Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitähän mulle yöllä oikein tapahtui? ov

Vierailija
20.07.2009 |

Heräsin kolmen aikaan ihan hillittömään "horkkaan".Oli niin kylmä, etten saanut enää edes unta kuin pikku pätkissä. aamulla mittasin kuumeen, näytti 39!

Torkuin sitten vielä lisää ja nyt on ihan hillitön hiki, kun kuume vissiin laski.Mua yskittikin ja paskatti ja nenä vuosi, joten soitin äsken terkkariin ja ne kyseli tarkasti matkoista ym. Ilmeisesti mulla ei kuitenkaan ole sikainfluenssaa, mutta mitä ihmettä se sitten oli?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

possua, tai sitten jotain muuta. Tartuntoja tänäänkin ollut jo pelkästään Vantaalla muutamia.

Vierailija
2/8 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten palauttivat sut takaisin, niin tuli noi oireet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina syytä ei löydy.

Vierailija
4/8 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

johan se tarttuu suomen sisälläkin , toi matkoista kysely on hassua

mutta tää on provo, eikö?

Vierailija
5/8 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että mistä se voisi olla merkki?

No oisko vaikka siitä että olet kipeänä? :DD

Kuume on toisinaan ihan vain kuume.

Vierailija
6/8 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ne kysyy matkoista ja keiden kanssa on ollut tekemisissä. Ja mulle ei ole tuollaista koskaan käynyt, eli luonnollisesti olen huolissani. ap

Vierailija
7/8 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle nousi kuume, miksi, siihen mahdoton vastata.

On lukemattomia syitä miksi kuume nousee. Sinä saatoit olla saamassa flunssan, mutta kroppasi hoisi sen pois yhdellä kuumella. Ehkä sinulla oli lievä ruokamyrkytys tmv. Ehkä se oli kuume oli jokin allerginen reaktio. Ehkä olet raskaana tmv. hormonijuttu aiheutti kuumeen (monilla esim. lämpöä kuukautisten aikaan jne.)

Asiaa voisi verrata aivastukseen; joku pärskii koko ajan, toinen ei juuri koskaan. Aivastus voi johtua nuhasta, allergiasta, pölystä, jne. Aivastus voi kestää pitkään eli aivastelee koko ajan tai vartin putkeen, tai olla yksi pienempi tai isompi pärskähdys.

Samaan tapaan kuumetta ilmenee eri syistä, ja sen kesto ja muut oireet vaihtelevat paljon.

Tuskin olisit asiasta huolissasi jos ei tämä sikainfluenssa nyt olisi mediassa niin vahvasti esillä. Eikä kannata poissulkea psykosomaattista oireiluakaan...!

Jos olet paljon miettinyt sikainfluenssaa viime aikoina jne. niin ehkä "sairastut" koska pelkäät sitä niin. Eli koet oireita vaikka terve olet.

Vierailija
8/8 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesälentsuhan se.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä