Onko kukaan kokeillut Porin juoksukoulua?
Kuinka pitkään olet treenannut ja mitä tuloksia olet saanut?
Itsellä eka viikko takana ja painoa putosi 700g ilman ruokavalion muutosta. Nestettä varmaan lähti. Hieman kipeytyy lonkat.
Kommentit (7)
Sain vinkin täältä ja olen jo ihan "koukussa" :-)
Iso kiitos sille, joka jouksukoulusta tällä palstalla innostavasti kertoi!
Mullakin eka viikko takana. En ole käynyt vaa'alla, mutta vaatteista päätellen on hiukan jo vaikutuksia. Parasta on kuitenkin hyvä mieli ja halu lähteä lenkille. Kummallista, että herkujakaan ei tee mieli, tekee mieli syödäkin terveellisemmin.
Olen joussut nuorena, mutta nyt vähän pelotti, että kestääkö kroppa enää juoksemista. Nyt ainakin tuntuu hirmu hyvältä, ihan kuin olisin nuorentunut muutaman vuoden. Toivottavasti sama jatkuu!
Kehoitan kaikkia ylös, ulos ja lenkille tuon Porin juoksukoulun tahtiin. Lenkkeily on siitäkin kivaa, että se ei ole kellonajasta kiinni, vaan lenkille voi lähteä, kun sopiva väli ilmaantuu. Kun astuu ovesta ulos, on treeni jo alkanut.
porin juoksukoulu.
Mulla takana 3 viikkoa, ja todella: rapakuntoisena aloittanut juoksee nyt reippaasti 2,5 km! Koukussa ollaan! Ja on ollut ihan tosi helppoa. Saas nähdä onko jatkossa helppoa.
Opiskelin viimeiset 1.5 ja kiloja karttui, kun en ennättänyt gradultani lenkille. Nyt on 4. viikko menossa juoksukoulua. En ole punninnut itseäni, mutta kunto ainakin on kohentunut.
Mä käyn iltaisin lenkillä. Tänään ohjelma oli 1 min kävelyä, 7 min juoksua, 2 min kävelyä, 7 min juoksua ja sit reippaasti kävellen kotiin. Olen vaihtanut viikottain vapaapäivien paikkaa, että sopivat paremmin omaan ohjelmaani.
SUOSITTELEN!
Hei,
aloitin itse syksyllä Porin juoksukoulun ja huomasin, että oikeasti rapakuntoinen onnistuu sillä. Ekat minuutit oli tappaa mut, nyt juoksen jo 5km:n helposti :) Oletko sinäkin laillani rapakuntoinen, juoksun alussa siis, mutta nyt kuntoa saanut, innostunut, ehkä laihtunutkin, nainen, ehkä myös äiti?
Mikäli olet, ja asut Keski-Suomessa, mieluiten Jyväskylässä tai älhellä, olet etsimäni juoksija :)
Teen aiheesta lehtijuttua. Ottaisitko minuun yhteyttä, niin kerron lisää!
Kiitos :)
Hanna Parviainen
hanna.m.parviainen@jyu.fi
kun kesällä hölkkäsin 2kk (jotain 3 kertaa viikossa, noin 40 minsaa parhaimmillaan kerralla) eikä laihstumista tapahtunut yhtään :-/
siis sitä, jonka saa tulostettua netistä. Olen kuullut kehuja. Onko teillä kokemuksia? Tuloksia?
ap