Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri tömistää kantapäitä lattiaan ja paiskoo ovia...

Vierailija
16.07.2015 |

...joka ikinen kerta, kun pesukoneeni linkoaa. Mitä helvettiä oikeasti? Aluksi ajattelin että ehkäpä kuvittelen kaiken, mutta tätä on jatkunut nyt puoli vuotta. Pesukone ei ole kovaääninen, ei rämise eikä paukuta seinään yms, enkä pese pyykkiä liian myöhään enkä liian aikaisin.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 07:48"]Meidän naapurissa asui aasialaisperhe, joka hakkasi seinää  joka kerta, kun meidän koira haukahti.

Itse valvoivat puoleenyöhön ja metelöivät kaiket illat.
[/quote]

Mun naapurissa asuu suomalaisjuntti pariskunta joka popitti arkenakin ja juhli. Yritä siinä sitten levätä kun pieni vauva kotona ja kokoaika töissä käyvä mies.. Monesti ihan ystävällisesti mentiin juttelee että voitteko lopettaa kello on jo yksi yöllä. Ja ei mitään sama peli jatkuu vaan. Lopulta saatiin muiden naapurien kanssa isännöitsijälle sellaiset terveiset niistä itsekeskeisistä luusereista et lensivät kuin leppäkeihäät pois häiritsemästä.

Vierailija
2/14 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se haittaa kun alapuolella ei asu ketään.

Vierailija
4/14 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakkaa sinä vastavuoroisesti otsaasi seinään. Siitäpähän saa!

Vierailija
5/14 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi vaan silloin! Mun edellinen naapuri teki noita koko ajan, erityisesti yöllä. Jos naapurista ei ole muuta haittaa, ppeitä äänet musiikilla ja unohda koko hyypiö. Ei voi olla ihan järjissään.

Vierailija
6/14 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai niitä ääniä muulloinkin kuuluu naapurista? Tai sitten voisit lingota vähän pienemmillä kierroksilla tai laittaa koneen tasapainoon.

Vierailija
7/14 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ryhdy itse kostoksi rymistelemään vaan kerää todisteita naapurin ryskämisestä. Kysele muilta naapureilta kuuluuko tämän ryskämistä, tee vaikka videotallenne jossa kuuluu pauke selvästi tai muuta vastaavaa. Sitten vaan valitusta laatimaan.

Vierailija
8/14 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapurissa asui aasialaisperhe, joka hakkasi seinää  joka kerta, kun meidän koira haukahti.

Itse valvoivat puoleenyöhön ja metelöivät kaiket illat.

Vierailija
9/14 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 07:44"]Älä ryhdy itse kostoksi rymistelemään vaan kerää todisteita naapurin ryskämisestä. Kysele muilta naapureilta kuuluuko tämän ryskämistä, tee vaikka videotallenne jossa kuuluu pauke selvästi tai muuta vastaavaa. Sitten vaan valitusta laatimaan.
[/quote]

Nuo äänet menevät "elämisen äänten" piikkiin.

Vierailija
10/14 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 07:41"]Kai niitä ääniä muulloinkin kuuluu naapurista? Tai sitten voisit lingota vähän pienemmillä kierroksilla tai laittaa koneen tasapainoon.
[/quote]

Kone on täysin tasapainossa. En tasa rupea jonkun hullun takia linkoamaan pienemmillä kierroksilla. Tottakai ääniä kuuluu muutenkin, mutta vaikka ensin olisi ollut kauan aikaa hiljaista, mesoaminen alkaa tasan sillä sekunnilla kun linkouskin. Kerran huusi vittua ja saatanaa kurkku suorana. Kyllähän tuollainen pistää ahdistamaan. Minä kuitenkin pesen pyykkini päivällä edelleen, maksan vuokranin ja elän täysin taloyhtiön sääntöjen mukaan. -Ap

Vierailija
11/14 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/14 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennan vielä, etten koskaan pese pyykkiä ennen klo 10 aamulla enkä klo 21 jälkeen illalla. -Ap

Vierailija
13/14 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee antaa sille pillua

Vierailija
14/14 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese aamu 7. Toiset nukkuu päivällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän