Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jes, viikossa 2 kg poissa ja pelkällä liikunnalla sekä herkkujen jättämisellä :)

Vierailija
22.07.2009 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta läskiä et ole sulatellut tuota tahtia. Vain 500-1000g pystyy viikossa polttamaan pois, loppu on nestettä (tai pahimmassa tapauksessa lihasmassaa).

Vierailija
2/16 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta läskiä et ole sulatellut tuota tahtia. Vain 500-1000g pystyy viikossa polttamaan pois, loppu on nestettä (tai pahimmassa tapauksessa lihasmassaa).

Ihan totta, onnea ap! Sama mulla, mutten ole jättänyt herkkuja pois. Syön vähemmän ja järkevämmin ruokaa, mutta herkkuja en ole jättänyt vielä pois. Liikuntaa lisänny huimasti ja tulos -3 kg: 2,5 viikossa! Jee hyvä minä!

Ja kakkoselle, ihan sama mitä sieltä kehosta tippuu, kunhan on pois minusta!

Tsemppiä, ap!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti sen jälkeen paino jämähti useammaksi viikoksi samoihin lukemiin, vaikka liikuin edelleen ja herkut oli poissa. Suhasi kilon sisällä ylös ja alas siinä sitten. Sitten ekan viikon painon nopean pudotuksen ja sen jälkeisen painon jumittamisen jälkeen alkoi kuukauden päästä laihiksen alkamisesta "oikea" tasainen painonlasku.

Vierailija
4/16 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kakkoselle, ihan sama mitä sieltä kehosta tippuu, kunhan on pois minusta!

Kyllä minä ainakin toivon että kun laihdun niin se poistuva aines olisi läskiä, eikä sitä vähäistä lihasta.

Vierailija
5/16 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkomaanherkkuja ja kotiin palatessa oli 2,5kg enemmän kun lähtiessä. Niinpä päätin aloittaa teholenkkeilyn (joka toinen pvä 10-14km) ja päälle proteiinipatukka + palautusjuoma. Kaikki herkut pois, aamiaisella puuroa ja tuoreita mansikoita, lounaaksi perus kotiruokaa (eilen poronkäristystä), päivällisellä kanasalaattia ja iltapalaksi viili sekä pari porkkanaa. Ja vielä kun kilon saisin pois niin tyytyväinen olen; tavoitteena siis 50kg, pituutta mulla 168cm.

ap

Vierailija
6/16 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla nyt 3 viikkoa takana ja pudotettuja kiloja 4. =)

Vierailija
7/16 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesi tulee takaisin, aina. Ja sitten olet samassa painossa ja samannäköinen kuin aiemminkin.

Jos laihduttaa lihakset pois, rasvaprosentti on suurempi jatkossa, kuluttaa vähemmän syömästään ruuasta, on löysemmän näköinen, paksumpi.

Jos oikeasti haluaa laihtua, pysyvällä tavalla, elimistöstä täytyy laihdutella se rasvakudos. Vaatii aikaa, kärsivällisyyttä, malttia, ei liian nopeaa painonpudotustahtia.

Tämä on se maailman ikävin fakta, jonka kanssa jokainen lihava saa taistella maailman tappiin asti.

Vierailija
8/16 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ihana huomata puntarilla pienempi lukema ja kun jaksaa pinnistellä niin sieltä ne kilot karisee. Se vain vaatii sitä itsekuria.

Vierailija
9/16 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi hävittää lihaksia? Omituista av-logiikkaa.

Vierailija
10/16 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on se maailman ikävin fakta, jonka kanssa jokainen lihava saa taistella maailman tappiin asti.

Vierailija
11/16 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä se kuuluisa "jojottelu" johtuu. Tai miksi hoikilla ihmisillä on hirveitä muhkuroita kehossaan..?

Mutta ei, kaikkeen saa uskoa. Kaalisoppadiettiin ja siihen, että vaikka laihtuisi 10% painostaan viikossa, niin loistosaavutus!

Näillä idiotismeillahan se laihdutusbisnes pyörii..

Vierailija
12/16 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vain, että missä määrin sitä lihasta sitten mahtaa todellisuudessa kadota? Jos nyt vaikka 2 - 4 kg laihduttaa vauhdilla, niin en voi millään uskoa, että se palaneen lihaksen määrä on kovinkaan iso.

Vierailija
13/16 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/16 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on aivan tutkimuksissa todettu tosiasia. Elimistö alkaa polttaa lihaskudosta ellei energiaa muutoin löydy. Pahimmassa tapauksessa se polttaa jopa sydänlihasta. Tästä syystä nopea laihduttaminen voi johtaa sydänoireisiin, jopa äkkikuolemaan.

Se ½-1kg painonpudotus suositus on todellakin noudatettava ohje, eikä nopeammalla laihdutuksella saavuteta mitään positiivista.

Vierailija
15/16 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä synnytyksen jälkeen hiljalleen laihtunut noin 500 g per 2 vkoa. Tarkoittaako tämä vauhti sitä, että läskiä lähtee, eikä lihasta?

En ole muuttanut ruokavaliota, liikun kyllä paljon ja täysimetän.

Vierailija
16/16 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja cardio-liikunta on hyväksi sydämelle, mutta varsinkaan laihduttaessa se ei usein riitä ylläpitämään lihasmassaa. Riittävään proteiininsaantiin ja lihasvoimaharjoituksiin pitäisi kiinnittää huomiota, jos haluaa tehostaa nimenomaan rasvan palamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi