Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Paljonko teillä on perheen yhteistä lomaa tänä vuonna?

Vierailija
24.07.2009 |

Jos lomailette erikseen, onko asia sovittu järjestely syystä tai toisesta vai olosuhteiden pakosta/työnantajien määräämää?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on neljän viikon loma, miehellä kymmenen, samoin lapsilla.

Vierailija
2/15 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 viikkoa. Mies pitää palkatonta lomaa kovasti, kun oli hoitovapaalla viime syksyn ja lomia ei kertynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajia ollaan molemmat.

Vierailija
4/15 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies mukana 8 viikkoa tästä.

Vierailija
5/15 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kaikki loma mitä minulla on, miehellä on yhteensä neljä viikkoa, lapsilla samoin.

Vierailija
6/15 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella taidettiin pitää 1 viikko yhteistä. Tulossa pitkä viikonloppu miehen kanssa kahdestaan. Muuten lomaillaan ristiin rastiin.

7/15 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kelan rahoilla ja miehellä on 7 viikkoa lomaa.

Vierailija
8/15 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen mies on ollut leikkauksen jäljiltä sairauslomalla. Palasi eilen töihin ja minä pidän loput lomastani maanantaista lähtien.

Itse mietitty asia näin (paitsi leikkausta), koska pienten koululaisten hoito muuten hankala järjestää.

Vierailija
9/15 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille vaan sopii erikseen lomailu, joten olemme jatkaneet sitä senkin jälkeen kun koululaisen loman takia ei ole tarvinnut. Minä lomailen alkukesästä kun on valoisaa mutta vielä vähän viileää, miehen yrityksellä taas on silloin niin hyvä sesonki ettei kannata jäädä lomalle. Hän lomailee heinä-elokuun vaihteessa, jolloin illat ovat jo pimenneet enkä minä sen takia halua olla lomalla, minun työni lisäksi vilkastuu jo elokuussa eikä helpsti anneta olla silloin poissa. Olemme yhdessä lomalla yleensä noin viikon juhannuksen tienoilla tai heinäkuun lopulla ja se riittää hyvin. Minusta on mukavaa kun lomalla olija keksii tekemistä ja retkiä illaksi.

Vierailija
10/15 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miten pienten koululaisten vanhemmilla voisi olla enempää. Hyvä, että edes se viikko :)

Vierailija
11/15 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi nyt kesällä ja toiset kaksi marraskuussa :)

Vierailija
12/15 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksimi mihin pystytään kun lapset pikkukoululaisia.

Vierailija
13/15 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ope, minä olen perhevapailla.

Vierailija
14/15 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun oli pakko jäädä vielä hoitovapaalle (lapsen sairaus ;( ja mies vaihtoi keväällä työpaikkaa, joten "poltti" lomansa...itse olen lähdössä myös viikon päästä takaisin töihin...huoh! Kuinkahan sitä jaksaa, kun ei ole tosiaan mitään lomaa ollut...tavallista arkea muksujen kans kotona, koska eipä tällä huimalla minimi-kotihoidontuella ole ollu varaa missään käydäkään...

Vierailija
15/15 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hoitovapaalla koko kesän ja lapset kotona kanssa. Ja miehellä 5 viikkoa lomaa (osa lomarahoista vapaana) ja päälle 3kk lomautus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan