Tuleeko kellekään muulle sellaisia "rakkausaggressiokohtauksia"... : D
Esim. tuossa äsken vauvalle vaippaa vaihtaessani teki mieli ihan oikeasti puraista vauvan varpaita ja haukata poskesta pala, kun ne on niiin IHANIA!! Usein myös haistelen vauvaa minuuttikaupalla ja sitten tekee mieli tunkea koko vaavi sellaisenaan suuhuni, kun tuoksu on niin kertakaikkiaan herkullinen. Ja kun vauva jokeltelee ja hymyilee, tulee ihan sellainen raivopäisen, aggressiivisen onnellinen olo. Olenko ihan sekaisin vai onko muita pimeitä...?
Kommentit (11)
Minulle tulee kuulemma naamalle sellainen hölmön aggressiivinen ilme, kiristelen hamapaita ja sössötän samaan aikaa. En voi sille mitään, vauvat on IHANIA. Se tunne on jotenkin pakko purkaa fyysisesti. : D
Mutta joo, lapsia kohtaan tuntee aina joskus sellaista pakahduttavaa rakkautta, että tekee mieli ottaa syliin ja pitää siinä ikuisesti. Vanhin poika alkaa olla jo siinä iässä, että välillä vaivautuu äidin halihyökkäyksistä... :)
Minäkin halin, pusuttelen ja nuuskuttelen reilu 2-vuotiastani ihan jatkuvasti. On vaan niin ihana, että ihan pakko! Esim kun sanoo jotain tosi hassua tai hupsua, niin pakko "hyökätä kimppuun"!
ei kyllä tule....olen luullut, että noin on vain jossain eläinmaailmassa ja joissain apinalaumoissa. Kaikkea sitä kuuleekin...
jahtaan ja suukotan omaa pientä 2,5v poikaani tosi usein. Poika oikein kerjää sitä, että "äitipeto" jahtaa ja sitten nappaa kiinni takaa-ajon jälkeen ja aloittaa hurjan vauvan ahmimisen muristen ja hurjasti haukkaillen ja suukotellen! Voi sitä pojan kikatusta ja riemun kiljuntaa!! :)
Äitiys on aika eläimellistä ja ihanaa.
ei kyllä tule....olen luullut, että noin on vain jossain eläinmaailmassa ja joissain apinalaumoissa. Kaikkea sitä kuuleekin...
Eikä sitä tunnetta vastaan voi taistella. Huh. Tekis mieli rutistaa vauvaa (tai välillä miestäni) niin kovasti, että ei ole mahdollista. Pakahduttava tunne.
Tänään olin aivan "raivon" partaalla, kun en tiennyt mitä vauvalle tekisin. Oli pakko laittaa toviksi sitteriin. On se vaan niin ihana. :D
että haluan "tilskata" kun joku on liian suloinen ;D. Siis lapsi tai eläin tmv. :D.