Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En taida ikinä löytää "sitä oikeaa" ja vääriin en halua tyytyä

Vierailija
26.07.2009 |

Olen siis yh, jäänyt jo monta vuotta sitten yksin lasteni kanssa. Oikeastaan tänä keväänä olen avannut silmäni uudestaan miehille (tähän asti kulkenut jossain "usvaisessa putkessa"). Nyt sitten yksi mies on jo pidempään soitellut minulle ja tapasin hänet eilen. Olisin NIIN MIELELLÄNI toivonut, että olisi ollut se oikea, mutta kun ei ole.

Sen oikean löytäminen lienee mahdoton tehtävä :(

Voi ei :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffailla kevyesti, pakkoko on heti kapsahtaa tyyppiä naimisiin

Vierailija
2/7 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

trffailemaan kevyesti?!! Eipä ole ainakaan omalle kohdall tullut sellaisia. Heti pitäis joka helvetin ilta olla soittelemassa ja vähintään miljoona viestiä laittelemassa; vähintään muutaman kerran viikossa pitäis järjestää mahdollisuus olla yhdessä (ilman lapsia tietysti, jo lastenkin tähden) yms. yms.!

Suhtaudu siinä sitten itse kevyesti mieheen, kun se painaa päälle... Kun ollaan yli 30 ikävuoden, alkaa kai miehilläkin olla "kiire" eikä siinä välttämättä edetä pikkulasten äidin ehdoilla.

treffailla kevyesti, pakkoko on heti kapsahtaa tyyppiä naimisiin

terveisin ap:n kanssa samassa suossa oleva yh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulle käy kuten sille kuuluisalle sukulaistädille, joka muutti elämässään todella monta kertaa kun aina sattui huonot naapurit...

Vierailija
4/7 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nirsoilemalla ei saa sympatiapisteitä.

Silti olen pahoillani, että sinun kohdallesi ei ole sattunut yhtään mukavaa miestä, jonka kanssa voisit kuvitella eläväsi.

Olen edelleen sitä mieltä, että tämä on asennekysymys. Itse olen elämäni varrella tavannut todella paljon ihmisiä, joiden kanssa olisin voinut rakentaa ihanan parisuhteen.

En yksinkertaisesti usko teoriaan "siitä oikeasta."

Vierailija
5/7 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuo "se oikea" oli nyt väärin ilmaistu.

Mutta siis, mielestäni sen ihmisen pitää tuntua hyvältä ja jos ei tunnu, niin silloin se on se väärä :).

Vierailija
6/7 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolta mustakin tuntui monta, monta vuotta, kun en sitä ensimmäistäkään ihanalta tuntuvaa miestä ollut koskaan tavannut.

Useamman yh-vuoden jälkeen tapasin kuitenkin nykyisen mieheni. Olen tyytyväinen, etten vain haksahtanut johonkin, joka olisi ollut "sinnepäin".

Vierailija
7/7 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kun tosiaan silmäni olen saanut auki, niin olen huomannut, että miehet kyllä katselevat minun perään :).

Tosin, nyt on niin hyvä olla itseni kanssa, että siitähän se varmasti johtuu. Eipä auta muuta kun katsella :D