Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauvan on pakko pysyä mahassa vielä 48 tuntia

Vierailija
21.07.2009 |

Haluan leijonanpennun enkä rapu-lasta.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivoin juuri päinvastoin, että syntyisi ajoissa jotta saisin rapulapsen ja niin sainkin :) Tässä talossa on jo temperamenttinen äiti ja isä niin on kiva kun on kiltti lapsi ja kiltiltä näin ekan viikon perusteella vaikuttaakin :)

Vierailija
2/21 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaat lapset, kuulkaas KUUMERKKI vcaikutta luonteeseen enempi kuin aurinkomerkki.

ja: leijonanaiset olisivat leijoninakin vain vaatimattomamman näköisiä ilmestyksiä (ei komeaa harjasta, kuin uroksilla, hahah..) ja härät ovat horoskoopissa naispuolisena ihan vain LEHMIÄ....   :)  

tyytykää ..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks en usko horoskooppeihin, koska yksi tähtimerkki EI VOI vaikuttaa esim. maailman rapu-lapsiin. 

Vierailija
4/21 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette kai te tosissanne keskustele viestikaupalla tällaista hölynpölyä? Vai onko tää ketju joku ironiajuttu, ja mä en vaan tajua, kun se on niin vaivihkaisesti ilmaistu.

Vierailija
5/21 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se baby on mahassa? Mun mahassa on salaattia ja valkoviiniä. Söitkö grillattua vauvaa tms?

Vierailija
6/21 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se baby on mahassa? Mun mahassa on salaattia ja valkoviiniä. Söitkö grillattua vauvaa tms?

Vierailija
7/21 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijona-veljeni on aina ollut nössö. Mikäs vika hänessä on.?

Vierailija
8/21 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli.

Vierailija
9/21 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen teorian mukaan horoskooppimerkkien jaottelu on muuttunut..

http://www.tunturisusi.com/horoskoopit/ tuolta löytyy uudet aikataulut.

Lapsen nössöyteen vaikuttanee kuitenkin pitkälle kasvatus Ja kokemukset. Jos lapsestasi rapu tuleekin, niin voit halutessasi kasvattaa hänet kyllä vahvaksi ravuksi keskittymällä ravun hyvien ominaisuuksien vahvistamiseen. Nouseva merkki kannattaa ottaa huomioon myös.

Ja mikä parasta, aina voi keskittyä horoskooppimerkistä välittämättä lapsen, yksilön, ominaisuuksien vahvistamiseen. Uskoi horoskooppeihin tahi ei.

Vierailija
10/21 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.raputytön ja leijonapojan äiti

Vierailija
11/21 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulimerkit on aika vaativia ja itsepäisiä. Itsellä laskettu aika vaa'an ja skorpionin rajoilla ja toivon tosissaan ettei tule skorpionia.

Vierailija
12/21 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen jousimies ja nouseva leijona. Nössöt ravut ärsyttävät. Onneksi on yksi hanka härkä-lapsi, jossa on haastetta.

Vierailija
13/21 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jollain muullakin on sama 'ongelma' kuin mullakin. :D tämän lukevat voisivat luulla, että on mun aloittama, kun olen samaa asiaa 'toitottanut' jo pitkään. heh.

vielä pitäisi jaksaa tovi, ei kauaa!

Vierailija
14/21 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

usko huuhaa skooppeihin!!!!!

Vierailija
15/21 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän raputyttö on täynnä tulta ja tappuraa! : D Omapäinen, supersosiaalinen ja vahva luonne.

Vierailija
16/21 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tässä, että miten haitallista voi olla lapselle jos vanhemmat suhtautuvat häneen heti syntymähetkestään saakka jonkin horoskooppimerkin asettaman stereotypian mukaan! Älytöntä!!!

Vierailija
17/21 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja taatusti saan leijonalapsen jos ei mitään yllättävää satu. ap

Vierailija
18/21 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se oo vanhempien ja lähipiirin luonteesta paljon kiinni..meille ainaski tulee hyvin itsepäinen vauva..ite oon leijona ja oon aina hyväntuulinen ;))

Vierailija
19/21 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lapsesi syntyy huomenna, hänestä tulee nössö mutta jos ylihuomanna niin päinvastainen luonne? Siis se sama lapsi, joka on jo valmiina siellä kohdussasi? Eiköhän hänen perustemperamenttinsä ole jo olemassa, eikä se kyllä muuksi muutu sillä kohdusta tulohetkellä.

t. nössö jousimies

Vierailija
20/21 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen skorpioni, ja seuraava lapsi myös jollei synny etuajassa!