Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

12v tyttö leikkii poneilla

Vierailija
25.07.2015 |

Onko teistä normaalia? Perusteluna toimii "No mä haluun olla viel lapsi enkä sellane aikuista matkiva pissis niiku muut". Ihan hyvä perustelu. Mutta löytyykö enempää tälläisiä tapauksia?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että täällä on näin suvaitsevaisia ihmisiä.

AP

Vierailija
2/35 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:12"]Ihanaa että täällä on näin suvaitsevaisia ihmisiä.

AP
[/quote]
No jotain vitun suvakkeja täällä vähiten kaivataan opettamaan lapsille sairaita juttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs entinen opettajani sanoi kerran näin pitkään leikkivää kiusaaville oppilaille: "Niin kauan kuin ihminen leikkii, hän kehittyy". Olen samaa mieltä. Se leikkivä tyttö on koulunsa ainoa ylemmän yliopistotutkinnon suorittanut. Muut, ne ei-leikkivät, eivät pystyneet opiskelemaan edes opistotutkintoa. 

Vierailija
4/35 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet aikuisetkin keräilee noita ponihahmoja ja tuunaa niitä. Itsekin kerään lelufiguureita vaikka olen 25v :)

Vierailija
5/35 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. 

Vierailija
6/35 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 11-vuotias leikkii poneilla/hevosilla ja barbeilla. Välillä leikkii myös vauvanukeilla. Joskus olen sanonut kun kaverinsa kanssa nukkeja kantavat, että joku saattaa nauraa, jos joku näkee heidän leikkivän vielä nukeilla (siis kun kantavat niitä ulkona jne), tyttö sanoi että no sitten nauraa. Ihan älykäs tyttö on, paljon harrastuksia ja tykätty koulussakin (luokkakaverit ovat äänestäneet kivaksi kaveriksi). Eli enpä usko, että tuosta lapsellisuudesta paljon haittaa on.

Vierailija
7/35 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! :) Lasten kuuluukin leikkiä, sitä ehtii kyllä olemaan aikuinen vielä vuosikymmenten ajan.

Vierailija
8/35 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että lapsi uskaltaa olla lapsi! Lapsena osaa vielä leikkiä, kannattaa todellakin tehdä sitä niin pitkään kun vaan voi eikä kiirehtiä teinien sekoiluihin. Aikuisena ehtii sitten tylsistymään koko loppuelämänsä.

Vierailija
9/35 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa. Ei todellakaan ole huono asia!

Vierailija
10/35 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä täällä kaikki 11-vuotiaat tytöt leikkii Petseillä ja/tai sitten keppareilla ja hepoilla.

Vierailija
11/35 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä löytyy samanlainen tyttö, miksi ihmeessä joku esittää miettii et tuossa olisi jotain vikaa... en tajua. Jos vaikka lapset saisivat olla lapsia. Aikuisista vika jos 12v tytön pitää perustella miksi leikkii. Outoa. Aikuisilta.

Vierailija
12/35 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai on ja löytyy!

Vierailija
13/35 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on just hyvä, on surullista nähdä 11-12-vuotiaita todella paljastavissa vaatteissa kiroilemassa tupakka suussa kaduilla.

Vierailija
14/35 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä leikin vielä tuossa iässä barbeilla ja poneilla. Ja ihan normaaliksi olen kehittynyt :) Anna tytön leikkiä, kohta kaipaat tuota aikaa kun teini-ikä iskee kunnolla!

Vierailija
15/35 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu ja ihana tyttö. Anna ihmeessä leikkiä. Muistan itse että leikin ihan ala-asteen loppuun saakka barbeilla, yläasteelle kun menin niin olisi tehnyt mieli edelleen vähän leikkiä mutten enää kehdannut.

Vierailija
16/35 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 12v leikkii barbeilla. Ei ole taas koko kesänä paljon muuta tehnytkään. Kun kysyn, että miksi et kysy jotain kaveria tänne, niin sanoo kans, että kaikki muut on niin pissiksiä, että ei ne enää leiki.

Vierailija
17/35 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta rokki soi... did dii di di siispä rokki soi..

Vierailija
18/35 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 20:44"]Meiltä löytyy samanlainen tyttö, miksi ihmeessä joku esittää miettii et tuossa olisi jotain vikaa... en tajua. Jos vaikka lapset saisivat olla lapsia. Aikuisista vika jos 12v tytön pitää perustella miksi leikkii. Outoa. Aikuisilta.
[/quote]
Minä en näe asiassa mitään väärää, minusta on hyvä että lapseni jaksaa vielä leikkiä

T. AP

Vierailija
19/35 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä leikin 14 vuotiaaks asti nuorempien naapurintyttöjen kaa ja musta tuli kai ihan normaali. Toista vuotta yliopistossa jatkava 21-vuotias

Vierailija
20/35 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 20:46"]

Se on just hyvä, on surullista nähdä 11-12-vuotiaita todella paljastavissa vaatteissa kiroilemassa tupakka suussa kaduilla.

[/quote]

Niin on, ja siksipä sen ikäisiä ei kaduilla kuvailemissasi tilanteissa näykään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi