pienet rinnat..??
haluisin tietää että onko oikeasti niitä miehiä jotka pitävät pikkutisseistä enemmän kuin valtavista tai edes normaalikokoisista. ollaan miehen kanssa oltu monet vuodet yhdessä ja aina hän on sanonut että pienet on parhaat, siis todella pienet. a-kuppi on hänelle tarpeeksi. iso b alkaa jo olla liikaa.. kuulemma. itsellä oli todella pienet tissit silloin alkuaikoina, mutta lasten jälkeen on se iso b- tai pieni c.
enkä todellakaan tiedä uskoako kun mieheni väittää pitävänsä isoja rintoja kamalina.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Pieni rintaisilla naisilla on usein myös pieni ja tiukka pillu.
No varmaan kun ne ei ole ikinä saanut munaa.
Vaimollani on ns pikkutisut, Aivan mielettömän kiihottava vartalo ja kyllä olen huomannut muittenkin miesten silmien seuraavan rintaliivitöntä vaimoani. Upea nainen!
M 42
Pienirintaisten kannattaisi tehdä sukupuolenkorjaus tai ottaa silikonit.
Menkää ensin itse penikksen suuurennusleikkaukseen. Ja toivottavasti teillä ei ole tyttäriä...
Pienet rinnat ja iso perse ja reidet. Kyllä lähtee.
Pidän pienistä, keskikokoista ja isoista.
On hyvän näköistä kun naisella on kauniit, hienopiirteiset kasvot ja siro vartalo. Pahinta mitä tällainen ihminen voi tehdä - ja olen nähnyt näin tapahtuvan - on ottaa silikonit ja ehkä vielä huulitäytettä yms. Sofistikoituneen näköinen kaunotar voi tuhota ulkonäköndä nettiajan skitsofreenisten kauneusihanteiden aiheuttamien paineiden vuoksi, mikä on todella traagista. Melkein itkin eräässä tapauksessa.
Näin kolleegani Kristinan (noin 30) rinnat "vahingossa". Pienet töpörinnat ja niin söpöt.
Pienet rinnat on ihanat. Yleensä kertoo upeasta hoikasta vartalosta.
Rintojen koko on minulle aivan yhdentekevä asia.
Mukava iloinen luonne ja kaikkinainen pms-kärttyilyn puuttuminen sen sijaan on must. Mitkään muodot eivät pelasta jos ihminen on vittumaista seuraa.
Minulla on pienet, liivien koko on A70. Olen nyt tapaillut erästä miestä (ei ole ollut seksiä vielä), jolla on aiemmin ollut paljon isompirintaisia naisia, tunnen heitä. Vähän mietityttää että miten hän suhtautuisi alastomaan kroppaani, kun minulla on vain tälläiset itikanpistot..
Vierailija kirjoitti:
Minulla on pienet, liivien koko on A70. Olen nyt tapaillut erästä miestä (ei ole ollut seksiä vielä), jolla on aiemmin ollut paljon isompirintaisia naisia, tunnen heitä. Vähän mietityttää että miten hän suhtautuisi alastomaan kroppaani, kun minulla on vain tälläiset itikanpistot..
Minun yhdellä exällä oli tuollaiset. Toisella taasen aivan järkyttävän kokoiset. Noita pieniä ja herkkiä lähinnä muistelen.
Naisystävälläni on max a-koon kuppi. Rinnat on pienet. Minua se ei häiritse tippaakaan. Itseasiassa ne on hyvin kauniit ja kiinteät 50+ ja kolmen lapsen äidille.
Ja tärkeintä minulle on nainen, ei rinnat vaan ihan muut asiat.
Mulla on 75A. Sinänsä pienet, mutta kauniin muotoiset. Kyllä tällä naisellisenmuotoisella, kiinteällä kropalla, a-luokan perseellä, lanteilla, vyötäröllä, kasvoilla ja iloisen hersyvällä ja avoimella luonteella saa valita miehistä parhaat päältä ;) Ei se tisseistä kiinni jää - tai muistakaan yksityiskohdista.
Ikä tuo varmuutta. Mä oon kohta 40 v ja elän seksuaalisesti parasta aikaani. Kakskymppisenä luulin, että 40 v on jo kuollut, mutta ei näköjään ole.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 75A. Sinänsä pienet, mutta kauniin muotoiset. Kyllä tällä naisellisenmuotoisella, kiinteällä kropalla, a-luokan perseellä, lanteilla, vyötäröllä, kasvoilla ja iloisen hersyvällä ja avoimella luonteella saa valita miehistä parhaat päältä ;) Ei se tisseistä kiinni jää - tai muistakaan yksityiskohdista.
Ikä tuo varmuutta. Mä oon kohta 40 v ja elän seksuaalisesti parasta aikaani. Kakskymppisenä luulin, että 40 v on jo kuollut, mutta ei näköjään ole.
Itsevarmuus on se asia joka naisessa sytyttää, ei tissin koko tai pillun tiukkuus!
Itse pidän pienistä sekä keskikokoisista. Vaimolla pienet. Isot eivät oikeen ikinä ole kiihoittaneet. Pakkaavat roikkua, kun taas pienet on terhakkaat vanhemmallakin naisella.
M50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rinnat alkavat c-kupista. Ennen sitä on vain nännejä.
A ja B kupit ovat miestissit. Joillain miehilläkin on isommat.
Kummaa kun monissa taideteoksissa naisilla on pienet rinnat. Koskee myös näistä esittäviä patsaitakin.
Joo :) hauskaa, kyllä: on olemassa miehiä, jotka rakastavat pieniä rintoja naisella! Ne iloiset ja silmillään hymyilevät:) elämäniloiset :) pienirintaiset naiset ovat oman kokemukseni mukaan myös aina olleet seksuaalisesti erittäin aktiivisia ja sekä 'halunneet antaa, että halunneet saada', kuin myös 'ottaa iloisesti vastaan' sitä seksuaalista mielihyvää. Näin oman vaatimattoman kokemukseni kautta koen ja voin sanoa sulle ko.asiasta. :)
M44
Kylläpäs taas masentaa tämän ketjun kirjoitukset. Minulla on isot luomurinnat ja valitettavasti ne on ovat myös hyvin raskaat ja sen vuoksi riippuvat. En ole itse rintojani valinnut ja olen niistä todella epävarma. En ehkä uskalla enää koskaan niitä kenellekään näyttää. Mutta sen verran täytyy oikaista käsityksiänne, että vain pienet rinnat olisivat ns. herkät. Nimittäin rintojeni rumuudesta huolimatta, ne ovat hyvin herkät ja hellyydenkipeät. Ja nauttisin kyllä niiden hyväilystä yli kaiken, jos ne vaan jollekin kelpaisivat hyväiltäväksi. Ja tässä ketjussakin moneen kertaan kuulutettu naisen itsevarmuus on hieman vaikeaa toteuttaa tai yllä pitää, kun lukee näitä miesten mielipiteitä. Miettikään nyt itse miltä tuntuisi ottaa paita ja rintsikat pois ja pelätä koko ajan että miehellä tulee oksu kurkkuun ja innostus lopahtaa tyystin näkemänsä johdosta. Aika kovaluotoinen nainen saa olla, jos pystyy pystypäin näissä tilanteissa olemaan. Itse en valitettavasti pysty, vaikka en mitään haukkujakaan keneltäkään tietenkään kuuntelisi.
A ja B kupit ovat miestissit. Joillain miehilläkin on isommat.