Miehet: Oliko se erilaista?
Olen tavallinen nelikymppinen perheenisä, uskon että kaltaisiani on Suomi täynnä.
Perheessä ja parisuhteessa kaikki on ok. Mutta kun menen markettiin ja katson parikymppisiä kassaneitejä, niin aina tulee mieleen että voi kun pääsisi niiden housuihin. Toreilla jäätelö- ja mansikanmyyjät aiheuttavat saman; nuoren lihan himo käy ihan mahdottomaksi...
Niinpä kysyn nuorempiin langenneilta miehiltä; oliko seksi nuoren naisen kanssa sitten jotain aivan ihmeellistä/erilaista ?? Vai oliko se ihan samaa kuin vaimon kanssa? Onko se sittenkin vaan se ajatus nuoresta tiukasta lihasta vai onko seksi nuoren naisen kanssa kaiken fantasioinnin arvoista?
Tällaisia miettii sadepäivänä,
- The family man
Kommentit (27)
oma kokemus.
Olin varmaan 23 v, ja kokemusta oli silloin muutamasta ikäisestäni naisenalusta. Yhden baari-illan jälkeen sain kämpilleni kammettua naisen joka taisi olla 38 tai jotain sinnepäin. Ja totta, eihän se kroppa ollut niin tummi mihin olin "tottunut", mutta se Pillu, ah... muistelen sitä vielä näin 30 vuoden jälkeenkin lämmöllä. Voin käsi sydämmellä väittää että sain silloin parasta seksiä, hän oli todella sinut itsensä kanssa, tiesi mitä halusi. Se hyvä itsetunto oli jotain sellaista mistä sai melkein kiinni, ja se tuntui myös sängyssä.
Kerrassaan tyylikästä
Yhtyisin mielelläni tämän kirjoittajaan. Mielipiteen suhteen yhdynkin M52
Yök älkää kyylätkö meitä vanhukset! Tosi ällöö! Voin sanoo et me puhutaan kahvitauoilla kaikista vanhoista pervoäijistä. Ei sitten yhtään kiinnosta.
Ei se parempaa ole. Minäkin fantasioin ja toteutin monta kertaa haaveet. Kyllä nainen on parhaimmillaan 30+.
Mies32v
Joo, ei tuon ikäinen nainen tiedä vielä seksistä mitään!
Vierailija kirjoitti:
Ainakin jos haluaa itse olla dominoiva seksihommissa. Itse tykkään ottaa ja tehdä samalla hyvää. Minun on vaikea vain maata liikkumatta ja nautiskella. En kaipaa naiselta erityistä aktiivisuutta, mutta toki ratsastuskestävyys on suotavaa. Se ei monelta läskiltä ja varttuneemmalta naiselta onnistu. Toki poikkeuksiakin on.
Seksuaalisuutensa ja sanoisimpa jopa kehonsa kanssa enemmän sinut oleva vanhempi nainen voi olla sänkyhommissa parempi.
Hah, ratsastus kestävyys. Minä en edes osaa ratsastaa. Jos olen huonompi 10-20 vuoden päästä siinä niin ei kovin hyvin mene.
Eiköhän se päde niin miehiin kuin naisiin että vanhemmat osaa harrastaa parempaa seksiä.
Kyllä vain ja se seksi on tiukkaa ja timmiä.Ei kuulu suo Mänttään ääniä tiukasta.mmmm!!! Jos mahdollista niin anna mennä ja huomaat eron..