Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Monetko rintaliivit omistat?

Vierailija
23.07.2009 |

Ja miksi mielestäsi juuri tuo määrä? Millaisia liivejä?

Minulla on kahdettoista liivit, laskin juuri. Urheiluliivejä on viidet. Loput mustia + pitsisiä värikkäitä, parit "juhlaliivit".

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauden ja imetyksen jälkeen tarvitsen isommat rintsikat kuin ennen enkä ole raskinut ostaa kuin kahdet. Isorintaisena tarvitsen kunnon rintsikat, jotka maksavat ihan liikaa. =(

Vierailija
2/18 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ostanut niistä seitsemät tänä vuonna ja loput viime vuonna. Eilen juuri heitin yli viisi vuotta vanhoja menemään. Kymmenet liivit riittää ihan hyvin.

Ei mullakaan ollut jokunen vuosi sitten kuin kahdet hengissä olevat liivit ja kyllä mä niillä pärjäsin. Ei yksinkertaisesti ollut rahaa ostaa uusia. Kun reilu vuosi sitten sain töitä, ostin heti uusia alusvaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihan varma, enkä jaksa nyt mennä kaapille tarkistamaankaan, mutta aika monet. Kirjoitan tähän ne jotka muistan

3 valkoiset rintaliivit

2 urheiluliivit

1 mustat rintaliivit

3 halterneck-rintaliivit

2 olkaimettomat rintaliivit

4 violetit rintaliivit

1 pinkit rintaliivit

4 kaarituettomat rintaliivit

Ja varmasti unohdin jotakin poiskin

Vierailija
4/18 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri kokoisia, eri kupeilla.

Nyt raskaana ollessa ehkä neljät liivit ovat käyttökelpoiset ja oikean kokoiset.

Vierailija
5/18 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on neljät urheiluun, kuudet hyvät peruskäyttöön/juhliin ja sitten varmaan lähes kymmenet vanhat, joita voi laittaa rönttäkäyttöön (tosin harvoin niitä tulee käytettyä, pitäis heittää vesilintua niillä)...

Vierailija
6/18 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

plus kasamäärin vanhoja käytöstä poistettuja

Vierailija
7/18 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollu vähän rintaliivejä, joskus jopa vain yhdet!

Vierailija
8/18 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutamat löytyy,mitkä on vuosia kulkenu mukana, tommosia rämä-rintsikoita mitä voi hätätilassa käyttää

Vierailija
9/18 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruotsalainen nainen ostaa viidet uudet liivit vuodessa ja ranskalainen nainen yhdeksät.

Minulla on yhdeksät (3 urheiluun).

Vierailija
10/18 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varmaan yli kolmetkymmenet liivit, niistä urheiluliivejä 5-6 kpl. Tykkään kauniista alusvaatteista, siksi niitä onkin sitten kertynyt iso määrä.

Vierailija
11/18 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä 2kpl urheiluliivejä ja 2 imetysliivejä.

Sitten on sekalainen sakki punaisia (ainakin 3-4), mustia, valkoisia, ruskeita (ainakin 2), pinkkejä (ainakin 3) ja sinisiä liivejä (2kpl).

Mustia ja valkoisia on niin paljon että vaikea sanoa mitään yhteislukua.

Vierailija
12/18 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaapissa on yhteensä varmaan paritkymmenet.

Vierailija
13/18 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kauniista alusvaatteista ja ostelen usein värikkäitä liivejä ja alushousuja. Valkoisia liivejä en omista ollenkaan, pelkästään värillisiä: on sinisiä, punaisia, ruskeita, keltaisia, vaaleanpunaisia, vihreitä...

Vierailija
14/18 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmet tavalliset, kahdet erikoistilanteisiin (esim. olkaimettomat), kolmet urheiluliivit.

Kaapissa on lisäksi varmaan kymmenet ihan hyvät ja vähänkäytetyt, mutta eivät ole kuitenkaan jostain syystä päätyneet jatkuvaan käyttöön.

Mukavia ja sopivia on vaikea löytää, joten parit liivit on jatkuvassa käytössä niin kauan kuin kestävät. En pidä pitsisistä ja röyhelöistä, enkä halua topattuja.

T. 65B

Vierailija
15/18 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmet urheiluliivit ja 5 tavalliset, joista osa "tavallisia" osa pitsisiä. En ole mikään pitsi-ihminen. Ja vain yksi setti, eli alkkarit samaa sarjaa.

Kaikki normiliivit on changesta ostettu. Tulee halvemmaksi kuin liivikeskuksesta tms.

Vierailija
16/18 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nyt jaksa mennä laskemaan, mutta arvio 30-50.

Rakastan alusasuja ja ostan niitä työmatkoilta ja mieheni tuo niitä myös... Kaikenlaisia löytyy. Kierto on kuitenkin aika "kova", tuskin yhtään 3 vuotta vanhempaa löytyy.

Vierailija
17/18 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on yli 20 kpl. Veikkaan että 20-30 kpl. On 4-5 urheiluliiviä, sitten saumattomia "t-paita-liivejä" varmaan 5, varmaan 10 yleisliivit (eri värisiä, mustia ja värikkäitä) ja juhlaliivejä. Ja jotkut isompaa kokoa kuin normaalikokoni olevat imetysliivitkin on vielä olemassa, mutten tarvi nyt enää, säästin jos vielä 3. vauva...

Rakastan alusvaatteita ja ostan niitä mielelläni + mieskin tuo matkoiltaan.

Vierailija
18/18 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksiä pääsääntöisesti. Suurin osa noista rintsikoista ei mene mulle enää päällekään, rinnat on niin kasvaneet... Mulla heti näkyy, jos tulee muutamia lisäkiloja/lähtee kiloja rinnoissa, monta kuppikokoa muuttuu. Mä vihaan rintsikoiden ostoa, en osta yleensä kuin ehkä yhdet vuodessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan