Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kilpirauhasen vajaatoim, oireet?

Vierailija
20.07.2009 |

Minkälaisia oireita olette tunteneet kilpirauhasen vajaatoiminnassa? Itse epäilen vajaatoimintaa. Perjantaina menen verikokeeseen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palelee, kädet ja jalat on usein kylmät, ei hikoo saunassa, silmät vuotaa ja niitä kirvelee, vatsa ei toimi normisti, käsiä ja jalkoja turvottaa, aivan mahdoton väsy mut silti nukkuu huonosti, muisti pätkii, liikkeet on hidastunu, aloitekyky on hukassa, olo on kuin sumussa vaeltaisi. Toisin sanoen olo on tyhmä, laiska ja saamaton...

Vierailija
2/4 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taudin puhjetessa aivan älytön masennus, suhteettoman kauhealta tuntui aivan yhtäkkiä. Nauratti tavallaan omat tunteet, kun meni niin melodramaattiseksi. Halusin kuolla yms, vaikka ei ollut mitään ulkoista syytä vaan elämä oli ihanaa. Siis todella todella huomasi, että hormonitasolla jotain on pielessä.

Mutta nyt lääkityksellä, jos unohtelen pilleriä, tulee vain väsymys. Tai kooma on oikeampi sana. Saatan istua neljä tuntia omissa ajatuksissani enkä muista jälkikäteen siitä ajasta mitään. Olen todella hidas ja uuvahdan nukkumaan heti jos jotain ei tapahdu ympärillä.

Kuukautiskiertoni ja hiustenkasvuni on aina ollut erinomaista, enkä ole juuri lihonutkaan. En oikeastaan palele vajaatoiminnassa sen enempää kuin muutenkaan, mutta olen vilukissa tyypiltäni. Jos otan vahingossa tupla-annoksen (pilleri täytyy ottaa aamulla, ja olen vähän aamu-uninen, joten joskus näitä fiboja käy), sydän alkaa väpättää ja on koko ajan hiki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

et hiukset tippuu päästä ja menkat tulee ku huvittaa. Lääkitys on hiljattain alotettu, joten tässä odotellaan parempia aikoja.

Vierailija
4/4 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeen. Arvot olivat tosi huonot kun tajusin mennä verikokeisiin. Oireita: TOLKUTON väsymys, hajamielisyys, kömpelyys, raskauskilot eivät hävinneet. Mitään muita oireita ei ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme