Siis mua kyllä tympäsee, kun kavereita isketään baarissa, mutta mua ei koskaan!
Juu, olen läski.
Kaverit ei.
Olen naimisissa, enkä siis mitään pettämisiä edes ajattele. Mut oishan se kiva, jos joskus joku kattois muaki sillä silmällä. Kaverit saa suurinpiirtein kivittää rumimpia pois..
Tulee sellanen olo, ettei edes huvita lähteä enää.
Olenpas lapsellinen, eikös?
Kommentit (9)
jumalaton sormus? se saattaa estää joitakin.
Laihduttamaan olen juuri aloittanut, nyt vaan kun pysyis tää tsemppi päällä.
Ois kai seki, ku selittäs sitte myöhemmin muille, että piti laihduttaa ku kukaan ei tullu iskemään baarissa. En minä muuten.. =D
ap
Kavereilla kyllä on vientiä aina. Olen normaalipainoinen, normaalipituinen, normaaliälyinen ja tavallisen näköinen. Olen vaan tosi ujo vieraiden miesten seurassa ja välttelen katsekontakteja.
Toisaalta en enää niin miesten huomion perään olekaan 10 avioliittovuoden jälkeen.
hymyileviä ja kovia juttelemaan? Siksi niitä isketään.
muakaan ei koskaan isketty baarissa, vain jotkut ääliöt vaivautui yrittämään.
Siis ennen avioliittoa kun olin vielä ihan hyväkroppainen & nuori & hyvän näköinen (edes kaukaa ;))
Mä en kyllä viitsisi odotella ketä tahansa iskemään vaan menen ja valitsen mieheni itse.
Näillä eväillä siskot eteenpäin ;)
hymyileviä ja kovia juttelemaan? Siksi niitä isketään.
muakaan ei koskaan isketty baarissa, vain jotkut ääliöt vaivautui yrittämään.
Siis ennen avioliittoa kun olin vielä ihan hyväkroppainen & nuori & hyvän näköinen (edes kaukaa ;))
Mä en kyllä viitsisi odotella ketä tahansa iskemään vaan menen ja valitsen mieheni itse.
Näillä eväillä siskot eteenpäin ;)
koskaan isketä baarissa, vaikka olen hoikka ja jotkut miehet väittää kauniiksi (no ne varmaan valehtelee mutta kuitenkin). Korkeintaan tullaan sanomaan, että miksi olet noin surullisen/masentuneen näköinen. Itte saa mennä pokaamaan, jos jotain seuraa baarista haluaa.
Ja ei varmasti tunnu kivalta, mutta voit tehdä asialle jotain. Laihduta, se ei ole mahdotonta, tiedätkös, vaikkei välttämättä halppoa olekaan.