Te, joita on petetty. Mistä miehenne jäivät kiinni?
Kommentit (25)
Joo - olen huono ihminen. Aivan vitun huono. Onneksi olen oppinut.
Jätti tietokoneen hakuhistoriaan viitteitä joista mun oli helppo kaivaa lisäinfoa. Oli käyttänyt tekstittelyyn lapsemme kännykkää ja osa viesteistä ei ollutkaan sim-kortin muistissa vaan kännykän muistissa. Löysin sattumalta kun muutin lapsen puhelimen asetuksia. Kummallisia ryyppyreissuja aamuun asti, yhtäkkinen into hankkia uusia vaatteita vaikka vihaa ostoksilla käyntiä. Haluttomuus seksiin kotona ja välinpitämättömyys siitä, mitä minä teen (aiemmin ollut aika mustasukkainen menemisistäni). Merkkejä olisi varmaan enemmänkin, jotenkin sen vaan tiesi, vaikken tiennytkään ennenkuin sain todisteita.
näyttö alaspäin, "veli" soittelee ja tekstailee iltaisin/öisin jne. Kyseessä oli "vain" tekstari-puhelu-suhde, mutta loukkasi silti.
mies muuttui etäiseksi eikä enää halunnut tehdä mun kanssa mitään, vietti kaiken vapaa-aikansa "kavereidensa" kanssa ja tuli kotiin vasta yömyöhällä, häntä ei enää kiinnostanut seksi kanssani, syytti stressiä ja väsymystä..puhelin piippaili usein ja soi eikä mies kotona ollessaan vastannut. Kun lähti ulos ei vastannut minun soittoihin, ja jos vastasi niin kysyessäni ei vastannut missä oli vaan sanoi jotain epämääräistä kuten "ulkona" tai "jossain rakennuksessa". Kyllähän siinä hälytyskellot soi mutta kun mies valehteli ettei kyse ole siitä mistä luulen ei mulla sen parempia todisteita ollut. Kunnes sitten yhtäkkiä pari päivää ennen lapsemme syntymää (joo ei ollut suunniteltu raskaus kuten voitte arvata mutta mies halusi pitää lapsen) mies sitten ilmoitti häipyvänsä ja ovella sitten huikkasi että "niin joo, oon mä sua pettänyt." Eipä ole miestä sen jälkeen pahemmin näkynyt eikä pidä lapseensa mitään yhteyttä.
Kun sitten olin suihkussa ja jostain kumman syystä piti käydä suihkusta hushollissa ja äijä nakkas yllätettynä puhelimen hätäpäissään takintaskuun (hain siis joko suihkugeeliä tai -shampoota kaapista kesken pesun) niin tyhmempikin tajus, että kaikille ylitöille ja puhelimen äänettömänä pitämiselle oli selitys.
Ikinä oikeen ei suostunut myöntämään mitään, mutta äsken esim. kävi selän takana lukemassa kirjoittamaani tekstiä ja häipyi mitään sanomatta (luettuaan) olohuoneeseen. :)
Oli harrastanut juovuspäissään seksiä tuntemattoman naisen luona.
Minä tyhmä jatkoin suhdetta ja tässä sitä edelleen ollaan. Masentuneena. :/
mies muuttui etäiseksi eikä enää halunnut tehdä mun kanssa mitään, vietti kaiken vapaa-aikansa "kavereidensa" kanssa ja tuli kotiin vasta yömyöhällä, häntä ei enää kiinnostanut seksi kanssani, syytti stressiä ja väsymystä..puhelin piippaili usein ja soi eikä mies kotona ollessaan vastannut. Kun lähti ulos ei vastannut minun soittoihin, ja jos vastasi niin kysyessäni ei vastannut missä oli vaan sanoi jotain epämääräistä kuten "ulkona" tai "jossain rakennuksessa". Kyllähän siinä hälytyskellot soi mutta kun mies valehteli ettei kyse ole siitä mistä luulen ei mulla sen parempia todisteita ollut. Kunnes sitten yhtäkkiä pari päivää ennen lapsemme syntymää (joo ei ollut suunniteltu raskaus kuten voitte arvata mutta mies halusi pitää lapsen) mies sitten ilmoitti häipyvänsä ja ovella sitten huikkasi että "niin joo, oon mä sua pettänyt." Eipä ole miestä sen jälkeen pahemmin näkynyt eikä pidä lapseensa mitään yhteyttä.
Voi kamalaa? Miten selvisit tilanteesta henkisesti? Oliko kukaan tukenasi synnytyksessä tai ensimmäisinä päivinä vauvan kanssa kotona?
Työpostiin vielä ja olin 24h työvuorossa. Itkin, oksensin ja työnteko oli luvattoman huonoa.
nukahti sohvalle ja heräsin yöllä käymään vessassa. arvelin laittaa kännykän pois päältä etten herää keskellä yötä. viestittelyt olivat juuri olleet käynnissä, ja vanhojakin viestejä löytyi. suhde oli kestänyt jo puoli vuotta.
Jos ei olisi kertonut, tuskin koskaan olisin saanut tietää.
