Mieheni sanoi exästään, että hänellä oli
tiukempi alapää kuin minulla, mutta se ei kuulemma haittaa. Olikin TODELLA kivaa tietää tuo asia näin kahden yhteisen lapsen jälkeen.
Kommentit (36)
Jos asia olisi totta, eli exällä oli isompi mutta se ei haittaa??
Toisaalta, jos vaimoni sanoisi minulle kuten AP on ehdottanut, en pystyisi antamaan sitä koskaan anteeksi. Epäilen, että tilanne johtaisi pahoihin konflikteihin, seksielämän hiipumiseen ja lopulta eroon. Tämä on rehellinen ja aito mielipiteeni. mies
Kun siis seuraavan kerran tahdot muistuttaa lastesi isää, että ne minimielarit ovat taas myöhässä, tee se huutamalla hänelle lastentarhan portilla: "vitun pienimunainen luuseri, tiedätö että meidän bestmanillakin oli isompi muna kuin sinulla. Sitäpaitsi veljesi oli ymmärtänyt edes ajella karvansa pois, niin tuo teidän sukuvika näytti vähän paremmalta."
se on tosiasia,jonka mies on sanonut ääneen.
mitä sitten? ap voi treenata pillunsa kireämmäksi,jos haluaa.
Entäs jos ap:n exällä on isompi muna kuin nykyisellä, saakait ap sanoa sen sitten miehellensä?
Tuossa ei ollutkaan nyt ehkä kyse löysästä kuin miehen puolelta ? On täälläkin kaksi lasta tehty ja ei mitään em. kommentteja. Mieheni taitaa olla aika rakastaja ;) toisin kuin sinun kommenttisi miehistä antaa kuvan eli älkää naiset ottako todesta tätä höpöttäjämiestä - provosoi vain teitä.
Kenenkään ei tarvitse sietää tarkoituksellista pahantahtoisuutta, tai tietoisia loukkauksia. Minä en ole tässä väärässä.
Toisen tietoinen vahingoittaminen ei kuulu normaaliin kommunikaatioon. Ei AP:n miehellä, eikä teilläkään.
Se on vääristynyttä ja vahngollista käytöstä.
Kokemukseni mukaan ihminen kuin ihminen syyllistyy toisinaan muiden tarkoitukselliseen loukkaamiseen. Tiedät itsekin tekopyhyytesi keskellä, että tämä pätee myös sinuun (tai kenties aivan erityisesti juuri sinuun). Miehille nimenomaan on vielä yleistä, että ensin loukataan, ja sitten problematisoidaan toisen loukkaantuminen. Eli vika ei ole miehessä joka latelee ala-arvoisia solvauksia, vaan nainen on tasapainoton jos ilmaisee loukkaantumisensa.
Jos jätkällä on kokoa edes kotitarpeiksi, kaikki jotenkuten normaalit pillut tuntuu ihan yhtä hyvältä eikä niitä eroja edes huomata.
naisen pillua voi sentään kiristää treenaamalla, miehen munaa ei oikein saa pidemmäksi.
Kuinka moni nainen on ilmoittanut miehelleen, että aiemmilla on ollut kookkaampaa? Käsi sydämellä! Eli aika moni..
siinä on ap.n miehellä haastetta saada kalu pysymään kovana.........ajatellen esim. juuri exänsä kireämpää tavaraa.
mikään ei ole niin kurjaa kuin polkea löysää pillua,ajatellen jotain kaunista ja hehkeää naista,joka se naitava ei ole.-mies 36
No miks et sitten pole niitä hehkeitä naisia vaan tuhlaat aikaas löysäpilluihin?
ei se mun pillu iso ole mut sulla nyt sattuu olee vähän pienempi kikkeli. Jos äijä ihan oikeasti sanois et mulle että sun toosa on iso, ni varmana sanoisin et ei oo... sulla on vaan pieni kulli, jos on pokkaa loukata eukkoansa ni kyl pitäis äijänki kestää kritiikkiä eikä heittäytyä draama kuningattareksi.
ja vaikka itsestään joku lohkaisu tuntuisi ah niin hauskalta, on lohkaisu loukkaava, jos se loukkaa toista ja on noin yleisesti ottaenkin loukkaavaa. Se että lohkaisijalla on perverssimpi huumori ei oikeuta hänen sitä viljelemästä.
Voin kuvitella, ap, että sinusta tuntuu ikävältä.
Kannattaisi ennen lohkaisuja ja muita kostotoimia miettiä, edistääkö tuollainen oman parisuhteen onnellisuutta vai ei. Koska itsehän siinä parisuhteessa eläää ja omakin onni on siitä kiinni - pitääkö se rautalangasta vääntää?
Ja sitten voi miettiä, mikä on molempien onnellisuutta lisäävä tapa hoitaa tämä asia. Tuleeko mitään mieleen?
Keskustelussa jo aiemmin esiintynyt tekopyhä mies.
että missä tilanteessa ap:n mies on jutun sanonut. Jos Ap on itse asiaan liittyvää kysynyt mieheltään, ni silloin saa kyllä syyttää vaan itseään, koska eipä sellaisia kannata kysyä jonka rehellistä vastausta ole valmis kestämään..
Muuten kyllä ihmetyttää miten Ap:n mies voi monen vuoden jälkeen tollaisen möläyttää...ja mikä on se hetki joka on saanut miehen laukomaan jotain tollasta :D Pyöriiköhän se exä enemmänkin mielessä?
tuo munan pieneksi haukkuminen nyt kova paikka tuolle yhdelle jeesustelijalle. On vissiin kuullut saman livenä kun noin nappaa.
Samalla kerroin, että nyxällä on aivan ihana kapistus ja juuri oikean kokoinen, exän kiero ja liian iso pippuli oli pelkästään tuskallinen ja huono seksiin.
siinä on ap.n miehellä haastetta saada kalu pysymään kovana.........ajatellen esim. juuri exänsä kireämpää tavaraa.
mikään ei ole niin kurjaa kuin polkea löysää pillua,ajatellen jotain kaunista ja hehkeää naista,joka se naitava ei ole.
-mies 36