G: mitä miehesi tekee?
Mun on golffaamassa ja vettä tulee kun sieltä Esterin kuuluisasta perästä :)
Kommentit (48)
Koko päivän ollut omissa oloissaan, minä tehnyt ruuat ja kotityöt (tai vaihtoi se lakanat kun käskin). Äsken siitä sitten (itkien) huomautin, ettei ole kivaa olla yksin ja yrittää toista huomioida, kun jää itse vaille toisen huomiota. Joo oon kai vähän sekopää, raskaana ja itken kokoajan... No, ehdotti että katsotaan vaikka leffaa yhdessä.
No, nyt se on jo ihan sama...Helpotti nimittäin kun sain purkautua hänelle aiheesta. Voisin vaikka jatkaa kaappien järjestelyä ihan tyytyväisenä ;)
sinne lenkille. Vaikka sataa saavista kaatamalla. Ei voi antaa periksi, kun on päättänyt..
aia ai Lähdössä? lenkille niin munkin mies usein on, muta ei sitten lähdekään ;)
kun vettä tulee ja on ulkohommissa... mut sillä alkaa loma ens yön jälkeen joten ei oo niin hiilenä ku muuten ois..
tuossa se nyt siis syö ja laittelee kamoja kuntoon. äsken tuli just saunasta toisen muksun kans ja hoiti likan iltapuuhat ja laitto sänkyyn.
kun vettä tulee ja on ulkohommissa... mut sillä alkaa loma ens yön jälkeen joten ei oo niin hiilenä ku muuten ois.. tuossa se nyt siis syö ja laittelee kamoja kuntoon. äsken tuli just saunasta toisen muksun kans ja hoiti likan iltapuuhat ja laitto sänkyyn.
Jos ei vedä sua turpaan?
lähti tautisella kiireellä toiselle paikkakunnalle juomaan kaverinsa kanssa viinaa.
kun vettä tulee ja on ulkohommissa... mut sillä alkaa loma ens yön jälkeen joten ei oo niin hiilenä ku muuten ois.. tuossa se nyt siis syö ja laittelee kamoja kuntoon. äsken tuli just saunasta toisen muksun kans ja hoiti likan iltapuuhat ja laitto sänkyyn.
Jos ei vedä sua turpaan?
se on kiltti mies, muttei tossukka silti. juo silloin tällöin kunnolla mut ei tuu pahapäiseks vaan on aina iloinen ja hassu silloinkin. yleensä ollaan kyl viikonloput perheen kesken ja sillon ei ota kuin ehkä 6 olutta enintään.
nukuttaa joka ilta jomman kumman muksun, mä toisen. paitsi jos on töissä sit ei tietty...
kävi pesemässä poikien hampaat, ku mä olin syöttäny ne, nyt mun vissiin pitäs mennä laittaa tuo vanhin nukkumaan, että mieskin pääsis viimein, on kuitenki heränny 2h aiemmin tänään ja ollu töissäkin.. Mutta niin se vaan meni sinne lauleskelemaan 2v:lle tuu, tuu, tupakkarullaa :) voisinhan lähettää sen omaan sänkyynsä, mutta kuulostaa niin mukavalta, etten raaski..
kävi pesemässä poikien hampaat, ku mä olin syöttäny ne, nyt mun vissiin pitäs mennä laittaa tuo vanhin nukkumaan, että mieskin pääsis viimein, on kuitenki heränny 2h aiemmin tänään ja ollu töissäkin.. Mutta niin se vaan meni sinne lauleskelemaan 2v:lle tuu, tuu, tupakkarullaa :) voisinhan lähettää sen omaan sänkyynsä, mutta kuulostaa niin mukavalta, etten raaski..
t: se jonka mies oli lähdössä yöks ulkohommiin ja sit alkaa loma
omalla koneellaan ja etsii netistä mulle ehdotuksia tatuointikuvaksi.
Mä olin jo aamulla saunassa niin jätin nyt väliin.