RETROVAUNUT 1950-1960 -LUVULTA
Paljonko olisitte valmiita maksamaan tuollaisista vaunuista. Vaunut todella siistit, ei juuri käytön jälkiä. Sellaiset matalan malliset, siis se koppaosa matalalla. Kaikki mettalliosat kiiltävät, ei ruostetta. Alkuperäiset verhoilut ja suojat ehjät ja puhtaat. Mitä noista vois maksaa?
Kommentit (3)
maksetaan mansikoita noista.
Itse mietin raskinko laittaa meidän isopyöräisiä, vakosamettivaunuja myytäväksi...
Meilläkin metallirunko kiiltävä ja ovat vielä yhdistelmävaunut (koppaosan saa pois), eli ei ihan tavallista sen ikäisiksi vaunuiksi (70-80-l).
maksetaan mansikoita noista.
Itse mietin raskinko laittaa meidän isopyöräisiä, vakosamettivaunuja myytäväksi...
Meilläkin metallirunko kiiltävä ja ovat vielä yhdistelmävaunut (koppaosan saa pois), eli ei ihan tavallista sen ikäisiksi vaunuiksi (70-80-l).
Silloinhan juuri ostettiin vaununrunko, johon pystyi vaihtamaan sitten koppaosan jälkeen istuinosan!! Noin meillä ainakin oli niin oman pikkusiskoni vaunuissa ( sisko syntyi .76) kuin myös kaikkien muiden siihen aikana vauvana olleiden vaunuissa!!
saat hieman tietää hintatason.
Riippuu vaunuista, jos miellyttää silmää tai on juuri samanlaiset kun perheessä jollain joskus ollut, niin hinta voi kohota korkeaksi.
Mutta vanhoissa vaunuissa on yleensä se ongelma, että missä on vuosikymmenet säilytetty? Vaikka olisivat siistit niin itse en moisiin lasta laittais, tiedä mille myrkyille, hiirenkakalle ja homeelle on altistunut... Toki koristeeksi voisin ostaa:)