Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsoiko kukaan Baabel elokuvaa?

Vierailija
26.07.2009 |

Mitä siinä japanilaisen tytön poliisille antamassa kirjeessä luki? Selvisikö se jossain vaiheessa elokuvaa? Antoi sen kirjeen elokuvan lopussa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä selvinnyt, ainoastaan näkyi että oli se lappu täynnä tekstiä mutta ei sanottu mitä siinä luki.

Vierailija
2/10 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollu itsemurhaviesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oliskohan vaan kertonut siinä totuuden äitinsä kuolemasta, kun kerran aikaisemmin valehteli... Toisaalta; miksi ihmeessä poliisi "masentui" siitä kirjelappusesta?

Hemmetin hyvä leffa minustakin. Mahtavasti nidottu kolmen eri paikan tapahtumat yhteen.

Mun päässä herännyt kysymys; mistä leffan nimi tulee? Ajattelin, että se liittyy jotenkin ihmisen itsekkyyteen ja vaikeuteen käsitellä ongelmia, koska siitähän tarinassa oli kyse. Liittyykö nimi jotenkin raamatun tarinoihin?

Vierailija
4/10 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekavaa katsottavaa, hyppäs toiseen aiheeseen kesken kaiken: Liian monimutkainen ja liian paljon juonikuvioita:(

Vierailija
5/10 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nähnyt jo kolmesti. Nimi Baabel viitannee Raamatun kertomukseen Baabelin tornista.

Juu luulen minäkin, että tyttö kertoi totuuden äitinsä kuolemasta siinä kirjeessä.

Yks teema oli varmaan myös "menettämisen" teema. Aviopari oli menettänyt lapsen, tyttö äitinsä, poika menetti veljensä ja lastenhoitaja menetti koko "aikaisemman elämänsä".

Vierailija
6/10 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu tunnin katsoin ja sitten väsähdin. Oliko niin hyvä loppuun saakka, että viitsisi vuokrata?

Vierailija
7/10 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tykännyt yhtään ,kun hyppi paikasta toiseen. Välillä piti kysyä teineiltäkin, että kuka käänsi kanavaa, kun vaan ei pysynyt niissä paikka vaihdoissa perässä.. Liian taiteellista minulle.

Vierailija
8/10 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain syystä mies ei tykännyt... mahtavat 4 tarinaa nidottu yhteen. Erityisesti tykkäsin sen lastenhoitajan ja lasten pikku reissusta Meksikoon. Tää on niitä leffoja mitä voi katsoa uudestaankin.

Vierailija
9/10 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sekoa hommaa . . .

Ainut kiva kohtaus se Japsi tyttö nakuna, kun olisi halunnut rakastella . .

Vierailija
10/10 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta elokuva koukutti hyvin enkä olisi malttanut kyllä kesken jättää :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi