Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SISUNAISET joulusta loppiaiseen

22.12.2008 |

Tulkaahan kertoilemaan kuulumisia kun ennätätte kiireiltänne.

Minlee on lomilla ja laittaa uutta yhteenvetoa sitten joskus tammikuun alkupuolella ilmeisesti loppiaisen jälkeen.

Uudet tervetuloa joukkoomme mukaan!

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on taas sairasteltu. Unohdin punnituksenkin tänä aamuna. Hengessä mukana kuitenkin. Eihän näiden sairastelujen pitäisi periaatteessa vaikuttaa, mutta käytännössä mulla ei riitä paukut ajatella syömisiä yhtään. Tulee syötyä, mitä pystyy.

Tinnalle onnea, vaikka et ihan tavoitteeseesi päässytkään :-)!

Vierailija
2/28 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että tämän viikon jälkeen ei juurikaan plussia olis, mutta jos nyt samassa pysyis, niin sais tyytyväinen olla :) Mä en onneksi ole kuin suklaan perään;), joten jouluruokaa ei tule paljon syötyä..

Axe

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut uskoa silmiäni, mutta puntari näytti eilen aamuna ja tänä aamuna 59,4 kg eli pudotusta parissa päivässä -700 grammaa. Pääsin siis tavoitteeseeni!! Joka oli 59,9 kg,

Tuo joulustressi on varmaan pudottanut noin paljon...Mä oon aina sellainen et jos stressaan jostain laihdun.

Kevyttä joulua kaikille!

4/28 |
25.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut viime viikot niin kiireisiä, etten oo suonut kun pienen ajatuksen laihdutukselle ja sen kertoo sitten myös vaaka, jonne en ole edes kurkannut enkä kurkkaa ennenkuin 1.1.09, jolloin alkaa mun uusi keveä elämä ja toivottavasti myös into liikuntaan taasen :o)!

Kaikille mukavaa Joulua ja loppu vuotta..tää palaa reippaiden plussien kanssa ens vuoden puolella sitten!!

köris

Vierailija
5/28 |
26.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tytöt - siis painoaan pudottaneet : )! Meille muille pienenemään päin olevia plussia!

Vierailija
6/28 |
27.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi sitten kävi vanhat 36 kokoiset farkut pieniksi.

Nyt huomasin saman tapahtuneen 38 koon housuille!

Hyvää vauhtia ylöspäin menossa, koko per vuosi, jee :)

Mutta lähtönä siis 60/165 ja vaikeat 5 kiloa painoa tiputettavana ja

yritän alkaa liikkua ees jotenkin...

Mulle kaikkein vaikeinta on olla syömättä makeaa. Olen aina syönyt sitä, joka päivä elämäni ajan. Edes pullan tai keksiä, karkkia tai mitä vaan.

Olen koittanut olla syömättä makeaa, mutta se vimma on ihan hirveä, mikä tulee jos on syömättä päivän. Suu täynnä kuolaa ja voin syödä konvehdit papereineen päivineen jos niikseen tulee...

Vierailija
7/28 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolahti tuo kirjoitus niin minuun - tervetuloa joukkoon kirjavaan FATANDFURIOUS ;)

Itsekkin olen taistellut itseni kanssa nyt rankemmin puolivuotta jonka

ajan paino on vaan jumittanut - kun jaksan olla hetken mässyttämättä

niin suunta olisi alaspäin - mutta kun EN JAKSA.... Snif...

Toivottavasti uusi vuosi ja uusi elämä kohtaavat ihan kohta sillä

siivosin vimmalla kaappejani ja kun laihtuisin edes 5kg niin taas

olisi enempi vaatetta väljemmässä kunnossa - nyt vähän ahistaa

osan kanssa :D

TSEMPPIÄ KAIKILLE :D

Kävin vaakalla ja onneksi joulu ei ole tuonnut LISÄ KILOJA mutta en

ole keventynytkään, huoh...

SUKLAA on maistunut :D

:x

Vierailija
8/28 |
29.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa fatandfurious!

Mulle vaaka näytti 67 kiloa. Tosin osin varmaan menkkaturvotusta. Ihmettelen vain, miten nekin voi jatkuvasti olla. Lasten saamisen ja imetyksen myötä olin ilman kolmisen vuotta.

Nyt vauhtiin taas. Toivon, että sairastelutkin ohi ja kaikki käy kuin leikki.

Vierailija
9/28 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräämässä sisua ensi vuodeksi ehkä :). Oikein kevyttä uutta vuotta kaikille!

10/28 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lomaillut ihan täysin laihdutuksesta niinkuin aiemmin ilmoitinkin, mutta nyt taas huomista odotellessa tsemppi senkun kasvaa vaan :o)!

Kaikille sisunaisille mukavan herkullista vuoden viimeisä päivää ja kevyen mukavaa Vuotta 2009 huomisesta eteenpäin :o)!

t.Köris

Vierailija
11/28 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uutta intoa täynnä :-). Maanantaina puntarille ja sitä ennen järkeviä valintoja ja reipasta menoa.

12/28 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tänään tosiaan hyppäsin kaikkien löysäilyjen jälkeen vaa´alle katsomaan totuutta silmiin ja kaamee totuus sieltä paljastuikin, sillä vaaka näytti 88,1kg ja tavoitteeseen siis hurjat 20,1kg :o(!!

Muttei auta itku markkinoilla varsinkaan, kun itse oon kiloni kerryttänyt, joten nyt nokka kohti uusia tuulia ja kaikkein mieluiten tekisin sen niin, että aloitan ihan puhtaalta pöydältä, jos se listoille onnistuu lisätä (tai saa tuo 95 olla siellä, kun siitä joskus aloitin, mutta nuo välikaristelut on nyt taaksejäänyttä elämää ja nyt alkaa siis ihan "alusta" karistelut..ei noita hyviä 10kg kevyempiä lukemia viittis enää edes miettiä, koska nyt paino on mitä on ja nuo alle 80kg lukemat rupeaa vaan harmittamaan, vaikkakin sinne aion taas suunnata siis takaisin eikä ne sitten enää harmita ollenkaan ;o)!!

Kaikille oikein sisukasta ja mukavan keveetä vuotta 2009!!

t.köris

Vierailija
13/28 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin varmaan kolme päivää miten sattuu (suklaata), muuten olen tsempannut. Lenkkeillytkin olen pyhistä huolimatta 2-3 x vko. Huomaa, että kuntokin on päässyt kasvamaan, kun 50min juoksu ei tunnu enää missään :)

Vielä olis 300g raskauskiloja jäljellä ja yritän epätoivoisesti karistaa ne tämän viikon aikana: poika kun täyttää su 4kk - sen kunniaksi :) Sitten kohti entistä kevyempää elämää :)

Tsemppiä muillekin!!!

Hyvillä mielin, Axe

Vierailija
14/28 |
02.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen iloinen puolestasi. On mukava tunne rikkoa rajoja :-).

Vierailija
15/28 |
02.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän aamun hurjat lukemat 93,5kg. Tosin eilen illalla syöty pitsaa, mutta eiköhän noi oikeat lukemat ole. Reilussa kuukaudessa viisi kiloa lisää. No itseään voi syyttää suklaata on tullut syötyä, tosin olen käynyt lenkilläkin muutaman kerran mitä en ole pitkiin aikoihin tehnyt.

Nyt alkaa tosissaan laihdutus ja vaikka ei olla tämän pidemmälle aamusta päästy niin nyt jo koko projekti ahistaa. Kun saiskin käydä joka päivä pitkillä lenkeillä niin niillä sais potkua tähän laihdutukseen, mutta se ei vaan onnistu :( katotaan jos kuitenkin pääsisin edes vähän liikkumaan. Pisteitä en ehdi laskemaan, mutta yritän muuten saada järkevästä ruokavaliosta kiinni.

Toivottavasti te muut saatte parempia lukuja vaa'alta.

Vierailija
16/28 |
02.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityn jälleen sisunaisiin tooosi pitkän ajan jälkeen

On täällä ainakin köris vanha tuttu...

Mulle tuli heinäkuussa avioero ja silloin puntari näytti 85 kg. Nyt se näyttää 76.8 kg. (laihdutusmetodina oli suru ja stressi)

Mun tavoite olisi päästä 68 kiloon kesään mennessä. Tai tarkemmin toukokuun loppuun. Eli 8,8 kg ja 5 kk:tta aikaa tälle urakalle. Tarkoitus olis myös kiinteytyä rutkasti samalla. Suunnitelma on syödä hyvin vähän ja liikuntaa harrastaa mahdollisuuksien mukaan. Onneks tässä kerrostalossa on pieni kuntosali niin ei tartte lähtee kauas kuntoilemaan. :)

Niin, että jos huolitte mut jälleen mukaan niin tää olis iloinen! :)

17/28 |
02.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas kerran tsemppi päällänsä ja sen huomaa siitäkin, että tulee hypättyä laihdutus-sivuillakin enempi imemässä itseensä se kaikki mahdollinen tsemppi.. toivottavasti tää tsemppi vaan nyt kestää pitkään ja pääsen eroon näistä helvatun liikakiloista pysyvästi :o)!

Axelara:Sulla vaan sujuu upeesti..onnea kovasti..sä oot kyllä sissi ja toivon tosiaan, että pääset omaan raskauskilot pois-tavoitteeseesi ja varmasti pääset, sillä tuohan on pienen pieni määrä ja sä oot sisukas..tsemppiä :o)!

Allakka:Älä sinä huoli..kyllä me yhdessä karistetaan ne kilot.Toisaalta niin kauan kun itseesi ahdistaa laihdutus niin luulen, että tuskaa tulee olemaan :o(..mä olen ainakin huomannut, että se on itse eka sisäistettävä ja todettava, että nyt tää läski lähtee eikä tää oikeastaan hassumpaa puuhaa olekaan niin onnistuu paremmin..toivottavasti sujuu kumminkin :o)!Tsemppiä!!

Katti26:Oi kattiseni..ihana juttu, että oot täällä taasen..onkin ollut ikävä sua aika ajoin ;o)!!Onpa sulla ollut inhottavia asioita elämässä ja kilotkin karisseet siinä murheessa, hö tai ei kai se kilojen kariseminen, mutta se muu suru ja murhe ei oo kivaa!Tsemppiä!!

Nyt meen laittamaan lapsille iltapalaa..itse oon jo syönytkin päivän syömiseni, kun äsken vetelin töistä kotiuduttuani kevyttä tonnikalasalaattia kera ruisleivän, joten sillä jaksaa aamuun asti helpolla :o)!

Mukavaa viikonloppua kaikille ja tietty paljolti tsemppiä!

köris

Vierailija
18/28 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulee tsemppi tarpeeseen, sillä meillä on alkanut yöheärilyt/valvomiset mikä johtaa mun kohdalla suoraan jääkaapille :/ Tuntuu, ettei jaksa muuta, kun nukkuu vaan reilun tunnin pätkiä. Mä toivon, että ne on vaan hampaat ja menevät pian ohi. Muuten on raskauskilot tulleet pian takaisin... :(

Vierailija
19/28 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi enempää itseäni inhota kuin tällä hetkellä. Joulukuu meni ihan läskiksi olen syönyt enemmän kuin laki sallii KOKO JOULUKUUN, mutta mutta nyt on taas uuden aloituksen aika:)

Hyppään ensi perjantaina puntarille ja kerron kauhuplussat joita on paljon! Mä en tajua kuinka monta kertaa ihmisen pitää laihduttaa samoja kiloja ennekuin tajuaa olla hakkaamaatta päätänsä seinään... mulla paino huitelee varmaan samoissa kuin joskus aloittaessani sisunaisissa IHAN OIKEESTI.

No nyt on eilen aloitettu uusi elämä (miljoonannen kerran) mutta olen päättänyt että tämä on se kerta kun onnistun tai sitten tyydyn elämään läskieni kanssa!!!

Vierailija
20/28 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kukaan kokeillut? mua on kiinnostanut jo kauan kun sen terveysvaikutuksia on niin paljon kehuttu. Kuntokeskukseen johon nyt otin kortin on tullut sellainen ja ajattelin kokeilla, mutta olis kiva kuulla mielipiteitä jos joku on käynyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä