Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ostanut varastoon ruokia sikainfluenssaa varten?

Vierailija
22.07.2009 |

siis säilykkeitä, pakasteruokia ja mehuja ja sensellaista?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ou mai gaaad.

Vierailija
22/23 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei mulla kyllä olisikaan rahaa niin,että voisin hamstrata isolle perheelle kuukauden sapuskat,no onneksi on sentään yksi made pakkasessa,me kyllä sairastutaan kaikki,on yksi lapsi pk.ssa,loput koulussa,mies töissä sekä pk.ssa,että koulussa ja minä olen th henkilöstöä,että flunssaa odotellessa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni sitä ruokaa kehotettiin hankkimaan siksi, että jos kolmasosa kansasta on yhtä aikaa kipeä, voi tavarankuljetuksiin tulla katkoksia. On siis ihan sama vaikka sukulainen kaupassa käykin, jos sieltä ei saa esimerkiksi maitoa, leipää, lihaa, hedelmiä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi