Kun exäsi löytää uuden kumppanin, niin mitä haluat
tietää tuosta henkilöstä? 3 mielenkiintoisinta asiaa.
Kommentit (16)
miten tulee suhtautumaan lasten isän ja lasten suhteeseen, ja vielä kerran miten tulee kohtelemaan lapsiani.
yhtään. Ei kuulu minulle. Uskon että tietää mikä itselleen on parasta.. Olemme eronneet eikä hänen asiat enään minulle kuulu.
Tosin meillä ei ole lapsia joten siinäkään mielessä ei kiinnosta kun tiedän että mitään kommunikaatiota ei tuon uuden kanssa tule olemaan.
Lähinnä haluaisin tietää uudesta naisesta vaan sen vuoksi että tietäisin että exä vihdoin pääsisi yli erostamme. Erottiin jo 7v sitten ja exä on seurustellut uuden kanssa kuulemma 3v. Mutta silti haikailee minua takaisin. PRKL - menisivät naimisiin ja hankkisivat lapsia niin ehkä loppuisi se haikailu.
Varmaan eniten kiinnostaa ulkonäkö, ikä ja ammatti/duunipaikka niin voin sitten vertailla ja tuntea ylemmyyden- tai alemmuudentunteita. Eikö olekin aikuismaista ja kypsää?
Lapset ei koskaan ole isällään joten ihan sama millainen eukko siellä lojuu.
ja tietysti olisi hyvä, jos hän olisi ihan fiksu ja mukava ihminen.
2. Verotettava omaisuus ja tulot
3. Terveysaseman potilaskortti
No en tietty kehtaa kysyä, mut oikeasti kiinnostais:
1) onko seksuaalirikollinen/pedofiili
2) onko väkivaltainen
3) kauanko aikoo lapseni elämässä viihtyä
miten viina maistuu (miehelle maistuu hyvin)
miten aikoo suhtautua lapsiimme ja mitä miettii siitä, että mies on isä, onko omia lapsia
minkä niminen, koulutus ym.
2. Verotettava omaisuus ja tulot 3. Terveysaseman potilaskortti
No en tietty kehtaa kysyä, mut oikeasti kiinnostais:
1) onko seksuaalirikollinen/pedofiili
2) onko väkivaltainen
3) kauanko aikoo lapseni elämässä viihtyä
exäni löytämä nainen olisi mitään noista kahdesta edellämainitusta :O
En ole sinisilmäinen, mutta jos noi olisi mulla ensimmäisenä mielessä, pitäisin itseäni vähän paranoidina. Exälläni on ollut etupäässä "kilttejä tyttöjä" tyttöystävinä minua ennen ja tuntuisi oudolta, että hän yhtäkkiä haksahtaisi lapsiin sekaantuvaan väkivaltaiseen naiseen.
Tiedän väljästi hänen nykyisensä (vaikka en ole koskaan tavannut) ja ensi oletukseni on ollut, että hän on ihan mukava ja "tavallinen", tosin ehkä palvoo exää enemmän kuin minä tein. Näin olen kuullut asian olevankin.
niin voisin vaikka soittaa ja varoittaa mihin kaheliin onkaan sekaantumassa.
taidat olla aika sinisilmäinen.
Pedofiili saattaa olla aivan "kiltti" ja tavis, kuten kuka muu tahansa. Ja usein näin onkin, ettei kukaan uskoisi pedofiiliksi.
Tiedän, sillä olen lukenut aiheesta, sattuneesta syystä, paljonkin viimeaikoina.
taidat olla aika sinisilmäinen.
Pedofiili saattaa olla aivan "kiltti" ja tavis, kuten kuka muu tahansa. Ja usein näin onkin, ettei kukaan uskoisi pedofiiliksi.
Tiedän, sillä olen lukenut aiheesta, sattuneesta syystä, paljonkin viimeaikoina.
elämäni varrella, mutta vieläkin heitä enemmän mörköjä näkeviä vanhempia.
Pedofiili- ja narsistijutut, varsinkin nämä, joissa jotain on luettu, ovat vähän sellaisia äitien kummitustarinoita. "Kuka tahansa voi olla... älä luota kehenkään... epäile kaikkia... erityisesti jos mitään syytä ei tunnu olevan..."
Joo, no ei mullakaan nuo ensimmäisenä tule mieleen, mutta jos nyt tämmöinen gallup tehdään, niin nuo on asioita, joita haluaisin oikeasti TIETÄÄ. Sitten olisi mahdollisuus toimiakin jotenkin asian suhteen, jos tietäisi. En usko, että exä tuommoisen naisen siis itselleen ottaisi, mutta toisaalta kenestäpä väkivaltaisesta sitä oman talon sisällä olevaa toimintaa oikein ulkoa päin näkee?
evvk.
Jos kiinnostaisi en olisi jättänyt sitä.