JA kertoi heti tapahtuneen jälkeen, kun tuli kotiin aamulla. Oli siis kapakasta lähtenyt jatkoille parin kaverin kans ja siellä oli sitten yks nainen alkanut tekemään lähempää tuttavuutta -ja eipä ollu miehessä ollu tarpeeksi tahtoa, että olis tehnyt asialle stopin. Olivat siis ns. "menneet loppuun asti".
Annoin anteeksi, mutta eihän se unohdu. Meillä kyseessä vain tuo yks kerta, mies katui todella paljon ja jotenkin ajattelen, että jos ei olis sille iso asia, niin ei olis kertonu (koska tosiaan, 99% varmasti EN olisi tuosta kuullut).
Se, mikä tässä on vaikeaa, on, kun joudun tuon naisen kanssa välillä olemaan kasvokkain, on etäisesti tuttu, tai oikeastaan meidän lapsen kautta tuttu.
Voi kamalaa? Miten selvisit tilanteesta henkisesti? Oliko kukaan tukenasi synnytyksessä tai ensimmäisinä päivinä vauvan kanssa kotona?
ihme kyllä selvisin yllättäen hyvin, ne pari päivää ennen synnytystä oli ihan kauheita, mutta syntymän jälkeen jaksoin lapsen avulla, keskityin hoitamaan vauvaa joten ei jäänyt aikaa murehtia liikaa. Ystäväni oli mukana synnytyksessä ja muutenkin auttoi paljon alkuaikoina, ja oma äitini oli luonani ensimmäiset yöt kotona. Nyt tästä on kulunut 1,5v ja olen niin onnelinen että mies häipyi sillä olen löytänyt ihanan uuden miehen joka ei koskaan tekisi mitään tuollaista..ja hän rakastaa lastani kuin omaansa (lapsen isä ei edelleen ole kiinnostunut näkemään lastaan). Katkera olen kyllä edelleenkin entiselle miehelleni, että kehtasikin tehdä noin mulle. Mutta vaikeudet vahvistaa :)
t. nro 8
Yhteishyvän mukana tuleva s-tiliote paljasti. Ukko oli vinguttanu mun nimissä olevaa s-etukorttia kun oli varannut hotellihuoneen kahdeksi yöksi. Nämäkin yöt miehen mukaan vietettiin parhaan kaverin luona.
Lopulta kysyin tältä parhaalta kaverilta, että oliko niillä mukava viikonloppu mun miehen kanssa. Tämä kaveri vastasi, ettei he olleet yhdessä sinä viikonloppuna.
Tämän jälkeen miehen oli pakko jo tunnustaa, vaikka vielä yritti tokasta loppuun ettei siellä hotellissa mitään sattunu ja että he ovat vaan sen tytön kanssa hyviä ystäviä :D
pitkään, kahdesti (onneksi jo exäni). Toisen kerran löysin housuja pesuun laitatessa meno-ohjeen naisen kotiin, toisen kerran jo osasin kaivella kännykkää ja tekstarit paljasti
Yhteishyvän mukana tuleva s-tiliote paljasti. Ukko oli vinguttanu mun nimissä olevaa s-etukorttia kun oli varannut hotellihuoneen kahdeksi yöksi. Nämäkin yöt miehen mukaan vietettiin parhaan kaverin luona.
Ei voi olla totta! Bonukset talteen vaikka mikä olis... =D
mutta ei niin suuresta, että olisin parisuhteen pistänyt katkolle. Esimerkiksi toisen naisen hiuksia oli vaikka missä. Epäilyksiä oli myös siitä, kun roskia viedessä oli kännykkä mukana tai iltaisin piti laitella kavereiden kanssa tekstiviestejä. Samoin epäilyksiä oli siitä, että mies, joka aina ennen vastasi heti puhelimeen, ei vastannutkaan ja jotkut jutut (lähdin juuri töistä, mutta seuraavassa mutkassa olikin jo ajanut kaupan ohi, josta pyysin tuomaan tuttua leipää) paljasti, että jossain on häikkää.
Varsinaisia kärähdyksiä oli toisen naisen vauvan kuva kännykässä (väitti kyllä että oli jonkun miespuolisen työkaverin vauva, jota ei tietty muistanut, et kenen), se, että lapsen kännykästä oli lähetetty päivänvaloa kestämättömiä tekstiviestejä toiselle naiselle (oman kännykän osasi kyllä siivota hyvin ja yleensäkin peittää jälkensä) ja lopullinen niitti oli, kun minun ollessani kaupassa mies oli laittanut sähköpostia toiselle naiselle ja naisen automaattivastaus tuli mun ollessa tietokoneella.
Tätä suurta huijauskuvioa kesti 1,5 vuotta.
ja jälkikäteen löytyi muuten autosta rouvan pyllykarvoja todella runsaasti. En vaan älynnyt ratsata autoa ajoissa. Kaksi vuotta niitä pyllykarvoja pelmahteli milloin mistäkin auton penkkien alta, vaikka monesti oltiin imuroitu ja nypitty niitä niistä lattiakankaista.
olivat juuri rouvan karvoja?
eikä miehesi?
Epäilykset kasvoivat pikku hiljaa monista asioista.