Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä haluaisin tietää miten sinne töihin mennään?

Vierailija
26.07.2009 |

Saa kertoa ihan omin sanoin, mutta ehtona on että kyseessä on kokopäivätyö palkalla jolla tulee toimeen ilman tukia. Ja pitää myös olla työ, jota on joka päivä eikä vain 1krt/kk.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmällä koulutuksella pärjäisin paljon paremmin. Ja heti kun jollakin konstilla saan taloudellisesti järjestymään aionkin lukea itselleni alemman asteen tutkinnon. Mutta kun en silloin 15v amikseen päässyt niin jatkoin lukioon kun peruutuspaikan sain ja sitten kun ei vaan oikein tiennyt mitä tahtoo tuli vaan luettua... Paha moka.

13

Vierailija
22/22 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hainpa tässä juuri äskettäin ja sähköpostitse minulle ilmoitettiin, että kiitos hakemuksesta mutta tällä kertaa valinta ei osunut minuun. Hakemus säilytetään vastaisen varalle. Ymmärtäähän sen, varsinaista kassakokemusta minulla ei ole ja ilmeisesti kuvittelevat etten sellaista oppisikaan. Mitä pukeutumiseen tulee, niin sitä eivät voi nähdäkseni hakemuksen perusteella arvostella.

Tällä hetkellä minulla on syyskuuhun saakka töitä mutta sekin on vain isäni armosta, hän kun minut värväsi omiin hommiinsa kesän ajaksi. Syyslukukauden alettua saan varmaankin jälleen opettajan sijaisuuksia mutta niissä on ainoastaan se vika, ettei niitä voi mitenkään ennakoida eikä niiden varaan voi talouttaan laskea näin lomautusuhkien alla. Toki sijaisuuksia mieluusti teen, opettajaksihan tässä itseäni koulutankin.

t. se tradenomi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla