Mitä naiset teette käsillänne rakastelun aikana?
Kaivataan ihan konkreettisia asioita. Mitä näillä käsillä tehdään, missä pidetään. Mitä miehet haluavat tehtävän? Haroa miehen tukkaa? Pakaroita? Sivellä selkää? Hyväillä itseä?
Kommentit (17)
mutta ap:n kysymys, niin hassulta kuin ensteks tuntuikin on ihan hyvä. Mitäköhän te miehet ihan oikeasti toivotte meidän tekevän aktin aikana?
Joskus puristan perseestä miestä ja annan vinkkiä työntöjen tahdista...
ei tee käsillään mitään. On vaan siinä paikallaan, kuten lahna.
tahtia juuri pakaroita puristamalla, usein aika kovastikin "raavin" miehen selkää, hivelen niskaa ja toisinaan hieron klitorista..ei nuo kädet koskaan tyhjän panttina ole :)
Mieheni pitää siitä kun hieron ja puristelen omia rintojani samalla kun hän " painaa ns. hommia ", takaapäin asennosta pidän eniten, koska saan samanaikaisesti itseäni hieromalla ihania orgasmeja.
...melkein joka kerta naidessa, hinkkaan omaa klittaa keskisormellani. Mieskin tykkää, kun tuntee minun käden siinä kullin juuressa.....ja tekee saamarin gutaa........
tekemättä mitään, mutta se johtuu siitä että tuntuu tosi hyvälle ja keskityn vain siihen. mieskin tietää tämän ja ei pahoita mieltään lahnailusta, päinvastoin on iloinen kun saa niin hyvän fiiliksen aikaan.
toisinaan hieron klitorista ja tekee HYVÄÄ!
joskus sivelen miehen selkää/peppua. toisinaan hellemmin ja toisinaan todellakin rajusti.
joskus hankalemmissa asennoissa pidän tietenkin tukea käsillä jostain.
ja jos anaalia harrastetaan niin että olen selälläni niin olen joskus rannetta myöden pillussa ja toinen käsi klitalla. aivan ihanaa! ja kuulemma näkykin on mitä mukavin ;)
miehen toiveita en ole tullut kysyneeksi tässä asiassa, mutta eipä ainakaan ole valittanut vielä mistään.
Mitä miehet haluavat tehtävän?
On seksikästä, jos hyväilet itseäsi ja aidosti nautit siitä.
Itse pidän, jos nainen hivelee kivespusseja, kynsii kevyesti selkää ja ehkä kevyesti nipistää yllättävässä kohtaa selästä tai pepusta, hivelee rintaa, nännien hyväily ja peräaukon seudun hively ja joskus sormen työntäminen anukseen tekee höpöä.
mitäs jos vaan kysyisit siltä mieheltäsi, sehän sen parhaiten tietää. Seksi on kuitenki kahenkimppa.
En mä ainakaan osaisi vaimolle kertoa mitä sen pitää tehdä. No tietysti jotakin juttuja voi neuvoa mutta kyllä naisenkin kuuluu kokeilla kaikenlaista ja lukea sitten miehestä tykkääkö vai ei.
Sama juttu miehellä, ei naiselta voi kokoajan kysellä, pitää kokeilla ja todeta tykkääkö vai ei.
Mua ainakin vituttaisi suunnattomasti jos muija kyselisi kokoajan. Sehän vain kertoo ettei muija osaa yhtään lukea miestään. Kymmenen vuoden jälkeen pitäisi osata!!
Se että täälä kyselee ideoita on vain positiivista, ei kaikkea tarvi itse keksiä mutta vain kokeilemalla selviää tykkääkö toinen vai ei.
Yhdynnän aikana mies ottaa ranteistani kiinni ja pitää käteni paikallaan. En ole suostunut käsirautoihin tai käsien sidontaan, mutta tuohon suostun vaikken ymmärrä mitä iloa siitä on miehelle.
puristele pakaroista, hyväile kiveksiä. Jos haluat miehen tulevan nopsaan puristat kevyesti kullin juuresta. Tuntuukin kuulemma taivaalliselta.
L
Lähetyssaarnaajassa puristan äijän harteita kouristuksenomaisesti ja doggie tyylissä tyynnyä.
joudun jännittämään lihakset jotta saan orkut.
Eilen nostin lähetyssaarnaajassa jalkani ylös ja tein käsillä kuten kuvailit. lisäksi hyväilin anusta. Mies sai elämänsä orgasmin, mtta ihmetteli myös, mistä olin tuollaista oppinut... Oli pakko kertoa ;-)
Haitarin soitto.