Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin työnnän vanhat lastenvaatteet?

Vierailija
26.07.2009 |

Olen haaveillut toisesta lapsesta ja jemmaillut kaiken varastoon.

Tyttö on nyt 3.5v ja kaikki konstit on kokeiltu ja tämän mamman lapsettomuushoitohermot on nyt loppu.

Mikä on pienimmän riesan tie päästä eroon noista vanhoista, ihanista merkkivaatteista joita ainokaiselle puluselle tuli jonkinverran hamstrattua?

Onko osta/myy hankala? entä huutonetti?

Aikaa on tosi rajallisesti, olis kai viisainta kipata vaan pelastusarmeijalle...

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko sullakin tätä ongelmaa ettei voi oikein penkoakaan kun tulee niin suru ja muuten asia alkaa olla käsitelty, en jaksaisi repiä koko prosessia taas auki?

p.s. tuo ensikoti-idea oli loista, siitähän tulis vähän hyvä mielikin

Vierailija
22/34 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelastusarmeijalle, joku onnellinen tekee suuren löydön omalle lapselleen. Ellei sitten joku trokari vie välistä ja myy huutonetissä. Siinäkin tapauksessa välistä menee rahaa pelastusarmeijan toimintaan. Laita sinne vaan, saat hyvän mielen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi joku pienituloinen, joka haluaa tuotteesi myydä. Sovi, että pistää vaikka huutonettiin ja sulle 30% tuotosta ja hälle loput? Pistä vaikka ilmoitus tuonne osta- ja myypalstalle, että löydät jokun rahaa tarvitsevan teidän läheltä?

Toinen vaihtoehto on viedä käytettyjen lastevaatteiden myymälään vaatteet. Siellä ne hinnoittelee ja tekee työn. Sä saat noin puolet myyntihinnasta. Nämä ei huoli kuin hienoimmat vaatteet. Esim Lafkan Kauniaisissa toimii tällä tavalla. Jos sulla on kerran merkkivaatteita, niin taatusti sun vaatteet kelpaa sinne.

Yksi vaihtoehto on tehdä niistä itse huutispaketit. Tee vaikka yllätyspaketit, jos et jaksa itse niitä kuvata. Kerrot vaan, että kuinka monta vaatetta on kussakin koossa (ja jos sulla on merkkivaatteita vielä, niin mainitset merkkejäkin vielä) ja sit huutikseen. Luultavasti saat murto-osan hinnasta, mutta toisaalta vastaavasti pääset vaatteista vaivattomasti eroon.

Vierailija
24/34 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mun poika oli 4v mä pistin miehen pusssittaan kaikki ne ihanuudet jotka olin säästänyt "toiselle lapselle"... mutta kun sitä toista ei vaan tullut vaikka mikä oli :(

Mies vei sitten Kontin keräyspisteeseen. Muuhun mun voimat ei riittäneet. Varsinkin ne vauvan vaatteet,myssyt,tumput,pienet bodyt,suloiset toppapuvut ja nutut :(

Noh,myönnän et harmittaa nyt,kauan kaivattu pikkukakkonen syntyi pari kk sitten :D

Mutta toisaalta,nyt ostan uusia :)

Vierailija
25/34 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvasin että AV tietää hoidon kaikkiin vaivoihin :-)

ap

p.s. eikä ees yhtään lapsettomuushullu-kommenttia ;-))

Vierailija
26/34 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisivät todella tarpeeseen ja saisit itsellesikin hyvän mielen.

Toki voi myös myydä huutiksessa paketteina.

Meillä muuten lapsilla 4v ikäeroa (esikoinen tyttö ja kuopus poika) enkä jaksa edes niitä vähäisiä tytöltä pojalle käyviä vaatteita säästää... haurastuvat yms neljässä vuodessa aika kovin. Pistän kaikki lahjoituksina Vita Karlalle ja Palastakaa Lapset Ry:lle, osa myös serkuille.

Vierailija
27/34 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai voihan ne postittaakin (voin kyllä maksaa postikulut).

Olen myös tilanteessasi, yksi vähän vanhempi tyttö (noin 4) ja muita ei tuu... vaikka niin kovasti haluaisimme.

Lisäksi jouduin työttömäksi, joten mielellään teen homman sun puolesta ja annan sulle sen 30 %. Olen kokenut huuto.net-myyjä ja homma sujuu kyllä, olen hyvä kuvaamaan tuotteet, osaan hinnoitella oikein jne.

laita meiliä jossumama@suomi24.fi jos kiinnostaa

Etsi joku pienituloinen, joka haluaa tuotteesi myydä. Sovi, että pistää vaikka huutonettiin ja sulle 30% tuotosta ja hälle loput? Pistä vaikka ilmoitus tuonne osta- ja myypalstalle, että löydät jokun rahaa tarvitsevan teidän läheltä?

Toinen vaihtoehto on viedä käytettyjen lastevaatteiden myymälään vaatteet. Siellä ne hinnoittelee ja tekee työn. Sä saat noin puolet myyntihinnasta. Nämä ei huoli kuin hienoimmat vaatteet. Esim Lafkan Kauniaisissa toimii tällä tavalla. Jos sulla on kerran merkkivaatteita, niin taatusti sun vaatteet kelpaa sinne.

Yksi vaihtoehto on tehdä niistä itse huutispaketit. Tee vaikka yllätyspaketit, jos et jaksa itse niitä kuvata. Kerrot vaan, että kuinka monta vaatetta on kussakin koossa (ja jos sulla on merkkivaatteita vielä, niin mainitset merkkejäkin vielä) ja sit huutikseen. Luultavasti saat murto-osan hinnasta, mutta toisaalta vastaavasti pääset vaatteista vaivattomasti eroon.

Vierailija
28/34 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

asun Kuopiossa- vähän on pitkä matka, jospa löytyy lähempää "kauppias"

Vierailija
29/34 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksan ne postikulut kyllä. Olen aika lailla akuutissa rahapulassa ennen kuin saan päivärahaa ja tuskinpa senkään jälkeen mikään kroisos.

jossumama

Vierailija
30/34 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopion Kontin tuotosta käytetään 50% ohjelmatyöhön SPR:n Savo-Karjalan piirin alueella, 25% menee katastrofirahastoon ja 25% Kontti-ketjun kehittämiseen.

Kuopion Kontti

Haapaniemenkatu 38

70110 Kuopio

puh. (017) 3688 770, fax (017) 2627 140

Avoinna: ma-pe klo 10-18, la 10-15

31/34 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavalla tai toisella.

Kaikkihan tietävät että mitä tapahtuu melkein heti ;-)

Kaverini möi kaikki tuttipullot...ja poks...

Minä möin syöttötuolin...ja poks...

Vierailija
32/34 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna vaatteet mulle, voin antaa pienen korvauksen plus postarit??

terv. lasta odottava

Vierailija
33/34 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mannerheimin Lastensuojeluliiton Uudenmaan piiri on avannut Marskin Muksut nimisen käytettyjen lastenvaatteiden ja tarvikkeiden Second hand myymälän ja - verkkokaupan Helsingin Töölössä, Topeliuksenkatu 19.

Toimimme täysin lahjoitusten varassa ja otammekin kiitollisena vastaan kaikkea lapsiin liittyvää. Kaikki myymälän ja verkkokaupan tuotto menee suoraan lapsiperheiden hyväksi tehtävään työhön kotimaassa.

Tervetuloa lahjoittamaan ja ostoksille. www.marskinmuksut.fi

Auta meitä auttamaan!

Vierailija
34/34 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkinäiset vaatteet:

http://www.hm.com/fi/longlivefashion

Tuosta on tulossa muistaakseni 2016 lakikin että vaatteet voi palauttaa siihen liikkeeseen mistä on ostanut ja ne laitetaan sieltä kiertoon, kaatopaikalle vaatteita ei saisi enää viedä.

Mutta niitä ehjiä laadukkaita vaatteita toki kannattaa yrittää itse kaupata jonnekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi