Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voin olla näin hemmetin idiootti!?!

Vierailija
26.07.2009 |

Tein tänään raskaustestin ja plussaahan se perkele näyttää. Ongelmana on, että en nyt tiedä kuka on lapsen isä. Olin neljä päivää ennen ovista yhdynnässä avokkini kanssa ilman kumia ja ovispäivänä sain tietää miehen pettäneen ja erottiin riitaisasti. Lähdin illalla kavereiden kanssa baariin ja päädyin hirveässä humalassa exäni kanssa sänkyyn, ilman kumia tietty. Miten saan nyt selville kumpi on lapsen isä? Onko todennäköisempää että se on tuo ex, jonka kanssa olin oviksen aikaan?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin outoa kun se onkin, todella iloitsen vauvasta, vaikka tilanne vaikea onkin! En nyt ainakaan heti ole kertomasta asiasta kellekään, kun asia on vasta niin tuore. Entinen avomieheni on luonteeltaan sellainen, että tuskin haluaa musta enää kuulla mitään, jos kerron että lapsen isä saattaa olla myös exäni (vaikka olimme eronneet ja mies itse petti minua!) Tuo exä taas on upea ihminen, jonka kanssa jouduimme eroamaan olosuhteiden pakosta. Mutta en haluaisi pakottaa häntä palaamaan yhteen kanssani vauvan takia. Olen nyt yrittänyt kovasti suunnitella minun ja vauvan tulevaisuutta ja miettiä sitä, miten saan järjestettyä asiat niin, että ainakin meidän kahden on hyvä olla. Vanhemmilleni en ole vielä kertonut mitään, mutta luulen kyllä saavani tukea sieltäkin. En siis "tarvitse" miestä, mutta mielestäni tulevalla lapsella on oikeus tuntea isänsä, joten kaipa sekin asia pitää sitten selvittää, vaikka voikin olla vaikeaa.

Niille jotka kauhistelevat tai ovat tuominneet mut, niin sitä on vaikea oikeasti ennustaa miten tulee toimimaan itse pahassa kriisissä. En olisi ikinä uskonut itse joutuvani tällaiseen tilanteeseen, olen yli kolmikymppinen ja ennen tätä elänyt fiksusti ja tasapainoisesti. Toisaalta mitä enemmän tätä tilannetta olen miettinyt, sitä suuremmalta lahjalta masussa kasvava elämä tuntuu! Toivottavasti kaikki vaan sujuisi raskauden osalta hyvin, se on nyt tärkeintä. Ja tietenkin se, että pieni ihminen joutuisi mahdollisemman vähän kärsimään äitinsä tyhmyyksistä ja hänen elämässään olisi tavalla tai toisella molemmat vanhemmat.

ap

Vierailija
22/31 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta saat sikainfluenssan ja lapsi syntyy aivottomana ja kuolee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat tasapainoiselta ja järkevältä. Toivon tsemppiä tulevaan raskauteen. Lapsi saa hyvän äidin ainakin.

Vierailija
24/31 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut nukuttua yöllä yhtään kun mietin, että kerronko raskaudesta ja jos kerron, niin kummalle miehelle. Ainakin tämän exän kanssa törmätään aina välillä pakostakin, että häneltä en pysty raskautta salaamaan ellen muuta jonnekin muualle tms.

ap

Vierailija
25/31 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä eläisin kuten lapseni olisi avomieheni. Enkä puhuisi kellekään asiasta. Jos ex alkaisi joskus epäillä olevansa lapsen isä, en ottaisi asiaa kuuleviin korviini.

Sosiaalinen isyys on paljon tärkeämpää kuin biologinen isyys.

Oletteko saanut riitanne selvitettyä avomiehesi kanssa?

Vierailija
26/31 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmille miehille tilanne. Jos yrität elää ja salata asiaa, pahemmaksi menee koko ajan. Kaikille parasta kun otat asian esiin ja vaikka hetkeen raastaisikin, niin loppu-elämää ajattellen ehdottomasti parasta setviä asia nyt.

Vierailija
27/31 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä missään nimessä lähde salaamaan tilannetta ja elämään valheessa, kerro totuus, jos pystytte jatkamaan avokkisi kanssa tai joka tapauksessa vaikka jatkaisit yksinäsi.

Vierailija
28/31 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että todennäköisemmin isä on avokki, jonka siittiöt ovat ehtineet uida odottelemaan munasoluja ja ovat jo heti vastassa päinvastoin kuin vasta ovispäivänä matkaan päästetyt exän.

näillä palstoilla olen lukenut, että siittiöt ovat eläneet jopa 6 päivää...

On paljon todennäköisempää että isä on tuo exäsi jos oikeasti tiedät että oviksesi oli tuona samana päivänä kuin harrastit seksiä exäsi kanssa. .

Vierailija
29/31 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossain luin, että Suomessa n.15 % lapsilla on virallisesti "väärä" isä

eli hyvässä seurassa olet.

Eli, jos haluat jatkaa hänen kanssa älä kerro.

Vierailija
30/31 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jonkun elämä OIKEESTI tollasta???

Vierailija
31/31 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi ap:n tarina on tietyillä palstoilla ikuisuusprovo, jota märehditään seuraavat yhdeksän kuukautta aina otsikolla "onko mieheni lapseni isä?".

Mut jos tarina on totta, niin tsemppiä vaan tulevalle lapselle kun on noin tasapainoisen äitykän itselleen saanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme