Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopeasti brassivahauksesta tulee sänki?

Vierailija
20.07.2009 |

Olen tänään menossa ja pitäisi ei ens vaan seuraavana viikonloppuna "juhlakunnossa". Olenko?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko näin.

Vierailija
2/9 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei olis näppylää ja iho olis rauhoittunut ja ei olis kasvanut sänki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ihan reippaasti jo viikossa.

Vierailija
4/9 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillakin tulee nopeammin, joillain hitaammin. Miten nopeasti sulla kasvaa häpykarva takaisin, jos vedät sen pinseteillä irti? Samalla lailla vahauksessa tehdään, revitään irti. Mulla tulee viikossa jo karvoja takas mutta ei kaikki, niitä voi nyppiä sitten sitä mukaa pinseteillä pois kun tulee takas, ei ole niin iso urakka! Mutta muutama päivä iho punottaa ja on näppyläinen vahauksen jälkeen. Sitten alkaa taas karvankasvu.

Vierailija
5/9 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kaikkia karvoja ei saa siinä vahauksessakaan irti kun jotkut on vielä ihan tynkiä eikä tartu vahaan, sellaisia alle millin tai vielä vaan juuria. ne alkaa kasvaa sieltä sitten. jotkut karvat on kasvuvaiheessa ja jotkut "talvehtii". eli kaikki ei kasva yhtäaikaa. siksi sitä sänkeä tulee tosi nopeasti, ne voi olla just niitä talvehtineita karvoja jotka putkahtelee vaikka viikko vahauksesta esiin. mutta pinsetit vaan käteen niin pysyt sileänä!

Vierailija
6/9 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis just ennen juhannusta, ja nyt alkaa näkymään uusia ohuita karvan alkuja. Siis ei sitä sänkeä ollenkaan minkä saa sheivauksen jälkeen.

Kerran vielä käyn ennen synnytystä. L-a. 6 viikon kuluttua.

Vierailija
7/9 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ens maanantaiksi ja perjantaina on siis h-hetki. Onko hyvä aika, että ehtiikö punoitus laskea?

Mä en oo koskaan käynyt brassissa, mutta kaikkea pitää kokeilla :) Oisko vielä vinkkejä, kuinka mä siellä toimin? Ottaako se automaattisesti kaikki karvat pois? Pitäskö jättää johonkin vähän karvoja? Mihin jne.?

Vierailija
8/9 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kiittää vastauksista!

Vierailija
9/9 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta annan aina kasvaa reilun pehkon ennen ekaa vahausta, ja leikkaan saksilla sitten sopivan, ettei tosiaan ole niin lyhyttä ettei lähtisi sokerin mukana pois.

Jos ei tykkää "pikkutyttöpillusta", kannattaa pyytää jättämään jotain, viiva tai pieni kolmio, ihan kumpi sinusta tuntuu kivemmalle. Kolmiosta voi itse kotona myös nyppiä sydämen, se on jo aika säväyttävä ilmestys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä