Lue keskustelun säännöt.
Oletko ostanut varastoon ruokia sikainfluenssaa varten?
22.07.2009 |
siis säilykkeitä, pakasteruokia ja mehuja ja sensellaista?
Kommentit (23)
no ei mulla kyllä olisikaan rahaa niin,että voisin hamstrata isolle perheelle kuukauden sapuskat,no onneksi on sentään yksi made pakkasessa,me kyllä sairastutaan kaikki,on yksi lapsi pk.ssa,loput koulussa,mies töissä sekä pk.ssa,että koulussa ja minä olen th henkilöstöä,että flunssaa odotellessa!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Käsittääkseni sitä ruokaa kehotettiin hankkimaan siksi, että jos kolmasosa kansasta on yhtä aikaa kipeä, voi tavarankuljetuksiin tulla katkoksia. On siis ihan sama vaikka sukulainen kaupassa käykin, jos sieltä ei saa esimerkiksi maitoa, leipää, lihaa, hedelmiä...
Ou mai gaaad.