Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksistä ja miehistä...

Vierailija
21.07.2009 |

Onko todella niin, että mies vaatii seksiä ollakseen onnellinen? Ovatko miehet seksuaalisempia olentoja kuin naiset?

Meillä oli aika pitkä kuiva kausi. Mies ahdistui ihan pienistäkin asioista ja oli masentunut ja kiukkuinen. Kun taas seksielämä saatiin käyntiin on ihan eri ihminen: rennompi ja hauskempi... muilla vastaavia kokemuksia?

Minäkin tykkään kyllä seksistä, mutta ei se nyt olennaisimpia asioita onnellisuuteen liittyen ole. Minulle siis.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvioin, että 85 % miehistä seksi on kaikkein oleellisin onnellisuuden kulmakivi.

T: mies

Vierailija
2/24 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä vaan. Tyhmähän sinä olisit, jos vielä pihtaisit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä halua pihdata. Kuka niin sanoi?

ap

Vierailija
4/24 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole pelkästä seksistä, sillä samalla osoitat, että arvostat miestä nimenomaan miehenä, et äidin pikku apulaisena tai jonakin vastaavana.

Tuo arvostuksen osoittaminen on miehille todella tärkeää, ja näyttää olevan varsinkin suomalaisille naisille todella tärkeää. Hieno nainen miehelläsi!

toinen mies

Vierailija
5/24 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukavasti edes silloin, jos seksiä ko. päivänä haluavat. Se on naisellle vaikeaa, jos on ollut riitaa yms. kurjaa sanailua.

Vierailija
6/24 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kireä ja kiukkuinen ellen saa tarpeeksi usein (edes kerran viikossa). Miehellä on jo pitkään ollut jonkinasteista innottomuutta, työstressiä ja väsymystä kai. Ja mulle tulee pitkäksi aikaa kurja olo jos yritykseni seksiin torjutaan, sit en halua enää ehdotella mitään ja odotan aikani että mies haluaisi. Hän varmaan on enemmänkin vain tyytyväinen kun en ole vonkaamassa. :(

Vierailija
7/24 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä naisistakin löytyy todella seksuaalisia yksilöitä. Ikävän usein vaan miehet jääneet henkisessä kehityksessään jälkijunaan, ja tekevät seksistä sen onnellisuuden mittarin. Itsekkäitä otuksia ne, ketkä pitävät seksin määrää ja onnellisuuden ja hyvän olon mittarina. Kokonaisuus tekee kaiken tuon ja kun se henkinen yhteenkuuluvaisuus on mukana, seksikin nousee aivan uudelle tasolle ;)

Vierailija
8/24 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko todella niin, että mies vaatii seksiä ollakseen onnellinen?

Kyllä se näin om!

Lopeta pihtailu!

Vierailija
9/24 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressaannun jos en saa seksiä tarpeeksi. Kerta päivässä on hyvä, jos yksi päivä jää väliin niin se on vielä ihan OK mutta kaks päivää kun jää väliin niin alan olla kuin persiille ammuttu karhu. Pitemmästä tauosta stressaannun jo pahasti.

m42

Vierailija
10/24 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan bullshitiä. Meillä esim minä (nainen) tarvitsen enemmän seksiä kuin mies. Ja monen kaverin kanssa keskustelleena olen sataprosenttisen varma että on myytti se, että mies olisi seksuaalisempi ja tarvitsisi enemmän seksiä kuin nainen. Yksilöistä se on kiinni!

Vierailija
11/24 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miehissä on eroja, muutama päivä ei aiheuta kärttyisyyttä, muutama viikko aiheuttaa! Toisille miehille seksi on TODELLA paljon tärkeämpää kuin toisille. Luojan kiitos en ole naimisissa tuollaisen päivä väliin ja muutun kiukkuilevaksi lapseksi -tyypin kanssa!

Vierailija
12/24 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kylläkin ne seksuaalisesti aktiiviset kaudet vaihtelee, mutta keskimäärin haluaisin joka päivä (ja mieluusti parikin kertaa) ja mies ehkä joka toinen. Olen paljon tyytyväisempi, kun saan hyvää seksiä.

Myös ystäväpiirissä sama ilmiö. Mutta olenkin jo 30+, vaihtuukohan ne osat iän myötä? Nuoret miehet tahtoo useammin ja 30 täytettyään naiset lämpenee ja innostuu?

Vierailija
13/24 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos ei ollut saanut naida pariin kuukauteen, alkoi käyttäytyä kuin pms:stä kärsivä nainen, marisi, nalkutti, nakkeli niskojaan. Kas vain, heti kun nosti helmojaan, normaali kiltti ja säyseä mies palasi.

Eli kyllä. Liian täydet pallit saavat miehen sekaisin.

Vierailija
14/24 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siis meillä minä olin ehdottomasti seksuaalisesti aktiivisempi, heti valmis/ pannu kuumana -tapaus. En silti menettänyt hermojani, jos seksiä ei ollut. Äijälle kävi niin.

Vierailija
15/24 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulle noin "PMS oireet" kolmannen seksittömän päivän jälkeen. Olo on todella vittumainen ja tekisi mieli vittuilla kaikille.

Noin 10 päivän kohdalla alkaa taas helpottamaan ja olo on siedettävä. Nuo päivät 3-10 ovat sitten yhtä vitutusta.

Tästä voidaan laskea, että ihan aikuisten oikeasti 3 kertaa viikossa tyydyttäväää seksiä on minimi. Itselleni sopiva seksikertamäärä viikossa olisi noin 5. Tuon kolmannen jälkeen jaksaa ja pystyy jo miettimään sitä naisen tyydyttämistäkin, eikä kyse ole "pakollisten tarpeiden purkamisesta".

Tietysti jos on tiedossa että seksi ei karkaa mihinkään, vaan homma toimii, niin sitä miettii naista ja naisen tarpeita koko ajan. Naisen tyydyttäminenhän se on parasta seksissä.

Se vaan ei ole mielessä, jos palleissa on hirveä pakotus ja edellisestä tyhjennyskerrasta on toista viikoa aikaa.

Säännöllisyys takaa molemminpuolisen nautinnon.

T: mies

Vierailija
16/24 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ihmetellyt tota päänsärky-juttua.

Itselle aina kelpaa vaikka olis millainen päänsärky... sehän vain rentouttaa! :)

Vierailija
17/24 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan oma so called tyhjentyminen. Että miehet osaavat valehdella..ja jotkut naiset vielä uskovat tuon bullshittin!

Vierailija
18/24 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se pihtailua, jos ei itellä haluta yhtään, ja mies vonkaa? Pitäisikö miehelle antaa vain, että hän olisi onnellinen, vaikka itellä ällöttäisi eikä yhtään haluttaisi?

Eikö siinä mene jo mielenkiintokin, jos aina saa, eikä nainen ole edes tyytyväinen?

Parasta niin, että molemmat haluavat, ja kummallakin hyvä fiilis.

Vierailija
19/24 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on ihan oikeasti ongelma. Miehelle ja parisuhteelle, vaikka naiset aina haluavatkin lakaista miehen tarpeet maton alle.

Vierailija
20/24 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

otan osaa, jos niin haluton nainen! Onko joku naisellasi jokin ongelma?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä