Ora vai Brio ja miksi?
Kumpia suosittelet ja miksi?
Poikkeavatko edes paljoa toisistaan?
Kommentit (22)
eroaa siitä toisesta (mikä se nyt olikaan nimeltään)?
Kombia olen miettinyt Briolta juuri.
Erittäin tyytyväisiä ollaan niihin. Otettiin sillä jämäkällä compact-rungolla. Asutaan soratien varressa. Haluatko kysyä jotain?
-ap
ÄÄRIMMÄISEN RUMIA!!!!
Aina kun nään niitä kaupassakin niin aattelen että kuka noita oikeasti ostaa!!! Minä suosittelen ehdottomasi rattaita joissa on kääntyvä etupyörä/etupyörät! Ne helpottaa ihan jumatsukasti sitä menoa. Ei tarvi kun yhdellä kädellä työntää, eikä joka käänteessä pumpata ja nostaa ja kääntää ja vääntää...
ÄÄRIMMÄISEN RUMIA!!!!
Aina kun nään niitä kaupassakin niin aattelen että kuka noita oikeasti ostaa!!! Minä suosittelen ehdottomasi rattaita joissa on kääntyvä etupyörä/etupyörät! Ne helpottaa ihan jumatsukasti sitä menoa. Ei tarvi kun yhdellä kädellä työntää, eikä joka käänteessä pumpata ja nostaa ja kääntää ja vääntää...
kuin telescopic runko, maksaa 50e enemmän tuo parempi runko. tosi hyvä ollut sorateillä. muutenkin näppärät ja hyvät vaunut on. maksettiin niistä 450e.
meidän neljällä lapsella ollut vuosien saatossa rattaita ja vaunuja useampiakin, ja ehdottomasti eniten olen mieltynyt Brioihin =)
Jämäkät, tilavat, kunnon kokoiset istuma- ja makuutilat, tilava ja kunnollinen alakori, hyvälaatuiset kankaat ja muutoinkin laadukkaat.
Pelkillä matkarattailla meillä ei oo yhdenkään kanssa pärjätty, vaikka pk-seudulla asutaan.
Matkarattaat eivät ole edes tarkoitettu jokapäiväiskäyttöön, eivät ole lapselle parhaat nukkumista (tai istumistakaan ajatellen).
Vauvallamme on Brion Happyt (-08), ja erittäin tyytyväisiä olemme olleet, parhaat tähän astisista =) Teleskooppi light rungolla.
- kevyet ja näppärät työntää
- hyvä askeltilan niin 180:lle kuin 160:lle työntäjällle
- kasautuu helposti ja pieneen pakettiin
- jousitus tosi pehmeä
- rattaina riittävän matalat lapselle
- kestivät meillä loistavasti 2 lasta
Miinusta tulee pienestä tavara"korista"
Olen tyytyvänen meidän oran vaunuihin. On tosi kevyet työntää, myös lumessa, mut samalla kuitenkin tukevat
esikoisen brioihin verrattuna ihanan jykevät, mutta samalla kevyet työntää. tavarakori on tukeva ja tilava myöskin
Nykyisistä malleista en tiedä nimiä...
Niin ja kehuista unohtui lennossa helposti käännettävä työntösuunta!
Meillä ollut 3 emmaljungat ja yhdet briot -07 piti ostaa erikseen sadesuoja, hyttysverkko. Kömpelöt ja tosi korkealla istuinosa. Myin pois ja ostin emmaljungat. Emmaljungat ovat lämpimät, niissä on sadesuoja hyttysverkko mukana, paljon heijastimia. Isot mutta niissä saa esin. istuin osan alemmas kuin mitä koppa osa on ollut. Ei ole kokemuksia muista merkeistä. Olisin varmaanostanut joskus orat kun olivat kotimaisia mutta niitä ei täällä päin ollut myynnissä. Kokeile kaupassa miltä tuntuu liikuttaa ja miten saa kasaan jos joudut kuljettaan autossa. Vaunut on helppo myydä jos myöhemmin kaduttaa.
hankkimaan Gessleinin Future Fi vaunut. Käyttäkokemusta ei vielä ole. Yksi seikka, miksi haluttiin ne, oli se, että niihin saa Maxi Cosin turvakaukalon myös kiinni. Maxi Cosin turvakaukalo on saanut Autoliiton testeissä varsin hyvät arvosanat verrattuna Emmaljungan omaan turvakaukaloon.
Nythän Brion Kombi vaunuissa on ollut edullinen kesätarjous 499 e.
En Gessleinia tai muutakaan. Joten kokemuksia vain näistä kahdesta kiitos!
-ap
vauvan kanssa pärjää ihan hyvin matkarattailla, joista saa selkänojan makuuasentoon. Talvellakin ihan kätevät jos ei asu perähikiällä missä pitää umpihangessa taapertaa.
asukkaan kaupungissa... Ja keskustaan on. n. 3km.
Meillä on hiekkatie, aura-auto ei kulje ihan ekana ja aion säällä kun säällä liikkua maastossa kun maastossa, esim. metsässä ja pururadallakin.
Jokin kauppakeskuskäyttö tai kaupungin keskusta on sitä harvinaisempaa käyttöä.
osiossa saattaisi löytyä jo valmiiksi tietoa Oran ja Brion vaunuista.
Sen verran urautunut av:n käyttäjä olen, etten ole huomannut tollaista osiota ollenkaan.
-ap
vaikka tie on usein ollut päiväkotiin mennessä auraamaton ja ollaan hiekkateitäkin kuljettu. Paremmin kulkevat matkarattaat, joissa kääntyvät etupyörät kuin jäykät yhdistelmävaunut.
Gessleinit oli meille hyvät