Toyota Corolla Verso 3-lapsiselle perheelle?
Siis että sopiiko sinun mielestäsi kyseinen auto 3-lapsiselle perheelle, jossa vauva kaukalossa, 3-vuotias turvavyöistuimessa sekä 4,5-vuotias turvavyöistuimessa tai korokkeessa. Kokemuksia kiitos! Tai muita ideoita meidän uudeksi autoksi. :)
Kommentit (9)
Me haaveillaan 5-paikkaisesta, jotta jäisi enemmän tavaratilaa... Onko järkevä ratkaisu?
En tiedä, millainen tavaratila 5 paikkaisessa on penkkien takana, 7 paikkaisessa sitä oli paljon, kun viimeisen rivin penkit oli nurin. Se on ainakin riittävä, mun mielestä.
Pitää harkita vielä asiaa. Mutta tuo auto taitaa olla valintamme. t. ap
...tuttavaperhe tykkäsi kovasti! heillä keskellä reilu 1-vuotias ja reunoilla 7-vuotiaat kaksoset omissa istuimissaan. hyvin mahtuivat kaikki.
joutuivat luopumaan, kun oli työsuhdeauto ja työpaikka vaihtui. :/
kans kolme lasta ja Corolla Verso 5 paikkaisena. Tavaratilaa on ihan reilusti ja siinähän on ne tosi näppärästi liukuvat takaistuimet, joita saa liu'utettua eteenpäin jos tavaraa on enemmän takakontttiin. Silti jalkatilaa jää kivasti takapenkillä istuville. Takana on myös aikuisen todella tilava istua ja kun siinä takapenkin keskiosassa ei lattialla ole sitä normaalia koroketta, niin myös keskipaikalla on miellyttävä istua. Myös ajettavuus on ainakin minun mielestä huippuluokkaa.
kolmen lapsen kanssa 7 paikkanen ja ollaan tykätty :) Meillä isot istuu reunoilla ja 2 vuotias keskellä selkämenosuuntaan, näin jää enemän hänelle jalkatilaa olla selkämenosuuntaan vielä vuoden verran ;) eli keskimmäinen istuin nojaa etupenkkien väliin :)
Tavaratila on ihan sopiva, tosin itse kaipaan sitä...kun meillä oli ennen farkku avensis niin sinne sai vaunut työntösuunnassa sisään ja jäi vaunujen verran tilaa vielä viereen reissu tavaroille. Ja nyt vaunut menee vain poikittan, siitä itse miinus, mutta eipä noita rattaita enään paljoa kuljeteta mukana ja vajaa vuoden päästä ei lainkaan.
Liikkuvat takapenkit on hyvä ominaisuus ja jalkatilaa reilusti takapenkillä (ei kolmannessa rivissä kylläkään)
Jatkoa vielä tuohon alla olevaan tekstiin:
Meillä on 2009 malli, en tiedä mitä muutoksia aiempiin malleihin.
kolmen lapsen kanssa 7 paikkanen ja ollaan tykätty :) Meillä isot istuu reunoilla ja 2 vuotias keskellä selkämenosuuntaan, näin jää enemän hänelle jalkatilaa olla selkämenosuuntaan vielä vuoden verran ;) eli keskimmäinen istuin nojaa etupenkkien väliin :)
Tavaratila on ihan sopiva, tosin itse kaipaan sitä...kun meillä oli ennen farkku avensis niin sinne sai vaunut työntösuunnassa sisään ja jäi vaunujen verran tilaa vielä viereen reissu tavaroille. Ja nyt vaunut menee vain poikittan, siitä itse miinus, mutta eipä noita rattaita enään paljoa kuljeteta mukana ja vajaa vuoden päästä ei lainkaan.
Liikkuvat takapenkit on hyvä ominaisuus ja jalkatilaa reilusti takapenkillä (ei kolmannessa rivissä kylläkään)
Käsittääkseni viisipaikkaisessa tavaratila on muuten saman kokoinen, mutta syvempi kun penkit eivät vie tilaa tavaratilan lattiasta. Auton mitathan ovat samat.
Meillä istuu 6v turvavyöistuimessa keskellä, 1v jalustallisessa turvakaukalossa kuskin takana ja 4v turvaistuimessa toisella puolella. Hyvin mahtuu.
Ainoa syy miksi meillä on 7- eikä 5-paikkainen on se että automaattivaihteiston sai vain 7-paikkaiseen. Ensi syksynä meille on tulossa uudempi malli: Toyota Verso, joka on vähän isompi kuin vanha Corolla Verso. Nuorin vaihtaa pian turvaistuimeen, joten nähtäväksi jää miten sitten mahtuu.
neljän lapsen kanssa käytössä lähes neljä vuotta, tosin vaunuja emme mukana enää kuljettaneet, kolme erilaista istuinta kuitenkin.
Kiva auto, mutta tuli aika vaihtaa uuteen. Voisin kyllä ottaa uudestaankin samanlaisen. =)