Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada miesystävä tajuamaan, etten halua edes nähdä

Vierailija
25.07.2009 |

Ollaan pitemmän ajan tapailtu, mutta ei olla asuttu yhdessä. Hän ei hyväksy, että ero on tapahtunut, vaan alkaa vänkäämään miksei voitaisi joskus nähdä ja olla vielä ystäviä. Nytkin kun ollaan joskus nähty menee se aina seksin vonkaamiseen eli en jaksa tuollaista.

Minusta sillä osapuolella, joka ei halua edes nähdä toista on isompi määräämisoikeus. Mutta onko miehellä mitään oikeutta vaatia mitään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään velvollisutta nähdä ex-miesystävääsi enää koskaan jos niin haluat. Jos on yhteisiä lapsia tulee väkisinkin joskus nähtyä. Mulla ja ex-miehelläni on yksi lapsi mutta enpä silti joudu miestä näkemään kun hän ei halua olla lapsen kanssa tekemisissä kun minä en halunnut leikkiä hänen kaveriaan ja "hengailla yhdessä" eron jälkeen, itse meni mua pettämään ja jätti sitten yksin vähän ennen lapsen syntymää.

Vierailija
2/4 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap tarpeeksi PAINAVASTI sanonut, että et halua olla enää tekemisissä. Jätäkö vastaamatta puheluihin, et päästä sisälle jne. Ole tiukka vaan, muuten saattaa roikkua vuositolkulla. Tee täydellinen stoppi (ainakin toistaiseksi). Jos joskus haluat olla hänen kanssaan kaveri, niin ehkä se voi vaikka onnistuakin. Hän on sinussa ihan kiinni nyt ja siihen ei auta kun täydellinen ero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän hänellä ole mitään oikeuksia, jos teillä ei ole lapsia. Ja silloinkin, jos on niin ei hänellä sinuun mitään oikeuksia ole vaan ne pakolliset kuviot lapsien tähden. Seksin vonkaamista EI todellakaan tartte kuunnella.

Vierailija
4/4 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jättänyt puheluihin vastaamatta. Tulee joskus väkisin tavattua samoissa harrastuspiireissä, joihin menen tavatakseni omia tuttujani. Tunnin loputtua hän alkaa roikkua minussa kuin takiainen, eikä hän ymmärrä, etten halua olla hänen seurassaan.

Täytyy seuraavan kerran nähdessämme sanoa painokkaasti, etten halua olla hänen kanssaan kaksistaan missään tekemisissä. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan