Rehellisesti nyt: millainen olet luonteeltasi?
Aloitan tunnustamalla, että olen aika itsekeskeinen, kuitenkin erittäin ystävällinen ja empaattinen. Olen myös jonkin verran pinnallinen, tuhlailevainen, kärttyinen ja laiska.
Kommentit (20)
Piirteitäni: itsekeskeinen, vahva, tuhlaileva, laiska, empaattinen, hölöttäjä, jonkin verran itseäni korostava, utelias, innostun helposti uusista asioista. Tunteeni ovat usein äärimmäisiä niin hyvässä kuin pahassa, mutta ulospäin sitä ei aina näe.
kaksinaamainen pelkuri joka seläntakana puhuu paskaa mutta ei ole pokkaa sanoa suoraan päin naamaan.
äkkipikainen ja aggressiivinen ja todella paha suusta.
kaksinaamainen pelkuri joka seläntakana puhuu paskaa mutta ei ole pokkaa sanoa suoraan päin naamaan.
äkkipikainen ja aggressiivinen ja todella paha suusta.
kuitenkin huumorintajuinen.
Joskus liiankin rehellinen.
Kärkäs sanomaan mielipiteeni, josta en hevillä tingi.
Vieraanvarainen, avulias
Nuo nyt ainakin tuli mieleen
Piirteitäni: itsekeskeinen, vahva, tuhlaileva, laiska, empaattinen, hölöttäjä, jonkin verran itseäni korostava, utelias, innostun helposti uusista asioista. Tunteeni ovat usein äärimmäisiä niin hyvässä kuin pahassa, mutta ulospäin sitä ei aina näe.
:)). Lisään, että olen myös kärsimätön, herkkä ja lojaali. Omaan myös blondin logiikan.
ap.
Miten saatoin unohtaa kärsimättömyyden! Piirre, jonka kanssa mieheni on eniten helisemässä. (Hän taas on jahkailija, mitä minä en taas ajoittain tahdo kestää.;))
johtajatyyppi, liian rehellinen, välillä tahditon, impulsiivinen, empaattinen, älykäs, kuitenkin niiiiiiin herkkä
Itsepäinen ja itsekäskin
Äkkipikainen, mutta en pitkävihainen
Kärsimätön
Sosiaalinen
Impulsiivinen
Herkkä
Epävarma
Huumorintajuinen
Älykäs
Suvaitsevainen
Suurpiirteinen ja antelias
Rakastava
Älä vaan sano, että sinulla on vielä hiukan kiero huumorintajukin? :P
Älä vaan sano, että sinulla on vielä hiukan kiero huumorintajukin? :P
Ja kaiken tämän lisäksi olen aina ohjaamassa, pomottamassa ja antamassa ihmissuhdeneuvoja :D kääk..
t.15
-äkkipikainen ja hyvin helposti ärtyvä, mutta leppyy helposti enkä ole pitkävihainen
-ärsytettynä voin olla paha suustaan, muuten hyväntahtoinen, ymmärtäväinen ja ystävällinen
-positiivinen ja avarakatseinen
-tarkka, periksiantamaton
-huolehtivainen
-saita
-sosiaalinen
-luotettava, rehellinen
Kärttyisä, joustamaton, kateellinen luovuttaja ja alisuoriutuja.
Eipä tutut uskoisi, sillä pitävät minua iloisena, ystävällisenä, avuliaana ja empaattisena.
En muista oliko teistä jommalla kummalla sellainen piirre, että loukkaantuu hyvin herkästi ja ottaa itseensä monet asiat.
Nykyään enää en.
Itseeni otan herkemmin. Puolustan omaa kantaani/ratkaisujani vimmatusti - etenkin jos vastapuoli ei osaa perustella kantaansa. Vänkään :)
Jotkut tosin ovat vain intuitiivisia mutu-kantoja. Ja makuasiat ovat tietty oma lukunsa.
Onko joku jäänyt mieleen missä perusteluni jäi hataraksi?
Olen käytännöllinen, järkevä ja toimelias. Olen myös sosiaalinen, puhelias ja ulospäinsuuntautunut. Sanon asiat suoraan, enkä kanna kaunaa. Ajattelen positiivisesti, enkä lannistu helposti.
Negatiivisia puoliani ovat, että saatan kiivastua ja raivota. Lepyn melko nopeasti, ja sitten kannan syyllisyyttä. Voin myös olla perfektionisti, määräilevä ja kontrolloiva, ja joskus hermostun tai jopa ahdistun, jos asiat eivät mene mieleni mukaan.
morred, kuullostaa ihan minulta : )
sopuisa, ystävällinen, huumorintajuinen