Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohta sokerivauvaa synnyttämään, jäätelöä ja mansikoita aamupalaksi

Vierailija
22.07.2009 |

kun paastoarvo oli insuliinin kanssa vain 6,1.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä ollu av:lla ensimmäinen kerta.

Vierailija
2/8 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastenosastolle sokeritippaan ja minä saan nukkua kun ei tarvitse kuunnella kitinää vierihoito-osastolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäreilua!!!

Minä saan syödä mitä vaan, vaikka aamupalaksi noita ja silti ei sokerit nouse eikä vauva kasva mitenkään liikaa. Itse asiassa vauva vähän liian laiha vaikka olen syönyt karkkia ja muuta makeaa älyttömästi raskaus aikana.

Mutta paasto sokeriksi tuo 6.1 aika kova niin jos minulla olisi gestaatiodiabetes en kyllä uskaltaisi jäätelöä tai marjoja tuohon päälle enään vetää ellei sitten olisi todella tehokasta ateria insuliiniä tai sitten niin että aterian jälkeiset sokerit ei ole korkeita. Ei todellakaan ole mikään leikin asia!!!!!

T TH rv 37

Vierailija
4/8 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää taisikin olla provo ja minä provosoiduin

T 4

Vierailija
5/8 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertaa ja join kaakaota, jotta saisin unen. Ei paastoilla ole enää väliä, vauva leikataan ulos tai synnytys käynnistetään tällä viikolla.

Vierailija
6/8 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se sama, joka eilen oli laittamassa potilasturvallisuuden rikkomisesta valituksen neuvolaterkkaristaan. Että joillain on provoilulla kiihkeetä.

Vierailija
7/8 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeiset puoli vuotta, ihme kun ei valmista tule. Samoin vauvaa on uhattu jättää synnärille, juominen ja poltaminen on pop jne....

Vierailija
8/8 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitoin jo illalla neuvolaan tekstarin etten "pääse". En vaan jaksanut herätä ja lähteä keskellä yötä mihinkään verikokeeseen, jonka myöhästyminen ei edes ollut mun vika. Ja lisäksi tulos ei kumminkaan ehtisi ajoissa. Heräsin 8:45 ja nyt niitä mansikoita ja jäätelöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän