Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex mieheni ja uuden naisystävän riitely huvittaa

Vierailija
23.07.2009 |

Asumme pakkotilanteessa vielä samassa talossa miehen ja lapsien kanssa.Tekstiviestejä satelee kuin lasten suusta: koita nyt jo tajuta pupu, et mä rakastan sua lujaa ihan sydän pomppii..ja voit kyllä luottaa..mikset vastannut heti??? no kukas sun muroihin on kussut..tehdäänkö sovinto jooko? ja nu..itaan sitten koko yö jne...ei voi kun nauraa =)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se suostuu asumaan vielä samassa taloudessa, ei peli ehkäpä olekaan menetetty! Hus säärikarvojen ajeluun siitä. Ripsarit kohilleen, hyvää ruokaa teet, olet olkapäänä, kun uusi panopupu aukoo päätä jne. Taistele!

Yök, kuka alistuu tuollaiseen "taisteluun". Itse en enää miestä takaisin huolisi, jos ero niin pitkällä, että olisi jo ehtinyt uuden ottaa mukaan kuvioihin.

Vierailija
2/11 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ajatuneet eroon ja kuitenkin vielä asutte yhdesö? onko mies alkanut toisen kanssa ja sen takia tullut ero vai miten?

kauhealta tilanteelta kuulostaa, nuo viestit vielä... ei se kauhealn vakavaa riitaa ole jos puhutaan n*ssimisesta ja pupuista jne. aika söpöilyä mielestäni.

ite kyl itkisin, jos ois tunteita vielä ja tosiaan laittasin sen ukon ulos.

vielä on kesääkin, joten nauti itsekin elämästä, ilman sitä exää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen näet mies ja vaimolla on toinen, ollut jo muutaman kuukauden. Ja olen minäkin niihin mussuhaliviesteihin törmännyt, eikä ole ollut kivaa luettavaa. Juu tiedän ettei olisi saanut selata kännykkää, mutta kukapa ei loppujen lopuksi näin tee vastaavassa tilanteessa.

Vielä tämä viikonloppu tätä skeidaa ja saan avaimet omaan asuntoon, jonka juuri maksoin. Ja miksi olen kestänyt tilannetta nurkissa roikkumalla? No jälkikasvun takia tietenkin.

Aisankannattaja vielä mutaman päivän...

Vierailija
4/11 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se takaisin, jos kerran haluat!

Vierailija
5/11 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se takaisin, jos kerran haluat!

Vierailija
6/11 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se suostuu asumaan vielä samassa taloudessa, ei peli ehkäpä olekaan menetetty!

Hus säärikarvojen ajeluun siitä. Ripsarit kohilleen, hyvää ruokaa teet, olet olkapäänä, kun uusi panopupu aukoo päätä jne.

Taistele!

Vierailija
7/11 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylla Siperia opettaa! Lahetat miehen matkoihinsa, menkoon uuden armaan luokse. Sanot, etta tilanne on sinulle aivan liian raskas.

Sitten syva hiljaisuus. Katselet siina samalla itsellesi kesakissaa.

Viimeistaan siina vaiheessa, kun olet taas onnellinen, tasapainoinen, elamaniloinen ex alkaa sinua vongata. Mieti sitten uusiksi huolitko hanet vai et.

Mina en tallaista kaveria takaisin ottaisi. Ei vaikuta herrasmiehelta.

Vierailija
8/11 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

;0

Vierailija
9/11 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein harkitun rikoksen ja luin viestit...

Vierailija
10/11 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIVAN kiinni miehessäsi...Ja miksi et olisi? Aika harva asuu yhdessä exänsä ja yhteisten lasten kanssa, kun exällä on jo uusi suhde meneillään.

Henkisesti varmasti aika rankkaa! - Hommatkaa nyt äkkiä erilliset kodit.

Ja joo, ei kukaan meistä usko hetkeäkään, että sinua oikeasti naurattaisi tuo tilanne.

Vierailija
11/11 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin miehen takaisin mennen tullen.-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän