Koiranäyttelyssä talkootöissä
Massatapahtumia tulisi välttää lintuinfluenssan takia. Mulla olisi talkootyövuoro koiranäyttelyssä. Tehtävänäni olisi tarkistaa sisääntulevien koirien rokotustodistuksia eli käytännössä kättelen/koskettelen satoja ihmisiä päivässä.
Meillä on kotona flunssainen vauva. Pitäisikö mun perua tuonne näyttelyyn meno?
Kommentit (9)
Itse en ainakaan riskeeraisi omaa, enkä kenenkään muunkaan vauvan henkeä.
Ajattele jos saisit sikainfluenssan ja tartuttaisit sen vauvaasi.
ei kai niitä yleisötapahtumia ole missään käsketty välttää.
Sinne mennään vaikka pää kainalossa, eli sairaita ihmisiä siellä riittää.
Ehkä jättäisin väliin jos sinulla on pieni vauva. Aikuiset ei voi välttyä normaalilta elämältä, mutta jos vauva ihan pieni, niin häneen ei ehdoin tahdoin kannata tartuttaa mitään.
Peru, suosittelen.
ei kai niitä yleisötapahtumia ole missään käsketty välttää.
Taas näitä, jotka ei ajattele omalla päällä, vaan menee yhteiskunnan hoidettavana... huoh.
että viranomaisten asiantuntijat tietävät tästä epidemiasta paljon enemmän kuin sinä tai minä..
muissakaan isoja ihmismassoja vetävissä paikoissa. Vältä joukkoliikennettä, kaiken maailman jonotusnumerotelineitä ym. Kyllä se siitä. Varmuuden maksimoimiseksi, jos on pakko käydä kaupassa(onhan sinulla jo varmuusvarasto?), käytä maskia ja kumihanskoja.
sikainen roska siellä lilluu roskakatoksen laatikossa.
kyllähän pöpöt tarttuu siitä rokotustodistuksesta jonka joudut omaan käteen ottamaan.
Koiranäyttelyssä kun ei saa rahoja takasin jos omistaja sairastuu, niin on sen puoleen vaarallinen paikka, että helposti mennään sairaanakin jos vain vointi sallii.
Itse en ainakaan menisi.