Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä kimppakivasta?

Vierailija
17.12.2005 |

Ajauduttiin tässä tilanteeseen mieheni kanssa, että saunomisen ja pikkujoulutouhujen lomassa innostuttiin harrastamaan sexiä kylppärissä... mukaan touhuun tuli myös miehen hyvä ystävä...

vähän outo tilanne oli, mutta en voi väittää ettenkö olisi nauttinut :) on ollut melko pitkään yksi fantasioistani, jota en ole päässyt toteuttamaan...

asiasta ollaan puhuttu ja kummallekkin jäi hyvä mieli :)

jotenkin vain oudoksuttaa kohdata tätä miehen ystävää... hänellä myös vaimo, joka ei tiedä asiasta ja on minun hyvä ystävä,,,

no, jokatapauksessa tehty mikä tehty :

Hyvää joulun aikaa kaikille!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on noin vuosi kun olin parhaan ystäväni ja hänen silloisen poikaystävän kanssa, kivaa oli kaikilla! Mieheni ei myöskään tiedä asiasta, en kertonut koska hän ei pidä ystävästäni. Tosella kertaa oli mieheni, minä ja kaksi muuta naista joita ei kummatkaan tunnettu oltiin yksissä kotibileissä, sillonkin oli hauskaa vähän liiankin kivaa, ainakin miehelläni...

Vierailija
2/7 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hurjaa... mutta tuonut tosiaan vaihtelua normaaliin arkeen ;)

seuraavaksi varmaankin kokeiltava tuo kaksi naista + mies...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kaksi miestä voisi olla kivaa mutta toiset naiset pysyköön kaukana minun sängystäni ja miehistäni:)

Vierailija
4/7 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mitäpäs sitten, jos haluat sitä toista miestä uudestaan?

ja kohta oma miehesi ei sinulle enää kelpaakkaan?

on nimittäin sellaisiakin tapauksia tuttavapiirissä...

Vierailija
5/7 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai viestistäsi ole havaittavissa mustasukkaisuutta? Olit itse miehesi tietämättä toisen miehen kimpassa ja se oli kivaa, mutta sitten kun olitte yhdessä miehesi ja kahden muun naisen kanssa, niin sittenkö alkoi tulemaan mustasukkaisuutta? Jos näin on, niin uskomatonta!!!

Vierailija
6/7 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitin just sitä että mieheni ainakin nautti mikä oli hyvä juttu, ollaan puhuttu siittä asiasta moneen kertaan, ei oo mitään epäselvää, mut jos nyt vasta kertoisin siittä omasta ja kaverin jutusta se olis outoo, olis pitäny kertoa heti mut enpä tainnu silloin uskaltaa. Luulenpa et meitin kimppakivat on kokeiltu nyt kun pieni vauvakin on.

Vierailija
7/7 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattais sunki hankkia jos oot noin katellinen...