarma itsestäsi ja kaipaat turhanpäiväistä symppausta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan