Mitä mä teen?? mies ei halua..
Onko kenelläkään muulla ongelmaa miehen haluttomuuden kans. Tai kyllä hänkin haluaa seksiä, mut aivan liian harvoin. Noin kerran viikossa. Mulle taas sopis vaikka joka ilta.
Ja mää oon se aloituksen tekia. Nyt päätin, et kärvistellään sitten ilman siihen asti, ku toinen tekee alotuksen..eli pitkä kuiva kausi edessä kait..
Ens kesänä pitäis mennä naimisiinki, mut jos tää puoli ei suju nytkään, niin ei se ainakaan parempaan suuntaan tästä mee..
Kommentit (34)
Miten kestät tuollaista?
Ei kenenkään kuulu parisuhteessaan turtua seksittömyyteen. Ja lääkitystä siihen että haluaa omaa miestään? Oletteko oikeasti kunnolla keskustelleet tilanteesta? Ei ole normaalia nimittäin.
Itse en varmaan kestäisi vaan lipsuisin hakemaan hyväksynnän, halit ja seksin muualta.
Ajan kanssa tuohon turtuu, ja alkaa hyväksyä vähäisemmänkin määrän seksiä.
Tosin ei siitä nauti enää samoin kuin jos saisi omien halujensa mukaan. Itseluottamus ja oma arvostus alkaa vähentyä.
Meillä mies on joskus haukkunut minut sairaaksi kun olen ilmaissut haluavani seksiä useammin kuin hän. :( Olisi kuulemma syytä harkita jotain lääkitystä tuohon seksihimoon.
Suhteemme alussa nautin elämäni ensimmäistä kertaa kunnolla seksistä, ja sen vuoksi halusin miestäni vaikka päivittäin. Aika usein hän oli väsynyt. Sen jälkeen kun hän pyysi minua harkitsemaan lääkitystä, en ole oikeasti nauttinut seksistä.
Ja minä en saa haluta seksiä, mies tahtoo aina olla se joka tekee aloitteen, muuten ei kuulemma tee mieli.
Yhdessä 8v.
Moikka.
Me rakastellaan joka päivä, arkisin kerran ja viikonloppusin yleensä pari kertaa. Kuukaudessa on täysin seksittömiä päiviä ehkä noin viisi (mun menkat ja ehkä yksi tai kaksi jos väsyttää tai ei huvita tai ehdi). Tämä siis normitilanne. (Tietysti joskus on poikkeuksia, esim jos toinen meistä on esim. työmatkalla tms.)
Meillä on varmaan ihan normi elämä, omakotitalo, kolme lasta (minun lapsiani, mies ei ole heidän isänsä), koira ja kaksi autoa. :) Toinen on toimittaja ja toinen johtavassa asemassa, eli taloudellinen tilanne on ihan hyvä. Työpäivät ovat molemmilla kovin kiireisiä, mutta emme yleensä kanna töitä kotiin. Olemme iltaisin kotona noin viiden-kuuden aikoihin, minkä jälkeen ilta kuluu normaaleissa kodin askareissa. Mies tykkää kokkailla ja hoitaa yleensä keittiön, minä vastaan sitten muusta huushollauksesta. Joka perjantai meillä käy siivooja, mikä helpottaa kyllä kovasti tuota huushollaustarvetta.
Arki-illat ovat yleensä aikamoista hulinaa, mutta kymmenen aikaan teinit katoavat omiin huoneisiinsa ja talo rauhoittuu. Silloin me yleensä istumme sohvalla viinilasillisen tai teekupposen kanssa ja katsomme TV:tä. Nukkumaan menemme kai noin klo 23. Ja sitä ennen me rakastellaan.
Tosin eilen tehtiin se saunassa jo alkuillasta, ja toissapäivänä sängyllä spontaanisti heti töiden jälkeen vaikka talo oli täynnä nuorisoa ;)
Ihan normaalia, kiireistä elämää me vietetään. Mutta kiireen vastapainoksi olemme myös nautiskeluun taipuvaisia. Hyvää ruokaa, vähän viiniä ja ihanaa seksiä - loistava vastapaino joskus raskaallekin arkirumballe.
Mua kiinnostais tietää että mitä tekee työkseen ihmiset joilla on joka päivä aikaa / energiaa harrastaa seksiä. Ja millasta teidän elämä ylipäätään on? Millaisia velvollisuuksia ym. ja mihin käytätte aikaanne? Asutteko maalla vai kaupungissa?
että miten te naiset joilla mies pihtaa ja haaveilette pk-seurasta, suhtaudutte asiaan? Onko ok, jos 30-v mies pitää salasuhdetta sen takia että vaimo pihtaa? Aina nämä miehet tuomitaan, mutta löytyisikö teiltä ymmärrystä - voisiko parisuhde silloin toimia jos on se sivusuhde?
Mulla on parikin niin läheistä naisystävää, että tästä on puhuttu. Heillä tilanne kärjistynyt äärimmilleen niin, että seksiä enää kuukausien taukojen jälkeen. Erittäin turhauttavaa. Meillä on myös niin, että itse haluaisin ainakin kerran päivässä, miehelle riittäis ehkä pari kertaa viikossa. Siitä ei ole kiinni, ettenkö olisi miehen mielestä viehättävä tai etteikö seksimme olisi hyvää, se on. Toisilla vaan on erilaiset halut ja minä jaksan seksiä väsyneenäkin, mies ei.
Omaan tilanteeseeni tyydyn, koska seksi on sentään viikottaista ja muuten tyydyttävää ja suhde toimii muutenkin, mutta jos tulisi kuukausien taukoja jatkuvasti, niin miettisin tosissani mitä tekisin suhteemme kanssa.
Onko kenelläkään muulla ongelmaa miehen haluttomuuden kans. Tai kyllä hänkin haluaa seksiä, mut aivan liian harvoin. Noin kerran viikossa. Mulle taas sopis vaikka joka ilta.
Ja mää oon se aloituksen tekia. Nyt päätin, et kärvistellään sitten ilman siihen asti, ku toinen tekee alotuksen..eli pitkä kuiva kausi edessä kait..
Ens kesänä pitäis mennä naimisiinki, mut jos tää puoli ei suju nytkään, niin ei se ainakaan parempaan suuntaan tästä mee..
Repikää siitä sitten...ilmankos on ex (vaikka eron syy oli kyllä ihan muu kuin seksittömyys). En mäkään eksää kovin paljon halunnut, mutta joskus sentään teki mieli.
Seksiä on, muutama kerta kuukaudessa, mutta aina minun aloitteestani. Jos aloite jäisi miehelle, seksiä ei luultavasti olisi kuukausiin.
Kyllä mulle välillä tulee sellainen olo, että mies haluaisi useammin, jos mä olisin joku toinen:(
Tästä on puhuttu, ja mä olen yrittänyt kysellä, että mistä mies tykkäisi, että mä voisin tehdä jotain sillekin, mutta ei se kerro enkä mä viitsi "turhia" kokeiluja yrittää kerta toisensa jälkeen.
kyllästyneet teihin? Eihän se teidän vika ole, mutta tuo nyt kuulostaa luonnollisimmalta selitykseltä. Nimenomaan, että ne haluaa seksiä kyllä, mutta jonkun toisen kanssa. Itselläkin vissiin kyse tuosta.
ap, osta kunnon dildo ja käytä sitä miehesi nähden..vaikka joka ilta!
Mä tein näin. Lopulta alkoi kypsyttää se, että mies kyllä innostui aina tuossa vaiheessa ja sai "valmista" ja nopeaa seksiä -varsinainen kohtaaminen ja läheisyys, ja mahdollisuus nauttia miehen aloitteesta ja läheisyyden osoituksesta ei kuitenkaan tällä tavoin toteudu ja se alkaa ajan myötä vaivaamaan.
Mies ei aina innostunut dildoilusta huolimattakaan ja tämäkin kyllä söi itsetuntoa.
Moikka.
Me rakastellaan joka päivä, arkisin kerran ja viikonloppusin yleensä pari kertaa. Kuukaudessa on täysin seksittömiä päiviä ehkä noin viisi (mun menkat ja ehkä yksi tai kaksi jos väsyttää tai ei huvita tai ehdi). Tämä siis normitilanne. (Tietysti joskus on poikkeuksia, esim jos toinen meistä on esim. työmatkalla tms.)Meillä on varmaan ihan normi elämä, omakotitalo, kolme lasta (minun lapsiani, mies ei ole heidän isänsä), koira ja kaksi autoa. :) Toinen on toimittaja ja toinen johtavassa asemassa, eli taloudellinen tilanne on ihan hyvä. Työpäivät ovat molemmilla kovin kiireisiä, mutta emme yleensä kanna töitä kotiin. Olemme iltaisin kotona noin viiden-kuuden aikoihin, minkä jälkeen ilta kuluu normaaleissa kodin askareissa. Mies tykkää kokkailla ja hoitaa yleensä keittiön, minä vastaan sitten muusta huushollauksesta. Joka perjantai meillä käy siivooja, mikä helpottaa kyllä kovasti tuota huushollaustarvetta.
Arki-illat ovat yleensä aikamoista hulinaa, mutta kymmenen aikaan teinit katoavat omiin huoneisiinsa ja talo rauhoittuu. Silloin me yleensä istumme sohvalla viinilasillisen tai teekupposen kanssa ja katsomme TV:tä. Nukkumaan menemme kai noin klo 23. Ja sitä ennen me rakastellaan.
Tosin eilen tehtiin se saunassa jo alkuillasta, ja toissapäivänä sängyllä spontaanisti heti töiden jälkeen vaikka talo oli täynnä nuorisoa ;)
Ihan normaalia, kiireistä elämää me vietetään. Mutta kiireen vastapainoksi olemme myös nautiskeluun taipuvaisia. Hyvää ruokaa, vähän viiniä ja ihanaa seksiä - loistava vastapaino joskus raskaallekin arkirumballe.
Mua kiinnostais tietää että mitä tekee työkseen ihmiset joilla on joka päivä aikaa / energiaa harrastaa seksiä. Ja millasta teidän elämä ylipäätään on? Millaisia velvollisuuksia ym. ja mihin käytätte aikaanne? Asutteko maalla vai kaupungissa?
omakotitaloa rempataan iltaisin ja aamuisin (vuorotyöt) lapsia on kohta 4 tullut viides vuodes. maalla asutaan. mihinkään luottamustoimiin/omiin harrastuksiin ei olla sitouduttu koska pienet lapset ja talon remppa vie kyllä ihan joka ikisen minuutin mitä liikenee. parhaamme mukaan auttelemme iäkkäitä isovanhempiamme siinä sivussa.
seksiä on nyt raskausaikana lähes joka päivä. joskus pitää kyllä nukkuakkin (n1-2iltaa viikos)
imetys ja vauva-aika yleensäkkin vie multa haluja ja silloin jää seksi 1-3 kertaan viikossa. kun vauvan kanssa helpottaa on seksiä yleensä 4-7 kertaa viikossa.
kun olen työelämässä ei seksi ole niin säännöllistä koska molemmilla on vuoro työ niin joskus menee muutama päivä että ei nähdä kuin sydän yöllä jos silloinkaan. mutta sitten "paikataan" puutetta harrastelemalla vaikka useamman kerran päivässä kun siihen on tilaisuus.
Mä joskus heitän noita pk-seurajuttuja. Mutta ihan oikeesti en halua sivusuhteita tai päiväkahviseuraa. En usko, että tuollainen voisi toimia muutoin, kuin yhteisestä sopimuksesta.
Miten kestät tuollaista?
Ei kenenkään kuulu parisuhteessaan turtua seksittömyyteen. Ja lääkitystä siihen että haluaa omaa miestään? Oletteko oikeasti kunnolla keskustelleet tilanteesta? Ei ole normaalia nimittäin.
Itse en varmaan kestäisi vaan lipsuisin hakemaan hyväksynnän, halit ja seksin muualta.Ajan kanssa tuohon turtuu, ja alkaa hyväksyä vähäisemmänkin määrän seksiä.
Tosin ei siitä nauti enää samoin kuin jos saisi omien halujensa mukaan. Itseluottamus ja oma arvostus alkaa vähentyä.
Meillä mies on joskus haukkunut minut sairaaksi kun olen ilmaissut haluavani seksiä useammin kuin hän. :( Olisi kuulemma syytä harkita jotain lääkitystä tuohon seksihimoon.
Suhteemme alussa nautin elämäni ensimmäistä kertaa kunnolla seksistä, ja sen vuoksi halusin miestäni vaikka päivittäin. Aika usein hän oli väsynyt. Sen jälkeen kun hän pyysi minua harkitsemaan lääkitystä, en ole oikeasti nauttinut seksistä.
Ja minä en saa haluta seksiä, mies tahtoo aina olla se joka tekee aloitteen, muuten ei kuulemma tee mieli.
Yhdessä 8v.
Keskusteltu ollaan, mutta ei se näköjään asiaa miksikään muuta.
Mies ei missään nimessä hyväksyisi jos hakisin seksiseuraa muualta.
Olen kyllä lähes tosissani harkinnut hankkivani rakastajan jolta saisi hellyyttä ja huomiota. Tarjokkaista ei ole ollut pulaa, olen heidät torjunut ainakin tähän asti.
mies väittää että johtuu raskaudesta, mutta tuskin.. alko pihtaus jo ennen raskautta
Kaikki miehet joiden kanssa oon ollut on halunneet vähintään kerran päivässä. itselle sopisi kerran viikossa.