Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kestovaippailijat, alottelija kysyy

Vierailija
22.07.2009 |

meille siis toinen lapsi tulossa ja haluan alkaa käyttää tällä toisella kestoja. nyt on 2 vuotta esikoisen kans saastutettu maailmaa kertisten kans ja tuleehan se kalliiksikin.

mitä nämä vaipat siis on? onko tossa mukana kaikki mitä tossa tarvitaan vai pitääkö tohon ostaa lisäks jotain sisävaippoja tms.. en näistä vielä ymmärrä ja haluan oppia. riittääkö siis tuo froteeimu joka tossa on. suositteletko muuten tätä vaippatyypiä.

http://www.raskauskeiju.com/page9.php?view=productListPage&category=12

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käyttänyt Fuzzi Bunz -vaippoja, jotka äkkiseltään näyttävät ihan samanlaisilta (paitsi että ne eivät ole one size, näissä ilmeisesti on neppareiden avulla paljon säätövaraa?).

Olen tykännyt omista vaipoistani, on tosi helppo ja mukava käyttää.

Jos jossain vaiheessa alkaa tuntua siltä, että toi vaipan oma froteeimu ei riitä, niin voit ommella vanhoista pyyhkeistä lisäimua, jonka työnnät sinne taskuun. Mutta pienemmällä vauvalla vois kuvitella, että ainakin päiväkäytössä tuo mukana tuleva imu riittää.

Vierailija
2/3 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käyttänyt Fuzzi Bunz -vaippoja, jotka äkkiseltään näyttävät ihan samanlaisilta (paitsi että ne eivät ole one size, näissä ilmeisesti on neppareiden avulla paljon säätövaraa?). Olen tykännyt omista vaipoistani, on tosi helppo ja mukava käyttää. Jos jossain vaiheessa alkaa tuntua siltä, että toi vaipan oma froteeimu ei riitä, niin voit ommella vanhoista pyyhkeistä lisäimua, jonka työnnät sinne taskuun. Mutta pienemmällä vauvalla vois kuvitella, että ainakin päiväkäytössä tuo mukana tuleva imu riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleinen kokemus näistä koko vaippaiän vaipoista on sellainen, et ihan pienelle vauvalle ovat liian isoja ja isommalle lapselle imut ei riitä.. mut tuohon linkissä olevaan vaippaan imuja on kyllä helppo lisätä tuon taskun ansiosta. imuiksi voi laittaa melkein mitä vaan.. vaikka äitiyspakkaksen harson.

itse suosittelen pienelle vauvalle sisävaippaa ja kuoria

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän