Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa minua...lastani on hyväksikäytetty

20.07.2009 |

Muutama päivä sitten tuli ilmi. Näimme tytön veriset pikkuhousut!! Sen jälkeen olemme koettaneet saada selville mistä moinen johtuu. Eilen kertoi sitten tarkemmin, ONNEKSI asiaa ja nyt tutkituttavana lääkärissä.

Minä olen tärissyt ja tuskaillut koko yön. Tuntenut syyllisyysttä ja avuttomuutta. Ja miksi kysymykset nousseet huutona pilviin asti. Itken ja tunnen vihaa ja raivoa:(:(

Pakko ollu kuunella lasta rauhassa että hän kertoo tarinaa. Pitää sylissä ja rakastaa. Itku ja järkytys sisällä velloo. Kuinka mä kestän kuulla kaiken mitä tyttöni kertoo. On ollu huono olo jo niistä mitä on kertonut tähän mennessä.

Tyttö on tyyni ja rauhallinen, vaikka kertoessa itkuinen. Olen ollu rauhallinen edelleen. Huolta ja tuskaa en halua näyttää, ettei tyttö sulje sielujen syvimpiä portteja ja jatkaa yhtä avoimesti.

Tyttö haettiin kotipihalta!!! Mikä on ollut älytön järkytys!! Olemme itse olleet sillon sisällä. syytän itseäni, kun en ole ollut hänen kanssaan silloin, enkä ehtinyt pelastaa pahalta. Veli oli ihmeen pelokas myös sinä päivänä, että ehkäpä hänkin oli sen hullun jahtaama. Asumme asuinalueella jossa paljon lapsia...

Meidän eivät tosiaan ole ainoita..

voi että mulla on kamala olo. Voiko tyttöni elää vielä joskus yhtä vapaata ja huoletonta lapsuutta mikä hällä oli ennen kyseistä tapahtumaa????

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mielestäni ollut todella vahva, kun olet pystynyt rauhallisesti kuuntelemaan tyttöäsi ja hän on uskaltanut avautua sinulle!

Olisiko hyvä, jos kertoisit neuvolassa/lapsen koulun terkkarissa asiasta ja vaatisit teidän koko perheelle kriisi apua? Varmasti olisi myös hyvä, jos saisit käydä asiaa rauhassa läpi, jonkun ammatti ihmisen kanssa ilman että lapset ovat paikalla?

Vierailija
2/3 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hirveä juttu!

On hienoa, että tyttö kertoo avoimesti siitä. Kannattaa sanoa tytölle ettei hän ollu siihen syyllinen ja eikä hänen tarvitse tuntea oloansa likaiseksi siitä,monet kokee.

En tiedä mitä sanoa,voimia ja älä taakoita itseäsi lisää syyllistämällä itseäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli mieleeni, että minkä ikäinen tyttösi on ?

Asia kannattaisi ottaa puheeksi muidenkin lasten vanhempien kanssa ja kysellä ovatko nähneet jotain outoja liikkujia pihapiirissänne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän