SISUNAISET joulusta loppiaiseen
Tulkaahan kertoilemaan kuulumisia kun ennätätte kiireiltänne.
Minlee on lomilla ja laittaa uutta yhteenvetoa sitten joskus tammikuun alkupuolella ilmeisesti loppiaisen jälkeen.
Uudet tervetuloa joukkoomme mukaan!
Kommentit (28)
Ei muuta kuin kilojen kimppuun.
Pommeriina, en ole ikinä kuullutkaan infrapunasaunasta. Jos meet käymään, kerrohan meillekin.
Mulla on tänään ollut hyvä päivä. Kävin pitkän kävelylenkin hirveästä pakkasesta (nykyaikana tuntuu kovemmalta kuin entisaikoina) huolimatta ja illalla vielä jumppasin kahden elävän puntin kanssa :-).
Tervetuloa mukaan SkyBlue :o)!
Pommeriina:Mä juuri tänään jostain ideakuvastosta kattelin tuommoisia infrapunasaunoja ja ihmettelin miehelle, että mikähän noiden tarkoitus on..en oo ikinä ennen kuullutkaan, mut mä olenkin maalta ;o)???!
Mulla on sujunut nyt nämä 4 päivää vallan mainiosti niin syömisten kuin liikunnankin osalta ja fiilis on hyvä :o)!
Ei mulla nyt muuta, vaikka jotain vielä piti kommentoida, mutta kun en nyt muista, että mitä se oli niin antaa olla ;o)!
KÖRIS
Kuulostaa hyvältä nuo infrapunalämmön vaikutukset. Flunssaviruksia vastaan taistelisin järeämmin asein mielelläni. On sen verran sairasteltu nyt.
Mun paino 67 tänään. Vastahan mä tästä tiputin sen 1,5 kiloa. Ei järkeä tässä mun hommassa nyt. Tosin nääkin on varmaan jouluhötyjä, jotka lähtee helposti :-). Ei muuta kuin nyt tosissaan töihin.
Hyvää vikkoa kaikille!
Olin eilen salilla ja sen päälle puoli tuntia infrapunasaunassa. Olihan siellä rentouttava istua mutta en osaa vielä muuta sanoa. Tässä hiukan teille tietoa:
Infrasaunan terveydelliset vaikutukset
Infrapunalämmöllä on samankaltaisia vaikutuksia kuin liikunnalla. Se lisää ja stimuloi verenkiertoa, rentouttaa lihaksia, polttaa kaloreita, poistaa ja lievittää stressiä sekä rentouttaa fyysisesti ja henkisesti. Koska infrapunalämpö virkistää ja kiihdyttää elintoimintoja, on se erinomainen lämmittelymuoto ennen liikuntasuoritusta. Liikuntasuorituksen jälkeen lämmöllä on palauttava ja rentouttava vaikutus.
Infrapunalämpöä on jo vuosien ajan käytetty hoitomuotona sairaaloissa ja kuntoutuskeskuksissa, joten sen terveysvaikutukset tiedostetaan hyvin.
Infrasaunan pitkäaaltoinen syvälämpö lämmittää kudoksia, mikä edistää erittäin voimakasta ja syvältä kudoksista tulevaa hikoilua, aineenvaihduntaa sekä stimuloi verenkiertoa. Infrasaunan lämpö auttaa taistelussa mm. flunssaviruksia vastaan. Edellä mainittujen seikkojen ansiosta infrapunalämpö
* poistaa kuona-aineita
* polttaa kaloreita
* vähentää selluliittiä
* parantaa ruoansulatusta
* lievittää lihaskipua
* voi lievittää niveltulehduksia
* parantaa ääreisverenkiertoa
* alentaa verenpainetta
* vaikuttaa positiivisesti ihon hyvinvointiin ja kimmoisuuteen
* vähentää stressiä
* virkistää mieltä
* helpottaa päänsärkyä
* lievittää väsymystä
* antaa hyvänolontunteen
Kiva kun tulee uusia joukkoon mukaan :) Tulkaahan muutkin kertomaan miten projektit sujuu.
Kuullostaa mielenkiintoiselta tuo sauna...varsinkin jos sillä noin paljon saa hyötyjä.
Mun puntaripäivä sitten koitti taas kun on maanantai tai toi edellinen tuloshan oli poikkeuksellisesti perjantaipäivältä kun se on se päivä jolloin aikoinaan aloitin laihdutuksen 2.1.Tulos oli satagrammaa plussaa eli 93,6kg. Oon vähän pettynyt sillä olen saanut jo syömisiä kuriin vaikka jokunen keksi ja karkki onkin mennyt. Lenkilläkin olen käynyt joten sen olisi jokunen karkki pitänyt pois kuluttaakin. No ei auta tästä jatketaan. Yritän nyt pitää kiinni siitä että pääsisin lyhyille kävelylenkeille ainakin kaksi-kolme kertaa viikossa. Jospa nuo lapset ja mies tottuisi siihen että olen hetken poissa. Vaikka ruokavaliollakin laihtuu niin toi liikunta kuitenkin antais anteeksi vähän niitä repsahduksia joita ihan varmasti tulee.
Mä oon myös päättänyt alkaa liikkua. Ei pitäs olla niin kauheeta irrottautua kotoa hetkeksi ulkoilun vuoksi. Tekee hyvää myös päälle.
Mä jumppasin taas. Ensin kävin kuopuksen kanssa ulkoilemassa. Kyllä nyt passaa, kun vatsalihaksien olemassaolon tuntee.
Missä muut leidit luuraa? Mä käyn täällä nyt varmaan liiankin usein.
Niin kuin viime viikolla kerroin, niin väsymyksestä johtuen söin ihan kamalasti:/ Onneksi paino ei ole juurikaan noussut, tai sen verran tiedän mitä olen viitsinyt siellä käydä. Joten en ihan ehtinyt saamaan loppuraskauskiloja ennen pojan 4kk päivää:/ Ihanaa on, että kuopuskin on alkanut menemään unille ennen klo.22 mutta sit mulla on taas enemmän omaa aikaa = netti ja syöminen ;)
No, tänään päätin aloittaa taas tiukemman linjan ja kävin lisäksi juoksemassa. Meillä onneksi mies vahtii lapsia mielellään, että mun kilot karisee ja vaimo on paremmalla tuulella:). Se kun on opettaja, niin näiden sen lomien aikana ehtii ja pystyy paljon paremmin.
Tässä kuussa on kolmet synttärit, joten niillä aion mässätä mutta muuten en hirveästi. Tai tietty naapurissa (Makuuni) täytyy silloin tällöin poikketa...;) Ilman irtokarkkeja en pysty elämään!!
Ilmoittelen painoa taas sitten uuden listan perään, niin pääsee tähän normaalirytmiin kun Minlee kotituu:)
Tervetuloa uudet mukaan! Tää on hyvä ryhmä!:)
Axe
Hyvää uutta vuotta kaikille! Tuskailen täällä kilojeni kanssa ja päätin että nyt saa riittää ja kilot lähteä. Tällä hetkellä päätös on luja, mutta heikkoja hetkiä tulee varmaan miljoona eteen, niin ehkä silloin te kanssasisaret saatte kannustettua oikeaan suuntaan :)
Kävin juuri puntarilla, aivan hirveää 82kg!!! En ole koskaan painanut näin paljon. Pituutta on 174cm ja tavoitepaino on 60kg tietämillä.
Tsemppiä kaikille, kilo tai gramma kerrallaan alas, eikö vaan?