Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko imettäneet päiväkodissa viedessänne esikoista hoitoon?

Vierailija
24.07.2009 |

Aattelin vaan että pitääkö vauvan antaa huutaa kotiin asti jos sattuu että alkaa kitistä tissille just kun olette viemässä esikoista virikehoitoon. Vai oletteko imettäneet vauvaa päiväkodin tiloissa tai pihalla?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haet sitten vauvan kanssa pihalta ip.

Vierailija
22/35 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä voit mainiosti. Itse odotin kaksosia ja rakko oli pakko tyhjentää, sovin pk:n kanssa, että pääsin siellä vessaan, koska yhtämatkaista tarpomista tuli 3,5 km, eikä yhtään vessaa lähellä, mihin olisi mennyt. Taxiin ei ollut varaa.

Sovit vaikka asiasta hoitohenkiläökunnan kans, ei sen kummempia. Tsemppiä !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelenkin. Se, mitä en ymmärrä on, että miksi viet esikoisen AAMUPALALLE päiväkotiin, kun olet itse kotona????

Syökää ihmeessä yhteinen aamiainen kotona ja ottakaa rauhallisesti niin, että ehdit vauvankin imettää. Viet esikoisen sinne pk:iin kun toiminta alkaa, yleensä klo 9 tai 9.30. Hyvin ehtii vielä kavereiden kanssa leikkiä. Ja itse ehdit kaupungille!

Vierailija
24/35 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko jollain ihmisellä oikeesti olla noin pahasti peukalo keskellä kämmentä eli ettei osaa itse päättää ja ajatella mitään?!?! Vai onko tuo jotain ihme "esitystä"? Ehkä pitäis osata ajoittaa lapsien kanssa kaikki niinku pitää eikä tahallaan jättää viime tippaan kaikkea! Lapsien kanssa ei katos oo meno samanlaista kuin ennen niitä..jos et ole hoksannut!

Itse olen 19v. pienen lapsen äiti ja hyvin menee kaikki, ei ole tuollaisia mietteitä käyny mielessäkään, kaikki sujuu ihan itsestäänselvästi..MAALAISJÄREN käyttö on sallittua kaikille! :)

Vierailija
25/35 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muutakin kuin imettävän äidin seuraa. Ja isää meillä ei ole samassa taloudessa, niin on pakko joskus saada omaa aikaa. Jos perhetyöntekijä suostuu rintavauvaa hoitamaan jätän vauvankin vieraalle hoitoon ja lähden itse tuulettumaan.

Vierailija
26/35 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tulis pieneen mieleenkään...

siis tuskin säkään noin tekisit mutta miten voit edes sanoa noin? miksi sä oot tehnyt toisen lapsen?

ja muuten btw, mä työskentelen päiväkodissa ja arvaas mitä... ne vanhemmat jotka tuo lapsensa aamiaiselle klo 8.29 on aika pirun rasittavia... koska aamupalahan korjataan pois silloin ja se tarkoittaa sitä että syöminen päättyy. lapsen pitäis ehtiä siis syödä minuutissa... meillä ainakin tuokiot alkaa 8.30... onko kivaa kun lapses jää sit aina yksin syömään ja ei ehdi alusta mukaan tuokioille? mua säälittää ne lapset.

ja on maailmassa muitakin aamu-unisia mutta jotkut on vähemmän itsekkäitä ja ajttelee muitakin. esim. sitä lasta ettei tartte syödä yksinään. esim. niitä pk työntekijöitä ettei tartte sen yhen lapsen takia jäädä pois kahvitauoltaan. (meillä niin että se joka jakaa aamupalan, pääsee kahville kun kaikki syöneet. siinä vaiheessa toinen työntekijä ottaa lapset toiseen huoneeseen tuokiolle. joten kun muut tuokiolla niin sinun lapses takia se yks hoitsu ei saa aamukahviaan. ei voi lähteä enää sitten kun tuokio pidetty...)

hohhoijaa...

Vierailija
27/35 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei esikoinen ollut päiväkodissa, kun kuopus oli alle 4 vee.

Vierailija
28/35 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 8.30 asti, niin 8.29 ehtii vielä mainiosti syömään.

Vierailija
29/35 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että muut ovat jo leikkimässä eikä mene aikaa pöytäkaverin kanssa pelleilyyn kesken ruokailun.

Vierailija
30/35 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneks kai sunlaisia on kuitenki vähemmistö. suurin osa äideistä kuitenkin osaa ajatella muitakin kuin itseään.

Vierailija
31/35 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamupalan jälkeen, kun toiminta alkaa. Eli n. 8.45.

Lapsi saa kaikessa rauhassa herätä ja saa syödä aamuapalan kotona ja pääsee sitten mukaan toimintaan minkä takia päiväkodissa hän käykin.

-lto

Vierailija
32/35 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silti sun ajattelutapa tuntuu tosi kaukaiselta.

mä olen myös pitänyt esikoista hoidossa (ei pk, vaan pph) kun se oli 2,5 kun vauva syntyi. ja toisenkin laitoin hoitoon vuoden iässä vaikka mulla ei ollut vielä työtä. jokaisella on syynsä miksi tekee mitä tekee.

mussa on ainakin se ero suhun että noista aiemmista asioista huolimatta mä ajattelen aina ensin lapsia ja sitten vasta muita ja sitten viimeiseksi itteeni..

vaikka mua kuinka aamulla nukuttais, mä nousen kiltisti ajoissa jotta lapsen ei tartte kiireessä tehdä lähtöä. mä teen niin monta muutakin asiaa mistä en edes tykkää, mutta koska rakastan lapsiani, mä teen niin.

nyt joku kuitenki ihmettelee miksi lapset oli hoidossa jos mä keran ajattelen aina niitten parasta... mä olin sairas, se on mun selitys. musta ei ollut hoitamaan niitä. olisin halunnut mutta tiesin että niillä oli sukulaispph:n kans sillä hetkellä parempi.

Vierailija
33/35 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viet esikoisesi hoitoon? Etkö halua vai etkö kykene hoitamaan häntä kotona? Jos et halua, miksi olet hankkinut lapsia? Jos et kykene, miksi olet hankkinut lapsia?

Vierailija
34/35 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkodissa vaiko kotona. Ja esikoinen menee hoitoon ihan oman itsensä takia. Vauvasta väsyneenä tuskin jaksan tarjota dvd-elokuvaa kummempaa virikettä ja ruokakin on parempaa kuin sitä ainaista purkkiruokaa. Jaa, en ole koskaan ajatellut miksi teen lapsia. Ehkä siksi etten helposti raskaudu ja jos raskaus alkaa haluan lapsen pitää vaikka ajankohta ei ole otollinen. Toista tilaisuutta ei välttämättä tule. Ja sen vannon että tämä on taatusti viimeinen vauva, nyt on pakko alkaa ehkäistä kun on luomusti lääketieteellisenä ihmeenä 2 kertaa raskautunut.

Vierailija
35/35 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemaan vauvasta väsynyt?

entäs jos vauva onkin helppo ja nukkuu paljon? meillä kävi niin et esikoinen oli suoraan sanoen rasittava vauva... itki joka asiasta, mikään ei kelvannut ja nukkui 20 min pätkiä.. tottakai ajattelin et kakkonen on samanlainen ja taas se raskas aika alkaa.. noh, kakkonen olikin eri maata. hän nukkui alusta saakka yöt ensin yhdellä syötöllä ja sitten lopetti pian yösyönnin kokonaan. muutenkin hän ensimmäiset 2 kk melkeinpä nukkui.. söi nopsaan tissistä (esikoisen imetys kesti aina tunnin..) ja nukahti. sit nukkui 4 tuntia.. myöhemminkin kun unet väheni, oli hirveen helppo, ei koskaan itkenyt. oli kaikkeen tyytyväinen aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi