Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siskon lapsen ristiäiset vai Madonnan konsertti?

Vierailija
24.07.2009 |

Tänään sain kuulla, että siskoni lapsen ristiäiset järjestetään samana päivänä kun Madonnan konsertti, jonne siis olen menossa ja josta olen haaveillut suunnilleen koko elämäni. Voi paska! Kumpaan te menisitte, en todellakaan keksi miten sanoa siskolle etten tule loukkaamatta tätä?

Ja vielä torstai, kuka järjestää torstaina ristiäiset?!

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pyytäkää vielä Madonna kummitädiksi. On taatusti eka kerta hänelle, että konsertissa on ristiäiset.

Vierailija
22/33 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi vaan,mulle ainakin veljieni lapset on "omia" ja ikinä en miettisi vastausta!!

haloo, provo???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tietää, että on sun pitkäaikanen haave...

Mut ettekö vois keskustella asiasta, jos kerran siskosta on kyse?

Vierailija
24/33 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis itse kun olen tuonne konserttiin menossa, niin tiedän että liput on ollut ostettu jo jumalauta monta kuukautta sitten! Ap:n sisko lapsi ei oo ollut vielä edes silloin syntynyt ja on ihan TAAATUSTI TIETOINEN, että ap on konsettiin menossa! Naurettavia vastauksia tuollaiset "olet kyllä paska ihminen jos edes mietit"! Ne liput maksaa 100e vähintään ja ne on ostettu kun vauva oli vielä mahassa. Kiusaa ap:n sisko näyttää tekevän valitsemalla tuollaisen päivän, jolloin KUKAAN ei ristiäisiä vietä ja jos ap tuossa tilanteessa on se paska ihminen, niin huhhuh! Pientä rajaa kutsujen järjestäjältäkin...

Tosin luulen, että tämä aloitus on provo, koska ap ei ole mitään kommentoinut vastauksiin. Jos olisi oikeasti mieltä painava asia, niin saisimme lukea kommentteja muiden vastauksiin pitkin ketjua...

Vierailija
25/33 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin luulen, että tämä aloitus on provo, koska ap ei ole mitään kommentoinut vastauksiin. Jos olisi oikeasti mieltä painava asia, niin saisimme lukea kommentteja muiden vastauksiin pitkin ketjua...

Vierailija
26/33 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan edellistä ja lisään, ettei sinun todellakaan tarvitse miettiä miten sanoa asia siskollesi loukkaamatta tätä. Eikö hän muka tiennyt, että olet menossa? Itse ainakin kun järjestän mitä tahansa juhlia (ellei ole kyse tapahtumasta, jossa on pakko olla tietty päivämäärä - kuten esim. synttärit), kysyn lähisukulaisilta onko jotain tärkeitä menoja, ennenkuin lyön päivän lukkoon! Torstai on todellakin epätavallinen valinta ristiäispäiväksi!

eipä ole ikinä tullut mieleen koko suvulle soittaa ja kysyä sopiiko teille se ja se lauantai vai sunnuntai peremmin kun järjestämme Pekan ristiäiset!

Miten niin syntärit täytyy järjestää sit jus jonain tiettynä pvä? Voihan niitäkin esim. siirtää viikonlopulle

Vierailija
27/33 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se olla että SISKOSI EI HALUA SINUA JUHLIISI, VAAN sai mielestään loisto idean pitää juhlat silloin kun sinä olet konsertissa!

Vierailija
28/33 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä ole ikinä tullut mieleen koko suvulle soittaa ja kysyä sopiiko teille se ja se lauantai vai sunnuntai peremmin kun järjestämme Pekan ristiäiset! Miten niin syntärit täytyy järjestää sit jus jonain tiettynä pvä? Voihan niitäkin esim. siirtää viikonlopulle

Kunhan nyt kysäisee kummeilta, isovanhemmilta ja vaikka niiltä sisaruksilta että miltäs tämä päivä kuulostaa... Jos sitten sattuu, että 9/10 sopii kyseinen päivä, mutta yhdelle ei, niin eiköhän päivän voi lyödä lukkoon ja se yksi tulee sitten vaikka seuraavana päivänä onnittelemaan. Ei ne ristiäiset nyt niin ihmeellinen juhla ole, ettäkö itse ainakaan suuttuisin, jos joku ei pääsisi!

Ja kyllä voi synttäreitäkin siirtää - ihan sama - nekään eivät tosin ole meillä sellainen juhla, että vetäisin herneen nenään vaikkei joku pääsisi meidän lapsen synttäreille. Tulee sitten myöhemmin., joten sen vuoksi järjestän samana päivänä kun ne oikeastikin on.

Pitikö muuten tehdä tikusta asiaa? Jotenkin kuvittelisin, että järjellä tiesit jo ennen kysymistä mitä tarkoitin?

Vierailija
29/33 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

eipä ole ikinä tullut mieleen koko suvulle soittaa ja kysyä sopiiko teille se ja se lauantai vai sunnuntai peremmin kun järjestämme Pekan ristiäiset!

[/quote]

Kohteliaisuus jos on hakusessa ja itsekkyys huipussaan niin ei sitä tietenkään tarvitse mitään kysyä keneltäkään - mutta tottakai saa vetää herneet nenään jos kaikki eivät raivaakaan kalenteriaan tyhjäksi juuri sinun juhliasi varten.

Vierailija
30/33 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ap ei oo kommentoinu enää mitään.

Vierailija
31/33 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohteliaisuus jos on hakusessa ja itsekkyys huipussaan niin ei sitä tietenkään tarvitse mitään kysyä keneltäkään - mutta tottakai saa vetää herneet nenään jos kaikki eivät raivaakaan kalenteriaan tyhjäksi juuri sinun juhliasi varten.

sukulaiset kunnioittavat aina lapsia, vaikkei heiltä ollakkaan pviä kyselty. Aina ovat paikalle tulleet. Eikä tuo nyt niin vaikea ole sitä pvä ennustaa, vauva syntyy niin yleisesti siitä menee 6 -8 viikkoa ristiäisiin. Eihän rippijuhlienkaan pvä voi tiedustella vaan se vaan on pvä minkä kirkko määrittelee!

Vierailija
32/33 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tosiaankaan loukkaantuisi, jos joku lähisukulainen ei ehdi ristiäisiin, jos on tuommoinen syy. Ja toivoa sopii, että vauvalla on viidentoista vuoden päästä parempaakin tekemistä kuin kyttäillä ristiäiskuvista ketäpä kaikkia siellä näkyy. Varmaankin ristiäispäívänä ennen konserttiinmenoa ehtii käydä vauvaa moikkaamassa, ja viemässä ristiäislahjan. Sisko voi sitten laittaa tekstarilla vauvan nimen, kun ristiäiset on pidetty.

Voi voi kun ihmiset ottaa nokkinsa ihme jutuista. Ihan kuin kaiken maailman sukujuhliin osallistuminen olisi joku VELVOLLISUUS. Eipä ainakaan täällä päin, ihan vapaaehtoista on.

Ja kesällä saa ihan vapaasti järjestää ristiäisiä torstainakin. Kesäisinhän monet voi olla viikonloppuisin vaikka mökillä tms kesäriennoissa, ja osallistumisprosentti on isompi.

Vierailija
33/33 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madonna ei ole ennen konsertoinut Suomessa, ja on jo sen ikäinen, että mahtaako enää konsertoidakaan. Siskosi vauvaa ehdit nähdä vielä monta kertaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme