Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Analysoi tätini käytöstä, pliis! Soitin tädilleni ja kutsuin

Vierailija
30.06.2009 |

hänet perhejuhliimme. Täti kuulosti viileältä, jäykältä ja etäiseltä ja lupasi ilmoittaa huomenna, tuleeko hän miehensä kanssa. Olemme tavanneet vimeksi pari-kolme vuotta sitten, mutta olemme ns. hyvissä väleissä. Esitä minulle vaihtoehtoja, miksi täti oli niin vieraan oloinen eikä kuulostanut ilahtuneelta kutsustani!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin eilen. Perui kylläkin tulonsa juhliin, koska oli luvannut hoitaa lapsenlapsia. Että näin päättyi tämä huikea tätiepisodi. -ap

Vierailija
2/13 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätianalyysiini. Lisääkin saa veikkailla. Tulen huomenna kertomaan, millainen on ollut tädin huomisen päivän puhelu. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/13 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyydä ap tekstarina vastaus

Vierailija
5/13 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet fiksusti tehnyt, kun kutsunut ja hän lupasi ilmoittak tuleeko vai ei. ei kannata enää samasta asiasta tekstailla tms. anna sen asian nyt olla ja ala olemaan enemmän yhteydessä siihen tätiin, niin ehkä välit tulee luontevimmiksi. kysele kuulumisia vaik tekstarilla ja pyydä muutenkin kylään tms.

joskust tädit on outoja. itse olen omalle tätille tekstaillu jotain (olemme läheisiä) eikä hän vaivaantunut vastaamaan mitään. annoin asian olla suurinpiirtein, niin, no vähän piti kuittailla isälle, jonka sisko hän on, että kummaa sukua, mutta muuten en vaivannu päätäni.

Vierailija
6/13 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

millä helvetillä taas ostaisi lahjan... Tili-/eläkepäivä on vasta viikko juhlien jälkeen ja masterikin on tukossa. Ja mitähän niille edes ostais, kun kaikkea jo on...

Vierailija
7/13 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut viime päivät ihan kuutamolla.

Vierailija
8/13 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritää saada sen perutuksi.

Vierailija
9/13 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaus

ero

työtilanne??

Vierailija
10/13 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattoiko hänellä mennä pasmat sekaisin, eikä heti tajunnut, kenen kanssa puhuu.

Olen itse kerran keskustellut henkilön kanssa, joka ei ensin tajunnut, kuka olin ja hän oli vähän tyly. Sävy muuttui heti kun hän tajusi, kuka olin.

Vierailija
11/13 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unenpöpperössä on vaikea olla pirteän kuuloinen. Keskeytit tädin lempisaippuasarjan seuraamisen

Täti oli juuri siivoamassa kaapin taustalevyä kun puhelin soi

Vierailija
12/13 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että asialla ei ole mitään tekemistä sinun kanssasi, älä siis vaivaa sillä päätäsi.

Vierailija
13/13 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri tullut töistä kotiin ja havainnut, että olin matkalla saanut jalkaani aika ilkeän haavan, kun firmamme kakkospomo (eli Tärkeä Mies) soitti kyselläkseen ihan niitä näitä asiasta, joka oli päivällä käyty jo monta kertaa läpi. Koska emme ole mitenkään hirveän hyviä tuttuja, en sitten alkanut puhelimessa selitellä, että nyt on käynyt pikku haaveri, joten josko voitaisiin jutella toiste, vaan vastailin rutiininomaisesti samat asiat kuin päivälläkin. Ja samalla yritin toisella kädellä hoitaa jalkaa. Jälkikäteen tajusin, että olen varmaan kuulostanut puhelimessa tosi tosi tosi oudolta, tyyliin pitkiä taukoja kesken lausetta...

Niin että luultavasti kyse ei ole mistään sellaisesta, mitä ap:n kannattaisi analysoida puhki. (Toivottavasti pomokaan ei tee niin!)