Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen sinusta olen kun otan vastaan tarjotun

Vierailija
22.07.2009 |

omaisuuden.

Tilanne on tämä, leikkaan kotiparturina miesten hiuksia. Luonani on käynyt vajaa 70v pappa, joka hyvin sairas.

Hän on pyytänyt kanssaan käymään tansseissa. Omaisia hänellä ei ole, ei lapsia, ei vaimoa.

On luvannut omaisuutensa minulle. Meillä ei todellakaan ole mitään seksuaalista!

Kai omasta vapaasta tahdosta saa omaisuutensa antaa kenelle vain? Jokin tässä hiertää minua kuitenkin..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa ilmainen juusto on hiirenloukussa. Luuletko oikeasti, että hänellä ei ole mitään taka-ajatuksia? Vaikka hän on sairas, voi hän hyvinkin elää vielä vuosia. Älä ota omaisuutta vastaan, ihan varmasti hänellä on jotain toiveita sen vastineeksi. Jos ihmisellä ei ole noin pitkän elämän aikana jäänyt yhtään läheistä ihmissuhdetta, ei edes ystäviä, kummilapsia, ei mitään, niin siihenkin voi olla syynsä.

Vierailija
2/6 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin vastaavassa tilanteessa noin 20-vuotiaana, oli helvetin rikas pappa pyörätuolissa, johon tutustuin sattumalta. Aluksi vei mua just oopperaan, kalliille illallisille jne. Hän olisi halunnut kyllä jonkinlaista seksiäkin (ainakin runkkailua & jotain vastaavaa + kyllä muutakin jos pystyy) + olisi pitänyt mennä naimisiin.

En mennyt, vaikka pappa oli niin rikas, että vaikka osa omaisuudestaan olisi mennyt lapsilleen, olisin silti ollut niin rikas, että eipä olisi tarvinnut ikinä miettiä rahaa, ihan miljoonia euroissakin & asuntoja, osakkeita olisin saanut, kun kuolee.

En siis käynyt sugardaddyn huoraksi, vaan kituutin sitten elämässä eteenpäin omin neuvoin. Ukko kuoli vasta viime vuonna (on sen verran kuuluisan suvun patruuna, että oli lehdessä) ja olisin siis joutunut olemaan hänen kanssaan 16 v. Ja ihan varmaan oli joku pervo, tuli mieleen että on jonkinlainen sm-tyyppi. Siihen suuntaan vihjasi eräs hänen alainen mulle (autonkuljettaja).

Joten päätä ite, mutta jollain lailla siitä maksat, joko huoraamalla tai muuten vaan kärsimällä.

Jos et mee avioon, menee paljon perintöveroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mitään omaisuutta on? Ja paljonko?

Oletko naimisissa?

Huoraamaan sen eteen joudut, usko pois.

Vierailija
4/6 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin minä tyhmä kieltäydyin kesämökistä saaressa ja kaduttaa niin saatanasti.

Oli vanhempi mies ja minä olin alle kolmekymppinen tuolloin ja nauroin vain moiselle hullutukselle.

Vierailija
5/6 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pappa tietää sen. Onhan hän käynyt meillä kotona, kun hänen hiuksis leikkaan.

Hänellä on maanrakennusfirma, okt ym. omaisuutta, ei nyt mikään kroisos, mutta kelpaisi minulle, jos/kun ne minulle haluaa jättää.

En suin päin mihinkään ryhdy tai suostu, mukava pappa, ei siinä mitään, katsellaan

ap

Vierailija
6/6 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mä sain yhdeltä vanhemmalta mieheltä avustusta opiskeluun.. Ja ku aloitin työelämässä, hän alkoi karhuta lainaa takaisin.. eli se siitä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän